„Cido Grupa” pērn eksportu palielina par 30%
„Cido Grupa” pērn izdevies palielināt eksporta rādītājus par 30%, salīdzinot ar eksporta apjomu 2010. gadā. Latvijā realizēto dzērienu apjomu izdevies palielināt par 4% salīdzinājumā ar 2010.gadu.
Lielāko „Cido Grupa” eksportētās produkcijas daļu veido sulas, nektāri un sulu dzērieni – kopumā tiek eksportēti 39% no Latvijā saražotās sulu produkcijas.
Kopumā pērn „Cido Grupa” izdevies saglabāt stabilus finanšu rādītājus, galvenokārt pateicoties izvēlētajai produkta portfeļa paplašināšanas stratēģijai un eksporta attīstīšanai.
„Cido Grupa” prioritārie eksporta tirgi – Baltija un Krievija
Eksporta attīstīšana un paplašināšana ir viena no uzņēmuma prioritātēm. Pērn uzņēmuma eksporta rādītājus izdevies būtiski uzlabot, ko lielā mērā veicināja arī izveidojusies sadarbība ar „Latvijas Garantiju aģentūru” (LGA).
Marijus Kirstukas, SIA „Cido Grupa” ģenerāldirektors: „„Cido Grupa” pērn izdevās būtiski uzlabot eksporta rādītājus. Esam gandarīti par šogad izveidojušos veiksmīgo sadarbību ar Latvijas Garantiju aģentūru, kas uzņēmumam ļāva vēl vairāk attīstīt eksportu uz NVS valstīm, tostarp uz Baltkrieviju un Ukrainu. Stratēģiski svarīgākie uzņēmuma eksporta tirgi arī turpmāk būs Baltija un Krievija, kur „Cido Grupa” saražotajai produkcijai ir lielākās perspektīvas.”
Marijus Kirstukas uzsver, ka lielāko „Cido Grupa” eksporta portfeļa daļu veido sulas, nektāri un sulu dzērieni, un arī turpmāk šīs būs prioritārās eksportējamo preču grupas.
Kopumā „Cido Grupa” Latvijā saražoto produkciju eksportē uz Lietuvu, Igauniju, Krieviju, Baltkrieviju, Ukrainu, Lielbritāniju, Īriju un citām valstīm.
Vēl par tēmu:
Ēģiptes izcelsmes kartupeļos atklāj augu veselībai bīstamu baktēriju
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) iznīcināšanai nosūtījis Ēģiptes izcelsmes kartupeļu kravu, jo kartupeļu paraugā, kas noņemts, veicot importa kontroli uz robežas, Valsts augu aizsardzības...
Lasīt tālākNoskaidroti pasaules lielākie uzņēmumi
Profesionālo pakalpojumu uzņēmuma EY un Sanktgallenes Universitātes Pasaules 500 Lielāko Ģimenes Uzņēmumu Indekss par 2025. gadu atklāj, ka Indeksā iekļauto ģimenes uzņēmumu kopējie...
Lasīt tālākFebruārī tūristu mītnēs par 11,4% vairāk viesu nekā pirms gada
2025. gada februārī Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 145,4 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 11,4% pieaugumu salīdzinājumā ar 2024. gada februāri, liecina Centrālās statistikas...
Lasīt tālākĒrtākai iedzīvotāju mobilitātei plānots uzsākt vilciena un jauna autobusu maršruta pārrobežu satiksmi starp Igauniju un Latviju
Otrdien, 15. aprīlī, Ministru kabinets akceptēja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto informatīvo ziņojumu par pārrobežu pasažieru vilcienu satiksmi maršrutā Tartu–Rīga Igaunijas Klimata...
Lasīt tālākPVD ir atļāvis PKS “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) pieņēmis lēmumu atļaut piensaimnieku kooperatīvai sabiedrībai “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā. Atgādinām, ka PVD pagājušās nedēļas...
Lasīt tālākPētījums: Baltijas valstīs pieprasījums pēc IKT speciālistiem turpina pieaugt
Neraugoties uz to, ka pēdējos gados tādas starptautiskas kompānijas kā “Google”, “Meta” un “Amazon” paziņojušas par darbinieku skaita samazināšanos, Latviju un Baltijas valstis...
Lasīt tālākSieviešu pārstāvība Latvijas uzņēmumos virs ES vidējā rādītāja
Salīdzinājumā ar citām Eiropas Savienības (ES) valstīm Latvijā ir lielākais to uzņēmumu īpatsvars, kur vismaz 40% no augstākā līmeņa vadības veido sievietes, liecina Eiropas Investīciju...
Lasīt tālākPamatojoties uz SPKC sniegto informāciju, PVD daļēji aptur PKS “Straupe” darbību
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) uz laiku daļēji apturējis piensaimnieku kooperatīvās sabiedrības “Straupe” darbību, jo no Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) saņemtā...
Lasīt tālākPopularitāti atgūst divu dienu ceļojumi nedēļas nogalēs pa Baltijas valstīm
Divu dienu ceļojumi nedēļās nogalēs atkal ieinteresējuši tos, kuri vēlas apskatīt neredzētas vietas tepat Baltijas valstīs, kā arī pašreizējos ekonomiskajos apstākļos daudziem būtiski...
Lasīt tālākMartā vērojamas mēnesim raksturīgās cenu pārmaiņas
Šī gada martā, salīdzinot ar februāri, patēriņa cenu līmenis pieauga par 0,9%. Precēm tas pieauga par 0,7%, bet pakalpojumiem – par 1,3%. Martā patēriņa cenu līmenis tradicionāli pieaug...
Lasīt tālāk