Rimi attīsta jaunu zemo cenu privāto preču zīmi – Rimi Smart
Paplašinot produktu sortimentu par pieejamām cenām un stiprinot privātās preču zīmes piedāvājumu, Rimi laiž tirgū jaunu zemo cenu zīmolu Rimi Smart, kas būs vieglāk pamanāms un atrodams veikalu plauktos. Ar šo zīmolu plānots piedāvāt ap 150 produktu dažādās preču grupās, kas jau pakāpeniski nonāk Rimi veikalos un nomaina esošos Rimi Basic zīmola produktus.
Rimi Smart produkti būs pieejami praktiski visās pārtikas un piepārtikas produktu kategorijās, izņemot specializēto pārtiku, alkoholu un tabaku. Paralēli Rimi Basic produktu zīmola maiņai norit darbs arī pie dažu pavisam jaunu Rimi Smart produktu izveides.
“Mūsu mērķis, veidojot šī zīmola sortimentu, ir nodrošināt pēc iespējas zemāku cenu, taču vienlaikus saglabāt augstu produktu kvalitāti. Turklāt īpaši šajā rudenī gan inflācija, gan gaidāmais energoresursu cenu pieaugums un citu mājsaimniecības izmaksu palielinājums rada pastiprinātu interesi par zemo cenu produktiem. Tirgū vērojama pastiprināta klientu interese par privātās preču zīmes produktiem, jo cilvēki novērtē iespēju iegādāties kvalitatīvus produktus par pieejamām cenām, piemēram, pienu, gaļu, dažādus graudaugu produktus,” stāsta Inga Bite, Rimi sabiedrisko attiecību vadītāja.
Rimi privātās preču zīmes programma tirgū ir pieejama jau vairāk nekā 20 gadus, un sortimentā līdzās pamatzīmoliem Rimi, Selection by Rimi un Rimi Smart pieejami vēl vairāk nekā 15 zīmoli dažādās produktu kategorijās. Tendence klientiem biežāk pāriet no zīmoliem uz privātās preču zīmes produktiem ir vērojama ne tikai Latvijā un Baltijā, bet visā Eiropā. Tas liek arī lielajiem Eiropas mazumtirgotājiem stiprināt savus zemo cenu privātās preču zīmes zīmolus.
“Veidojot Rimi Smart sortimentu, primāri domājam par to, lai tajā būtu iekļauta lielākā daļa ikdienā nepieciešamo produktu, kas ļauj pagatavot pilnvērtīgu maltīti. Pircēju vajadzības un vēlmes ir dažādas, un mūsu sortiments ir pietiekami daudzveidīgs, lai tajā sev vajadzīgo atrastu katrs pircējs. Vienlaikus vēlamies nodrošināt labu līdzsvaru starp cenu un kvalitāti, padarot zīmolu vēl spilgtāku un atpazīstamāku,” skaidro Inga Bite.
Rimi Basic sortimentā vienmēr iecienīti bijuši piena, gaļas, graudaugu produkti, kas ļauj prognozēt, ka arī ar Rimi Smart zīmolu tie būs vieni no pieprasītākajiem. Lielākā daļa Rimi Smart sortimenta būs vienāda visās trijās Baltijas valstīs, jo lielāks apjoms ļauj piedāvāt zemāku cenu. Taču daži produkti katrai valstij būs unikāli, piemēram, tradicionālais biezpiena siers Lietuvā, vietējās izcelsmes svaiga putnu gaļa Latvijā u. tml.
Vēl par tēmu:
Brīdina par mutes un nagu sērgas izplatību Eiropā un draudiem Latvijā
Lai vienotos par dienestu sadarbību bīstamās dzīvnieku infekcijas slimības mutes un nagu sērgas draudu un uzliesmojuma gadījumā, Pārtikas un veterinārajā dienestā (PVD) tikās Valsts ugunsdzēsības...
Lasīt tālākLatvija izstāsies no Otavas konvencijas, lemj Saeima
Latvija izstāsies no konvencijas par kājnieku mīnu lietošanas, uzglabāšanas un ražošanas aizliegumu un iznīcināšanu (Otavas konvencija), paredz trešdien, 16.aprīlī, galīgajā lasījumā...
Lasīt tālākĒģiptes izcelsmes kartupeļos atklāj augu veselībai bīstamu baktēriju
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) iznīcināšanai nosūtījis Ēģiptes izcelsmes kartupeļu kravu, jo kartupeļu paraugā, kas noņemts, veicot importa kontroli uz robežas, Valsts augu aizsardzības...
Lasīt tālākVDD atkārtoti rekomendē Latvijas iedzīvotājiem neceļot uz Krieviju vai Baltkrieviju
Valsts drošības dienests (VDD) stingri rekomendē Latvijas iedzīvotājiem gaidāmajās Lieldienu brīvdienās neceļot uz Krieviju vai Baltkrieviju, atkārtoti brīdinot par augstajiem izlūkošanas,...
Lasīt tālākNoskaidroti pasaules lielākie uzņēmumi
Profesionālo pakalpojumu uzņēmuma EY un Sanktgallenes Universitātes Pasaules 500 Lielāko Ģimenes Uzņēmumu Indekss par 2025. gadu atklāj, ka Indeksā iekļauto ģimenes uzņēmumu kopējie...
Lasīt tālākOtro gadu Valsts kontroles atzinumi par gada pārskatiem bez iebildēm, tomēr atbilstības jautājumi izgaismo iespējas budžeta līdzekļu ietaupījumam
Valsts kontrole ir pabeigusi 2024. gada finanšu revīzijas ministrijās un centrālajās valsts iestādēs. Un arī šogad – jau otro gadu pēc kārtas – visi sniegtie atzinumi par gada pārskata...
Lasīt tālākFebruārī tūristu mītnēs par 11,4% vairāk viesu nekā pirms gada
2025. gada februārī Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 145,4 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 11,4% pieaugumu salīdzinājumā ar 2024. gada februāri, liecina Centrālās statistikas...
Lasīt tālākĒrtākai iedzīvotāju mobilitātei plānots uzsākt vilciena un jauna autobusu maršruta pārrobežu satiksmi starp Igauniju un Latviju
Otrdien, 15. aprīlī, Ministru kabinets akceptēja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto informatīvo ziņojumu par pārrobežu pasažieru vilcienu satiksmi maršrutā Tartu–Rīga Igaunijas Klimata...
Lasīt tālākPVD ir atļāvis PKS “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) pieņēmis lēmumu atļaut piensaimnieku kooperatīvai sabiedrībai “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā. Atgādinām, ka PVD pagājušās nedēļas...
Lasīt tālākPētījums: Baltijas valstīs pieprasījums pēc IKT speciālistiem turpina pieaugt
Neraugoties uz to, ka pēdējos gados tādas starptautiskas kompānijas kā “Google”, “Meta” un “Amazon” paziņojušas par darbinieku skaita samazināšanos, Latviju un Baltijas valstis...
Lasīt tālāk