Rimi veikalos visā Latvijā ieviesta pirmā personalizētās iepirkšanās sistēma Baltijā
No rītdienas, 16. oktobra, Rimi veikalos visā Latvijā tiks ieviesta un sāks darboties pirmā personalizētās iepirkšanās sistēma Baltijā – Mans Rimi kioski. Jaunā sistēma nodrošinās iespēju izmantot Mans Rimi karti vēl izdevīgākiem pirkumiem – saņemt personalizētus piedāvājumus par zemākām cenām, apskatīt kartes uzkrātos punktus, kā arī aplūkot citu lojalitātes programmas partneru īpašos piedāvājumus.
“Mēs meklējam arvien jaunas idejas un izaicinājumus, kā kaut mazliet atvieglotu mūsu klientu ikdienu un piedāvātu viņiem kvalitatīvas preces plašā klāstā par izdevīgām cenām. Līdz ar to šobrīd esam spēruši lielu soli nākotnes veikala koncepta ieviešanas virzienā, kas nodrošinās vēl labākas akcijas cenas veikalā personalizētajiem produktiem un precēm. Esam pārliecināti, ka jaunais serviss padarīs iepirkšanos daudz ērtāku, parocīgāku un efektīvāku, un ļaus klientam krietni ietaupīt ne tikai savu laiku, bet arī finanses, kas ir arī pats būtiskākais” stāsta Valdis Turlais, Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs.
Kā darbojas Mans Rimi kioski?
Pirms došanās iepirkties Rimi veikalos, katrs Mans Rimi kartes lietotājs varēs apskatīt personalizētos piedāvājumus Mans Rimi kioskos, kas atradīsies pie ieejas tirdzniecības vietās. Novelkot Mans Rimi karti kioskā, uz tā ekrāna katram pircējam būs iespēja aplūkot un uz vietas arī izdrukāt tieši viņam sagatavotos aktuālos piedāvājumus un atlaides. Tādējādi pircēji iepirkšanās procesā varēs vieglāk sekot līdzi saviem īpašajiem piedāvājumiem un akciju produktiem. Ikvienam pircējam katrā iepirkšanās reizē tiks nodrošināti vairāku veidu piedāvājumi – izdevīgi pirkumi nedēļas un mēneša garumā, kā arī īpašie Rimi partneru piedāvājumi.
“Katra Mans Rimi klientu kartes īpašnieka speciālie cenu piedavājumi tiks sagatavoti, balstoties uz sistēmā esošajiem datiem par klienta pirkumu statistiku, iepirkšanās paradumiem. Piemēram, ja kāds no pircējiem regulāri pērk sieru, pienu un krējumu, tad attiecīgi viņam tiks piedāvāta īpaši laba un izdevīga cena kādam no konkrētās kategorijas produktiem,” komentē V. Turlais.
Oktobra sākumā Mans Rimi kioski tika ieviesti arī Rimi tīkla veikalos Igaunijā un Lietuvā. Jau pirmajās dienās tas guvis lielu atsaucību Rimi klientu vidū, iemantojot pircēju pastiprinātu interesi un uzticību. Lai arī Latvijas pircējus iepazīstinātu ar plašajām Mans Rimi kiosku priekšrocībām, sākotnēji Rimi veikalos būs sastopami asistenti, kuri neskaidrību gadījumā sniegs konsultācijas par kiosku darbību.
Rimi lojalitātes karti Mans Rimi lieto gandrīz 750 tūkstoši jeb aptuveni viena trešdaļa Latvijas iedzīvotāju, un tā kļuvusi par vienu no populārākajām lojalitātes programmām. Visvairāk Mans Rimi kartes lietotāju savas kartes ir reģistrējuši un lieto Rīgā, Jūrmalā, Jelgavā, kā arī Daugavpilī un Liepājā. Kā liecina Rimi lojalitātes kartes lietotāju aptaujas dati, pircēji visatzinīgāk novērtē tādas kartes priekšrocības kā iespēju ietaupīt līdzekļus un par pirkumu norēķināties lētāk, kā arī uzkrāt Rimi naudu par katru veikto pirkumu, lai ar to norēķinātos kādā no nākamajām iepirkšanās reizēm.
Vēl par tēmu:
Ēģiptes izcelsmes kartupeļos atklāj augu veselībai bīstamu baktēriju
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) iznīcināšanai nosūtījis Ēģiptes izcelsmes kartupeļu kravu, jo kartupeļu paraugā, kas noņemts, veicot importa kontroli uz robežas, Valsts augu aizsardzības...
Lasīt tālākNoskaidroti pasaules lielākie uzņēmumi
Profesionālo pakalpojumu uzņēmuma EY un Sanktgallenes Universitātes Pasaules 500 Lielāko Ģimenes Uzņēmumu Indekss par 2025. gadu atklāj, ka Indeksā iekļauto ģimenes uzņēmumu kopējie...
Lasīt tālākFebruārī tūristu mītnēs par 11,4% vairāk viesu nekā pirms gada
2025. gada februārī Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 145,4 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 11,4% pieaugumu salīdzinājumā ar 2024. gada februāri, liecina Centrālās statistikas...
Lasīt tālākĒrtākai iedzīvotāju mobilitātei plānots uzsākt vilciena un jauna autobusu maršruta pārrobežu satiksmi starp Igauniju un Latviju
Otrdien, 15. aprīlī, Ministru kabinets akceptēja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto informatīvo ziņojumu par pārrobežu pasažieru vilcienu satiksmi maršrutā Tartu–Rīga Igaunijas Klimata...
Lasīt tālākPVD ir atļāvis PKS “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) pieņēmis lēmumu atļaut piensaimnieku kooperatīvai sabiedrībai “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā. Atgādinām, ka PVD pagājušās nedēļas...
Lasīt tālākPētījums: Baltijas valstīs pieprasījums pēc IKT speciālistiem turpina pieaugt
Neraugoties uz to, ka pēdējos gados tādas starptautiskas kompānijas kā “Google”, “Meta” un “Amazon” paziņojušas par darbinieku skaita samazināšanos, Latviju un Baltijas valstis...
Lasīt tālākSieviešu pārstāvība Latvijas uzņēmumos virs ES vidējā rādītāja
Salīdzinājumā ar citām Eiropas Savienības (ES) valstīm Latvijā ir lielākais to uzņēmumu īpatsvars, kur vismaz 40% no augstākā līmeņa vadības veido sievietes, liecina Eiropas Investīciju...
Lasīt tālākPamatojoties uz SPKC sniegto informāciju, PVD daļēji aptur PKS “Straupe” darbību
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) uz laiku daļēji apturējis piensaimnieku kooperatīvās sabiedrības “Straupe” darbību, jo no Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) saņemtā...
Lasīt tālākPopularitāti atgūst divu dienu ceļojumi nedēļas nogalēs pa Baltijas valstīm
Divu dienu ceļojumi nedēļās nogalēs atkal ieinteresējuši tos, kuri vēlas apskatīt neredzētas vietas tepat Baltijas valstīs, kā arī pašreizējos ekonomiskajos apstākļos daudziem būtiski...
Lasīt tālākMartā vērojamas mēnesim raksturīgās cenu pārmaiņas
Šī gada martā, salīdzinot ar februāri, patēriņa cenu līmenis pieauga par 0,9%. Precēm tas pieauga par 0,7%, bet pakalpojumiem – par 1,3%. Martā patēriņa cenu līmenis tradicionāli pieaug...
Lasīt tālāk