Picērijai “Pica LuLū” piešķir preču zīmi “Latvijas Produkts”
Norādot uz produktu augsto kvalitāti un vietējo izcelsmi, picērijai “Pica LuLū” tiek piešķirta preču zīme “Latvijas Produkts”, ko turpmāk iespējams izmantot, lai LuLū picas varētu labāk atpazīt, novērtējot to sastāvā esošo produktu vietējo izcelsmi.
Turpmāk uz “Pica LuLū” iepakojuma būs redzama “Latvijas Produkts” simbolika. “Lielākā daļa no produktiem – milti, siers, gaļa, kurus lietojam picu gatavošanā ir ražoti Latvijā. Veicam lielu darbu kvalitatīvāko produktu atlasē un vietējie ražotāji mums var piedāvāt labāko, tādēļ uzskatam, ka ar to ir jālepojas un tas īpaši jāparāda, lai pircēji varētu vienkāršāk atrast un izvēlēties uztura lietot vietējo ražotāju produktus,” norāda “Pica LuLū” mārketinga daļas vadītāja Inese Vētra.
Galvenie „Latvijas produkts” darbības virzieni ir sabiedrības izglītošana un informēšana par paaugstinātu vietējo ražotāju konkurētspēju, apliecinātu produktu kvalitāti un ļautu patērētajiem izdarīt izvēli par labu Latvijas produktiem.
“Sabiedrība kļūst arvien informētāka un vairāk uzmanības pievērs ne tikai pārtikas labajai garšai, bet arī kvalitātei un labprātāk izvēlas produktus, kas auguši un apstrādāti tepat Latvijā. Tā ir gan vēlme atbalstīt vietējos ražotājus, gan arī pamatota pārliecība, ka mūsu platuma grādos audzētie dārzeņi, maize un citi produkti ir vērtīgāki. Tas liek arī uzņēmumiem vairāk domāt par apliecinājumiem – marķējumu – kas ļauj patērētajam šos vietējos produktus atpazīt,” atzīmē biroja “Latvijas Produkts” pārstāve Ieva Rozenberga.
No 1. novembra, Latvijā norisināsies visaptveroša kampaņa Latvijas vietējo produktu iepazīšanai, popularizēšanai un izcelšanai, tādējādi atbalstot vietējos ražotājus un pakalpojumu sniedzējus, kā arī Latvijas ekonomiku kopumā. Kampaņas laikā paredzēts pastiprināti informēt Latvijas iedzīvotājus par precēm un pakalpojumiem, kas ir ražoti Latvijā. Uzņēmumi, kas pieteikušies dalībai informatīvajā kampaņā, iepazīstinās patērētājus ar savu produkciju, apstiprinot tās kvalitāti un izcelsmi. Galvenās aktivitātes plānotas ar mērķi veicināt vietējo uzņēmumu produkcijas atpazīstamību, kā arī informēt iedzīvotājus, ka, izvēloties Latvijas preci, ieguvējs ir ražotājs, patērētājs un Latvijas valsts kopumā.
Ar preču zīmi “Latvijas Produkts” tiek marķēti produkti, kuru tapšanā lielākā pievienotā vērtība (vismaz 51%) radīta Latvijā, un kas atbilst kvalitātes kritērijiem.
Vēl par tēmu:
VEA: Darbs visas nozares interesēs nozīmē kompromisus nevis šauru interešu diktātu
Latvijas Vēja enerģijas asociācijas vadītājs Toms Nāburgs uzskata, ka piecu Vēja enerģijas asociācijas (VEA) biedru izplatītais paziņojums par izstāšanos no asociācijas ir turpinājums...
Lasīt tālākKavējumi grozījumos Ministru kabineta noteikumos apdraud investīciju projektu realizāciju un Latvijas konkurētspēju
Ārvalstu investoru padome Latvijā (FICIL) pauž sašutumu un nopietnas bažas par kavējumiem grozījumos Ministru kabineta 2014. gada 16. decembra noteikumos Nr. 776 "Kārtība, kādā komercsabiedrības...
Lasīt tālāk“Zemnieku saeima”: lauksaimnieki par “Rail Baltica” nemaksās!
“Kopš Eiropā ieviesta Kopējā lauksaimniecības politika, nevienas valsts politiķiem nav ienācis prātā nozarei piešķirtos Eiropas līdzekļus piesavināties citiem mērķiem! Mana atbilde...
Lasīt tālākSaeima atvieglo PVN piemērošanu mazajiem uzņēmumiem pakalpojuma piedāvāšanai ārvalstu platformās
Lai atvieglotu pievienotās vērtības nodokļa (PVN) piemērošanu mazajiem uzņēmumiem, kuri savus pakalpojumus piedāvā ārvalstu platformās, Saeima ceturtdien, 12.decembrī, galīgajā lasījumā...
Lasīt tālākSaeima nosaka stingrākas prasības amatu savienošanai valsts augstākajām amatpersonām
Šodien, 12. decembrī, Saeima galīgajā lasījumā atbalstīja Valsts kancelejas izstrādātos grozījumus likumā "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā", kas paredz stingrākas...
Lasīt tālākPlānots slēgt vispārējo vienošanos par centralizētu būvmateriālu iegādi Rail Baltica dzelzceļa būvniecības iepirkumā
Satiksmes ministrija (SM) ir sagatavojusi dokumentus par tālāko Rail Baltica projekta attīstību Latvijā: informatīvo ziņojumu “Par Rail Baltica projekta ieviešanas scenāriju Latvijas teritorijā”,...
Lasīt tālākIrēna Lejiņa: Vai uzņēmumi ievēro nodokļu riska vadības principus?
19. septembrī tiešsaistes konferencē "GRĀMATVEDĪBA UN NODOKĻI 2024" sertificēta nodokļu konsultante Irēna Lejiņa sniedza vērtīgu ieskatu par nodokļu riska vadību un tās nozīmi mūsdienu...
Lasīt tālākKaspars Banders: Transfertcenu aktualitātes – kas uzņēmumiem jāņem vērā?
19. septembrī tiešsaistes konferencē "GRĀMATVEDĪBA UN NODOKĻI 2024" "KPMG Baltics" SIA nodokļu konsultāciju nodaļas direktors Kaspars Banders sniedza ieskatu aktuālajās transfertcenu prasībās...
Lasīt tālākMazinās administratīvo slogu būvniecības jomā
2024. gada 22. oktobra sēdē Ministru kabinets apstiprināja izmaiņas virknē būvnoteikumu, lai mazinātu administratīvo slogu nekustamo īpašumu attīstīšanas jomā, novēršot datu dublēšanos...
Lasīt tālākĀM: Jāturpina stingri ieviest esošās sankcijas un jāizskauž “ēnu flote”
“Sankcijas pret Krieviju strādā – Krievijas ekonomiku un tās ienākumu avots, kas “baro” tās militārās spējas un kara mašinēriju agresijas karā pret Ukrainu, sankcijas ietekmē negatīvi. Krievijas...
Lasīt tālāk