Glīta dāvaniņa kā cieņas apliecinājums biznesa partnerim
Lai biznesa tikšanos varētu uzskatīt par izdevušos, svarīga ir ne tikai parādīt, ka esat profesionālis, kas zina par ko runā, bet arī to, ka cienāt savu biznesa partneri. Tas ļoti labi izdarāms, pasniedzot kādu mazu, simbolisku dāvaniņu, kas ne tikai apliecinās cieņu, bet arī gadījumos, kad tiekaties ar ārvalstu biznesa partneri, reprezentēt savu valsti.
Veselīgo kārumu ražotājs “omNOM” piedāvā vienkāršas, skaistas un elegantas biznesa dāvanas elegantā iepakojumā. “omNOM” ir lieliska dāvana ar kuru pateikt paldies savam darījumu partnerim un ļaus par tikšanos atcerēties pat tad, kad pēc tās jau būs pagājis kāds laiks.
“Tiekoties ar saviem biznesa partneriem, mēs ikviens, protams, gribam parādīt labāko iespaidu. Tas attiecas ne tikai uz profesionalitātes parādīšanu, bet arī uz cieņas izrādīšanu, un dažādu nelielu biznesa dāvaniņu pasniegšana to spēs parādīt vistiešākajā veidā. Mūsu omNOM biznesa dāvanas atzinīgi novērtējuši gan to pasniedzēji, gan saņēmēji,” stāsta “omNOM” pārstāvis Eernests Šēns.
“omNOM” veidoto biznesa dāvanu kastīšu saturu iespējams izvēlēties dāvanu sūtītājam, uz kastītēm iespējams uzlikt firmas logo, un dāvaniņu iespējams piegādāt uz biroju tās pasūtītājam vai tieši pie dāvanas saņēmēja.
“omNOM” iesaistījies arī biroja “Latvijas produkts” mārketinga aktivitātēs, tādējādi apliecinot, ka uzņēmums atbalsta un tam ir svarīga vietējo uzņēmumu veiksmīga attīstība.
Vēl par tēmu:
Ēģiptes izcelsmes kartupeļos atklāj augu veselībai bīstamu baktēriju
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) iznīcināšanai nosūtījis Ēģiptes izcelsmes kartupeļu kravu, jo kartupeļu paraugā, kas noņemts, veicot importa kontroli uz robežas, Valsts augu aizsardzības...
Lasīt tālākNoskaidroti pasaules lielākie uzņēmumi
Profesionālo pakalpojumu uzņēmuma EY un Sanktgallenes Universitātes Pasaules 500 Lielāko Ģimenes Uzņēmumu Indekss par 2025. gadu atklāj, ka Indeksā iekļauto ģimenes uzņēmumu kopējie...
Lasīt tālākFebruārī tūristu mītnēs par 11,4% vairāk viesu nekā pirms gada
2025. gada februārī Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 145,4 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 11,4% pieaugumu salīdzinājumā ar 2024. gada februāri, liecina Centrālās statistikas...
Lasīt tālākĒrtākai iedzīvotāju mobilitātei plānots uzsākt vilciena un jauna autobusu maršruta pārrobežu satiksmi starp Igauniju un Latviju
Otrdien, 15. aprīlī, Ministru kabinets akceptēja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto informatīvo ziņojumu par pārrobežu pasažieru vilcienu satiksmi maršrutā Tartu–Rīga Igaunijas Klimata...
Lasīt tālākPVD ir atļāvis PKS “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) pieņēmis lēmumu atļaut piensaimnieku kooperatīvai sabiedrībai “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā. Atgādinām, ka PVD pagājušās nedēļas...
Lasīt tālākPētījums: Baltijas valstīs pieprasījums pēc IKT speciālistiem turpina pieaugt
Neraugoties uz to, ka pēdējos gados tādas starptautiskas kompānijas kā “Google”, “Meta” un “Amazon” paziņojušas par darbinieku skaita samazināšanos, Latviju un Baltijas valstis...
Lasīt tālākSieviešu pārstāvība Latvijas uzņēmumos virs ES vidējā rādītāja
Salīdzinājumā ar citām Eiropas Savienības (ES) valstīm Latvijā ir lielākais to uzņēmumu īpatsvars, kur vismaz 40% no augstākā līmeņa vadības veido sievietes, liecina Eiropas Investīciju...
Lasīt tālākPamatojoties uz SPKC sniegto informāciju, PVD daļēji aptur PKS “Straupe” darbību
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) uz laiku daļēji apturējis piensaimnieku kooperatīvās sabiedrības “Straupe” darbību, jo no Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) saņemtā...
Lasīt tālākPopularitāti atgūst divu dienu ceļojumi nedēļas nogalēs pa Baltijas valstīm
Divu dienu ceļojumi nedēļās nogalēs atkal ieinteresējuši tos, kuri vēlas apskatīt neredzētas vietas tepat Baltijas valstīs, kā arī pašreizējos ekonomiskajos apstākļos daudziem būtiski...
Lasīt tālākMartā vērojamas mēnesim raksturīgās cenu pārmaiņas
Šī gada martā, salīdzinot ar februāri, patēriņa cenu līmenis pieauga par 0,9%. Precēm tas pieauga par 0,7%, bet pakalpojumiem – par 1,3%. Martā patēriņa cenu līmenis tradicionāli pieaug...
Lasīt tālāk