TAVA izveidojusi Latvijas tūrisma sadaļu sociālajā tīklā “Facebook”
Lai veicinātu interesi par Latvijas tūrisma piedāvājumu un palielinātu nacionālā tūrisma portāla www.latvia.travel apmeklētāju skaitu, populārajā sociālajā tīklā www.facebook.com radīta tūrisma sadaļa, informē Tūrisma attīstības valsts aģentūrā (TAVA).
Tūrisma sadaļa „Travel in Latvia” iekļauta Latvijas Valsts profilā„If You Like Latvia, Latvia Likes You”, ar savu atraisīto pasniegšanas stiluun tehnisko risinājumu harmoniski papildinot to.
Jaunajā šķirklī tiek ievietoti informatīvi teksti un infografika, fotogrāfijas un videomateriāli. Par tūrisma sadaļas daudzveidīgo saturu gādā Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA) sadarbībā ar SIA „Digibrand”, kas kļuvusi par uzvarētāju iepriekš izsludinātajā konkursā.
Tūrisma sadaļa “Travel in Latvia”, tāpat kā pats profils„If You Like Latvia, Latvia Likes You” pirmām kārtām paredzēta ārvalstniekiem, taču daudz uzmanības vērta un noderīga tajā atradīs arī vietējie iedzīvotāji.
TAVA tūrisma mārketinga vecākā eksperte Madara Brūvere uzsver: „Profils „If You Like Latvia, Latvia Likes You” populārajā sociālajā tīklā „Facebook” iemantojis interesi tālu pasaulē. Izveidojot īpašu sadaļu, kas veltīta tūrismam, pavērusies iespēja ne tikai vēstīt, ka ir tāda skaista zeme Latvija un tajā ir daudz saistoša, bet arī rosināt apmeklētāju interesi konkrētākā virzienā – uz piedāvājumu mūsu valsti apciemot un iespējām, ko pie mums darīt.”
Profils balstīts uz sešiem produktu groziem – Kultūra, Daba, Gastronomija, Aktīvā atpūta, Spa un Pilsētvide -, kas apvienoti lielā digitālajā kartē. Šāds tehniskais risinājums profilam Facebook.com valsts tūrisma sadaļai praktizēts pirmo reizi, un TAVA lepojas ar sasniegto rezultātu.
Plānots, ka, sākot no sadaļas izveidošanas šā gada jūlijā līdz nākamā gada maija beigām, ik nedēļu tūrisma šķirklī regulāri tiek sagatavoti jauni vēstījumi par Latvijastūrisma piedāvājumu. Pastāvīga uzmanība tiks veltīta kultūras, sportapasākumiem un citiem notikumiem, kas var saistīt tūristu interesi. Protams, tiks nodrošināta arī komunikācija ar profila lietotājiem. Laiku pa laikam iecerēts rīkot mikrokampaņas ar nelielu, bet jauku balvu fondu.
Pēc TAVA aplēsēm, publikācijām jaunizveidotajā sadaļā vajadzētu sasniegt 20 tūkstoš apmeklējumu mēnesī, un,pateicoties jaunajai tūrisma sadaļai „Travel in Latvia”, pieciem procentiem no nacionālā portāla www.latvia.travel apmeklētāju skaita būtu jānāk tieši no sadaļas „Facebook” Latvijas profila.
Šobrīd TAVA izveidots konts„EnjoyLatvia” arī sociālajā medijā „Instagram”. Paredzēts, ka tajā ik mēnesi tiks publicētas 10 fotogrāfijas ar Latvijas skaistākajām apskates vietām, tūrisma objektiem u.c.Fotogrāfijas iespējams papildināt jebkuram „Instagram” lietotājam, pievienojot tās attiecīgi ar kādu no produktu grozu marķējumiem. Latvijas Tūrisma popularizēšanai izvēlēti tādi marķējumi kā #CultureLatvia, #NatureLatvia, #WellnessLatvia, #ActiveLatvia, #TasteLatvia, #CitylifeLatvia.
Jaunā tūrisma sadaļa un konts izveidots ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) atbalstu.
Vēl par tēmu:
Ēģiptes izcelsmes kartupeļos atklāj augu veselībai bīstamu baktēriju
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) iznīcināšanai nosūtījis Ēģiptes izcelsmes kartupeļu kravu, jo kartupeļu paraugā, kas noņemts, veicot importa kontroli uz robežas, Valsts augu aizsardzības...
Lasīt tālākNoskaidroti pasaules lielākie uzņēmumi
Profesionālo pakalpojumu uzņēmuma EY un Sanktgallenes Universitātes Pasaules 500 Lielāko Ģimenes Uzņēmumu Indekss par 2025. gadu atklāj, ka Indeksā iekļauto ģimenes uzņēmumu kopējie...
Lasīt tālākFebruārī tūristu mītnēs par 11,4% vairāk viesu nekā pirms gada
2025. gada februārī Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 145,4 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 11,4% pieaugumu salīdzinājumā ar 2024. gada februāri, liecina Centrālās statistikas...
Lasīt tālākĒrtākai iedzīvotāju mobilitātei plānots uzsākt vilciena un jauna autobusu maršruta pārrobežu satiksmi starp Igauniju un Latviju
Otrdien, 15. aprīlī, Ministru kabinets akceptēja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto informatīvo ziņojumu par pārrobežu pasažieru vilcienu satiksmi maršrutā Tartu–Rīga Igaunijas Klimata...
Lasīt tālākPVD ir atļāvis PKS “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) pieņēmis lēmumu atļaut piensaimnieku kooperatīvai sabiedrībai “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā. Atgādinām, ka PVD pagājušās nedēļas...
Lasīt tālākPētījums: Baltijas valstīs pieprasījums pēc IKT speciālistiem turpina pieaugt
Neraugoties uz to, ka pēdējos gados tādas starptautiskas kompānijas kā “Google”, “Meta” un “Amazon” paziņojušas par darbinieku skaita samazināšanos, Latviju un Baltijas valstis...
Lasīt tālākSieviešu pārstāvība Latvijas uzņēmumos virs ES vidējā rādītāja
Salīdzinājumā ar citām Eiropas Savienības (ES) valstīm Latvijā ir lielākais to uzņēmumu īpatsvars, kur vismaz 40% no augstākā līmeņa vadības veido sievietes, liecina Eiropas Investīciju...
Lasīt tālākPamatojoties uz SPKC sniegto informāciju, PVD daļēji aptur PKS “Straupe” darbību
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) uz laiku daļēji apturējis piensaimnieku kooperatīvās sabiedrības “Straupe” darbību, jo no Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) saņemtā...
Lasīt tālākPopularitāti atgūst divu dienu ceļojumi nedēļas nogalēs pa Baltijas valstīm
Divu dienu ceļojumi nedēļās nogalēs atkal ieinteresējuši tos, kuri vēlas apskatīt neredzētas vietas tepat Baltijas valstīs, kā arī pašreizējos ekonomiskajos apstākļos daudziem būtiski...
Lasīt tālākMartā vērojamas mēnesim raksturīgās cenu pārmaiņas
Šī gada martā, salīdzinot ar februāri, patēriņa cenu līmenis pieauga par 0,9%. Precēm tas pieauga par 0,7%, bet pakalpojumiem – par 1,3%. Martā patēriņa cenu līmenis tradicionāli pieaug...
Lasīt tālāk