Uzņēmumi izrāda interesi un aktīvi piesaka dalību gada balvai „Latvijas Eksportprece 2016”
Pašmāju uzņēmumi aktīvi turpina izrādīt interesi par dalību konkursā „Latvijas Eksportprece 2016”, ko organizē Latvijas Eksportpadome ar mērķi paust atzinību, novērtēt un vēlreiz atgādināt par Latvijā esošiem un strādājošiem uzņēmumiem, kas ražo un eksportē augstas kvalitātes preces un pakalpojumus, kas tādējādi nes Latvijas vārdu pasaulē.
Jau vairākus gadus pēc kārtas konkurss „Latvijas Eksportprece” pauž atzinību un godina Latvijas komersantus, kas sasnieguši labus rezultātus eksportspējīgu produktu ražošanā. Kā norāda Latvijas Eksportpadomes pārstāvis – eksperts Aivars Kalniņš, arī šogad manāma pastiprināta interese par dalību konkursā, kurai pieteikšanās vēl aizvien turpinās pilnā sparā.
„Neskatoties uz dažādam grūtībām un ģeopolitiskajiem apstākļiem, eksports ir bijis un turpina būt Latvijas ekonomikas augšupejas galvenais virzītājspēks. Mūsu eksportētāji ir spējuši pierādīt, ka var tikt galā ar jebkuriem pārbaudījumiem, par ko liecina jauni noieta tirgi, konkurētspējīgi produkti un fakts, ka Latvijas preču eksporta kritums mazinās. Arī šogad, izskatot pieteikumus dalībai konkursā „Latvijas Eksportprece 2016”, varam pārliecināties, ka Latvija ir valsts ar atvērtu ekonomiku un eksports ir viens no svarīgākajiem tautsaimniecības izaugsmes balstiem. Latvijai viennozīmīgi ir ko piedāvāt pasaulei un šīs piedāvājums ar katru gadu kļūst arvien daudzveidīgāks un aizraujošāks,” atzīmē A.Kalniņš.
Latvijas Eksportpadome gada balvu „Latvijas Eksportprece 2016” organizē, lai vienlaikus novērtētu uzņēmumu sniegumu un ieguldījumu savā un visas valsts attīstībā, kā arī lai dotu iespēju uzņēmumiem iegūt papildu atbalstu eksporta un uzņēmējdarbības kopumā veicināšanai. Konkursa laureātiem būs iespēja saņemt ne tikai balvu, bet arī reklāmas un publicitātes iespējas „Latvijas Eksportpadomes” informatīvo atbalstītāju medijos, tiks dota iespēja izmantot konkursa „Latvijas Eksportprece 2016″ laureāta zīmi uz savu produktu iepakojumiem un informatīvajos materiālos. Informācija par visiem konkursa dalībniekiem tiks ievietota digitālajā albumā “Latvia Export” ar tiešsaisti uz uzņēmuma mājas lapu.
Pērn Latvijas Eksportpadomes apbalvojums „Latvijas Eksportprece 2015” tika pasniegts vairāk nekā divdesmit Latvijas uzņēmumiem, kas pierādījuši sevi kā veiksmīgus eksportētājus, paplašinājuši eksporta tirgus un apgrozījumu, kā arī snieguši ieguldījumu Latvijas ekonomikas izaugsmē un valsts tēla veidošanā ārvalstīs. Kā pasniegšanas ceremonijā atzīmēja Latvijas Valsts prezidents Raimonds Vējonis, stabila un ilglaicīga eksporta izaugsme ir svarīga sabalansētai Latvijas ekonomikas attīstībai.
„ Lai arī Latvija ir salīdzinoši maza valsts, tā ir spējusi pierādīt sevi arī globālajā pasaulē. Latvijas eksportuzņēmumi ir kļuvuši par nozīmīgu posmu valsts attīstībā, radot gan darba vietas, gan parūpējoties par to, ka mūsu valsts vārds un tradīcijas izskan arī ārpus robežām. Esmu pārliecināts, ka spējīgi, izlēmīgi un uzņēmīgi cilvēki, viņu zināšanās un pieredze kvalitatīvu un inovatīvu produktu ražošanā, ir galvenā atslēga uz veiksmīgu sadarbību un spēj parūpēties par mūsu valsts iedzīvotāju labklājības celšanu,” norāda Valsts prezidents.
Pieteikšanās konkursam turpinās un ikviens ir aicināts pieteikt savu uzņēmumu, apliecinot, ka tas ražo kvalitatīvas preces ar pievienoto vērtību.
Jāatzīmē, ka konkursa dalībnieki varēs izmantot “Latvijas Eksportprece 2016” marķējumu, tādējādi uzsverot savu produktu vai pakalpojumu pievienoto vērtību vietējā tirgū, kā arī ārzemju tirgos preces būs iespēja marķēt ar “Quality Product of Latvia” kvalitātes zīmi.
Plašāku informāciju un pieteikuma formu skatiet : http://fluidsurveys.com/s/latvijas-eksportprece/
Vēl par tēmu:
Ēģiptes izcelsmes kartupeļos atklāj augu veselībai bīstamu baktēriju
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) iznīcināšanai nosūtījis Ēģiptes izcelsmes kartupeļu kravu, jo kartupeļu paraugā, kas noņemts, veicot importa kontroli uz robežas, Valsts augu aizsardzības...
Lasīt tālākNoskaidroti pasaules lielākie uzņēmumi
Profesionālo pakalpojumu uzņēmuma EY un Sanktgallenes Universitātes Pasaules 500 Lielāko Ģimenes Uzņēmumu Indekss par 2025. gadu atklāj, ka Indeksā iekļauto ģimenes uzņēmumu kopējie...
Lasīt tālākFebruārī tūristu mītnēs par 11,4% vairāk viesu nekā pirms gada
2025. gada februārī Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 145,4 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 11,4% pieaugumu salīdzinājumā ar 2024. gada februāri, liecina Centrālās statistikas...
Lasīt tālākĒrtākai iedzīvotāju mobilitātei plānots uzsākt vilciena un jauna autobusu maršruta pārrobežu satiksmi starp Igauniju un Latviju
Otrdien, 15. aprīlī, Ministru kabinets akceptēja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto informatīvo ziņojumu par pārrobežu pasažieru vilcienu satiksmi maršrutā Tartu–Rīga Igaunijas Klimata...
Lasīt tālākPVD ir atļāvis PKS “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) pieņēmis lēmumu atļaut piensaimnieku kooperatīvai sabiedrībai “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā. Atgādinām, ka PVD pagājušās nedēļas...
Lasīt tālākPētījums: Baltijas valstīs pieprasījums pēc IKT speciālistiem turpina pieaugt
Neraugoties uz to, ka pēdējos gados tādas starptautiskas kompānijas kā “Google”, “Meta” un “Amazon” paziņojušas par darbinieku skaita samazināšanos, Latviju un Baltijas valstis...
Lasīt tālākSieviešu pārstāvība Latvijas uzņēmumos virs ES vidējā rādītāja
Salīdzinājumā ar citām Eiropas Savienības (ES) valstīm Latvijā ir lielākais to uzņēmumu īpatsvars, kur vismaz 40% no augstākā līmeņa vadības veido sievietes, liecina Eiropas Investīciju...
Lasīt tālākPamatojoties uz SPKC sniegto informāciju, PVD daļēji aptur PKS “Straupe” darbību
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) uz laiku daļēji apturējis piensaimnieku kooperatīvās sabiedrības “Straupe” darbību, jo no Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) saņemtā...
Lasīt tālākPopularitāti atgūst divu dienu ceļojumi nedēļas nogalēs pa Baltijas valstīm
Divu dienu ceļojumi nedēļās nogalēs atkal ieinteresējuši tos, kuri vēlas apskatīt neredzētas vietas tepat Baltijas valstīs, kā arī pašreizējos ekonomiskajos apstākļos daudziem būtiski...
Lasīt tālākMartā vērojamas mēnesim raksturīgās cenu pārmaiņas
Šī gada martā, salīdzinot ar februāri, patēriņa cenu līmenis pieauga par 0,9%. Precēm tas pieauga par 0,7%, bet pakalpojumiem – par 1,3%. Martā patēriņa cenu līmenis tradicionāli pieaug...
Lasīt tālāk