Par inovatīvu pieeju veiksmīgām reklāmas kampaņām
Ko es varu darīt, lai mans uzņēmums attīstītos? Kā piesaistīt plašāku klientu loku? Kā veidot sava uzņēmuma tēlu tā, lai tas atstātu patīkamu iespaidu? Šie ir jautājumi, kas ik pa laikam rodas katram uzņēmējam, kurš alkst strauju attīstību un ilgtermiņa panākumus. Viens no veidiem, kā panākt vēlamo, ir reklāmas kampaņa. Tā ir iespēja ikvienam uzņēmumam uzrunāt savus klientus, parūpēties, lai produkts vai pakalpojums būtu pieprasīts, veicināt sava uzņēmuma atpazīstamību un veidot tā tēlu pēc saviem ieskatiem.
Šodien netrūkst piedāvājumu veidot reklāmas kampaņas, tomēr nenoliegsim, ka katrs no mums vēlas būt drošs, ka investē līdzekļus sekmīgā reklāmas kampaņā, kas nodrošinās efektīvu mērķa sasniegšanu. Kā izvēlēties pareizo? Atbilde uz šo jautājumu nav viennozīmīga, bet dažkārt, lai sasniegtu vairāk, nepieciešams riskēt – aizmirstiet par tradicionālo un uzdrīkstieties izmēģināt ko jaunu!
Pilna servisa mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra Alberta Uzņēmumu grupa piedāvā interesantus, inovatīvus un uzmanību piesaistošus risinājumus. Atšķirībā no citām aģentūrām Alberta Uzņēmumu grupas kampaņas neizmanto tradicionālās fokusa grupas, kas ne vienmēr ataino īsto rezultātu. Tā vietā aģentūra sadarbojas ar Rīgas Psiholoģijas skolu, nodrošinot, ka darbā pie reklāmas kampaņas tiek iesaistīti savas jomas profesionāļi, kuriem ir pa spēkam sasniegt nepieciešamo auditoriju un samazināt tās pretestību, panākot, ka reklāma tradicionāli netiek uztverta kā mēģinājums par visiem spēkiem kaut ko pārdot. Tieši otrādi – tiek ietekmētas cilvēku domas un jūtas, iedzīvinātas to emocijas un vēlmes, kā rezultātā viņi pērk ne tikai preci, bet arī stāvokli sabiedrībā, attieksmi pret citiem cilvēkiem, jaunu tēlu utt.
Kā norāda biznesa psihologs Jānis Roze, reklāmas mērķis ir radīt tādus apstākļus, lai patērētājs vēlētos iejusties konkrēta tēla ādā un reklāmai nepārprotami nav jāsaka, lai cilvēki pērk šo preci. “Cilvēkiem patīk identificēt sevi ar šo gandrīz vai ideālo reklāmas personu un tāpēc ļoti svarīgi ir veidot reklāmas kampaņu tā, lai tiktu uzrunāta katra uzņēmuma vēlamā mērķauditorija. Solis uz labu reklāmas kampaņu vienmēr sākas ar reklāmas netiešas ietekmes izpēti uz patērētāju. Mārketings un psiholoģija iet roku rokā, jo uzņēmuma preces ir domātas cilvēkiem, kas sekojoši norāda uz to, ka vispirms nepieciešams izprast cilvēkus, to domas, jūtas un emocijas. Pasakot, kas ir mūsu klienti, mēs varēsim pateikt, kas esam mēs paši un otrādi,” stāsta J. Roze.
Kā norāda Albertu Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis, pirms sākt īstenot reklāmas kampaņu, vienmēr nepieciešams noteikt mērķi, kādu uzņēmums vēlas sasniegt. “Ilgstoši darbojoties mārketinga un reklāmas jomā, ir izveidojusies zināma pieredze, kas palīdz ieteikt klientiem labāko risinājumu. Vai klients vēlas veidot noteiktu tēlu sabiedrībā, pārdot savas preces vairāk, pastāstīt par jauniem pakalpojumiem – ikvienai problēmai eksistē atsevišķa taktika un mēs katram uzņēmumam pieejam individuāli. Kopā ar Rīgas psiholoģijas skolas ekspertiem mēs meklējam atbildes uz tiem jautājumiem, kas ir svarīgi uzņēmējiem, tostarp testējam dažādus risinājumus, veidojam unikālas pieejas, pētām komunikācijas kanālus un to pieejas, kā arī daudzas citas lietas, kas ir nozīmīgas, lai kampaņa būtu veiksmīga,” norāda A. Jodis, piebilstot, ka gadu laikā ir izveidojušās vairākas veiksmīgas sadarbības, kas nozīmē, ka uzņēmuma pieeja darbojas.
Alberta Uzņēmumu grupa palīdz rast katram uzņēmumam individuālu risinājumu, tā, lai turpmāk jūsu uzņēmums caur reklāmu uzklausītu un atbildētu uz klientu viedokļiem, jautājumiem, atsauksmēm, iesaistītu klientus produktu vai pakalpojumu attīstīšanā, sadarbotos ar biznesa partneriem un citām organizācijām, un arī meklētu ne tikai jaunus klientus, bet, iespējams, arī nākamos uzņēmuma darbiniekus.
Vēl par tēmu:
Lembergs: Ventspils brīvostas pārvaldei ir vienaldzīgs ostas liktenis
Politiķis Aivars Lembergs, kurš paudis atbalstu ASV prezidenta Donalda Trampa centieniem pārtraukt Krievijas uzsākto karu Ukrainā, norādījis, ka Ventspils brīvostas vadība gan ir pretējās...
Lasīt tālākNedēļa iesāksies ar saulainu un siltu laiku
Aizvadītajā nedēļas nogalē anticiklons Latvijā atnesa siltu, saulainu un sausu laiku, un arī jaunā darba nedēļa iesāksies ar līdzīgiem laika apstākļiem, gaisam daudzviet iesilstot līdz...
Lasīt tālākFM: Apstrādes rūpniecībā gads iesācies ar 1,8% izaugsmi
Šā gada janvārī apstrādes rūpniecības ražošanas apjoms salīdzināmajās cenās pieauga par 1,8% pret pērno janvāri, apjomam gada griezumā pieaugot jau otro mēnesi pēc kārtas, liecina...
Lasīt tālākSaeima konceptuāli atbalsta tālmācības iespēju ierobežošanu pamatskolā
[caption id="attachment_33908" align="alignnone" width="300"] Hands raised in classroom[/caption] Pamatizglītībā – no 1. līdz 9.klasei – mācībām ir jānotiek klātienē, ceturtdien, 6. martā,...
Lasīt tālākSaeima uzdod Ministru kabinetam izvērtēt, vai alkohola aizlieguma slieksni paaugstināt līdz 21 gada vecumam
Saeima ceturtdien, 6. martā, nolēma uzdot Ministru kabinetam izvērtēt, vai būtu atbalstāma alkohola iegādes un lietošanas aizlieguma sliekšņa paaugstināšana līdz 21 gada vecumam. Saeima...
Lasīt tālākNedēļas nogalē gaidāms silts laiks bez nokrišņiem
Nedēļas nogalē Latvijas teritorijai no dienvidiem pietuvosies anticiklons, atnesot siltu un sausu laiku, bet jau jaunās nedēļas sākumā pastiprināsies ciklona ietekme - debesis aizklās mākoņi,...
Lasīt tālākAizsardzības ministrija attīstīs bezpilota lidaparātu pretdarbības jeb pretdronu risinājumus
Aizsardzības ministrija noslēgusi trīs pētniecības un izstrādes (Research and Development, R&D) līgumus bezpilota lidaparātu pretdarbības attīstībai, turpinot mērķtiecīgu nacionālo...
Lasīt tālākE‑komercijā vēl aizvien MVU neapgūts potenciāls
Latvijas mazie un vidējie uzņēmumi (MVU) arvien vairāk apzinās e‑komercijas potenciālu, taču daudzi joprojām to neizmanto. Luminor pērn veiktā aptauja* atklāj, ka ceturtdaļa jeb 25% Latvijas...
Lasīt tālākLDDK nesaskaņo Finanšu ministrijas sagatavoto informatīvo ziņojumu par budžeta plānošanu
Latvijas Darba devēju konfederācija (LDDK) pauž neapmierinātību ar Finanšu ministrijas (FM) sagatavoto informatīvo ziņojumu un atsakās to saskaņot, norādot, ka šajā dokumentā (uz mērķi...
Lasīt tālākNedēļa iesāksies ar nokrišņiem bagātu un vējainu laiku
Šonedēļ pāri Eiropas ziemeļiem virzīsies vairāki ciklonu centri. Debesis virs Latvijas lielākoties klās mākoņi, kas palaikam atnesīs nokrišņus, pastiprināsies arī vējš. Savukārt...
Lasīt tālāk