Iespēja apmeklēt divus aktuālus biznesa seminārus par darbu ar klientiem
Mūsdienās zināšanas un prasmes joprojām tiek augsti novērtētas gan personīgajā, gan profesionālajā izaugsmē. Ikviens labs vadītājs atzīst, ka biznesa attīstība nav iedomājama bez profesionālām zināšanām, kas šī brīža darba konkurences apstākļos ir kļuvusi par nepieciešamību veiksmīgai attīstībai. Jaunas zināšanas sniedz ne tikai iespēju tiekties uz izcilību un panākumiem, bet arīdzan nodrošina veiksmīgu un peļņu nesošu biznesa vadību.
Personīgā izaugsme un attīstība palīdz mums sasniegt vairāk un nospraust jaunus mērķus, ļauties jauniem izaicinājumiem. It īpaši, ja runa iet par darbu ar klientiem, jo klienti ir tie, kas patērē rādītās preces un piedāvātos pakalpojumus. Ja uzņēmums vēlas nostiprināt savas pozīcijas tirgū, ļoti būtiski ir pievērsties svarīgāko klientu grupām un kategorijām, kas var celt uzņēmuma peļņu.
Saistībā ar to norisināsies divi aktuāli biznesa semināri par darbu ar klientiem jau 7. augustā. Abiem vēl ir pieejams programmas “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējums, bet apmeklējot abus seminārus kopā – pieejama papildus 25% atlaide.
***
Praktiskais intensīvais seminārs un meistarklase: “Kā pārdot dārgāk un likt klientam atgriezties vēl un vēl” Efektīvi par dārgās pārdošanas sistēmas nostiprināšanu uzņēmumā. Cena: pateicoties programmas Biznesa uzrāviens līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,- (standarta cena EUR 249,-). Semināra norises laiks: 7. augusts.
Seminārs palīdzēs gūt jaunas iemaņas darbā ar klientiem, apgūt jaunu pieredzi, ļaus vieglāk un efektīvāk veidot kontaktus ar pircējiem, pārliecinoši, ar prieku un entuziasmu izmantot paņēmienus un „trikus” pārdošanas procesā. Tāpat meistarklasē Jūs tiksiet iepazīstināti ar profesionālas argumentēšanas metodēm, veidiem, kā pārvarēt pašus grūtākos iebildumus, uzzināsiet, kā padarīt pārdošanas procesu tīkamu gan sev, gan klientam un tā rezultātā vairosiet savus panākumus – pārdosiet vairāk un dārgāk.
Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://registreties.lv/ka-pardot-dargak
***
Praktiskais seminārs un meistarklase: “No labas Klientu apkalpošanas uz izcilu!” Nekad neapstājies strādāt pie sava uzņēmuma klientu servisa līmeņa. Cena: pateicoties programmas “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,- (standarta semināra cena EUR 249,-). Semināra norises laiks: 7. augusts.
Labs serviss klientam liek justies īpašam. Laba pakalpojumu sniegšanas kvalitāte ir svarīga, lai būtu nodrošināta uzņēmuma ilgtermiņa attīstība. Ja nav pietiekams apkalpošanas līmenis, uzņēmums var pastāvēt tikai īstermiņā, jo nebūs klientu, kas atgriežas, – viņi nav apmierināti ar to, ko ir saņēmuši. Varētu teikt, ka augsts pakalpojumu sniegšanas līmenis nodrošina pastāvīgu klientu plūsmu, papildus – arī klientu pozitīvās atsauksmes par uzņēmumu, ko tie izplata draugu un paziņu vidū. Tas ir ļoti būtiski. Semināra laikā uzzināsiet visu, kas nozīmīgs un svarīgs darbā ar klientiem.
Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://registreties.lv/klientu-apkalposana
Vēl par tēmu:
Saeima Nacionālo bruņoto spēku komandiera amatā apstiprina Kasparu Pudānu
Saeima ceturtdien, 19.decembrī, Nacionālo bruņoto spēku (NBS) komandiera amatā apstiprināja brigādes ģenerāli Kasparu Pudānu. K.Pudānam ir vairāk nekā 20 gadu dienesta pieredze NBS,...
Lasīt tālākLatvijas Pasts atsāk sūtījumu plūsmu ar Kanādu
Kanādas pasta operators Canada Post no 23. decembra atjaunos starptautisko pasta sūtījumu pieņemšanu un piegādes adresātiem. Lai gan Kanādas uzņēmuma un tā streikojošo darbinieku sarunas...
Lasīt tālākKatram ceturtajam Latvijas iedzīvotājam ir Ziemassvētku džemperis
Ziemassvētku laiks ir apvīts ar dažādām tradīcijām, kas gadu gaitā ir attīstījušās, vienai valstij no otras pārņemot dažādas ieražas. Viena no nesenākajām tradīcijām Rietumvalstīs...
Lasīt tālākPuse iedzīvotāju uzskata, ka pirmā rotātā Ziemassvētku eglīte bijusi Rīgā
Tradīcija rotāt Ziemassvētku eglīti ir populāra daudzviet pasaulē, taču joprojām nav vienprātības par to, kurā pilsētā bijusi pirmā izpušķotā svētku egle. Šo godu sev piedēvē vairākas...
Lasīt tālākAptauja: trešdaļai Latvijas iedzīvotāju izdevumi par pārtiku ir būtiski pieauguši
Baltijas valstu iedzīvotāji patlaban izjūt būtisku pārtikas sadārdzināšanos – 31 % Latvijā, 33 % Igaunijā un 26 % Lietuvā atklāj, ka cenu kāpuma dēļ var atļauties mazāk pārtikas...
Lasīt tālākLabdarības maratonā “Dod pieci!” saziedoti 138 715 eiro
Sabiedrisko mediju labdarības maratonā „Dod pieci” aizrit otrā diennakts, un līdz svētdienas, 15. decembra, plkst. 18.00 kopā saziedoti 138 715 eiro. Visi labdarības maratonā iegūtie līdzekļi...
Lasīt tālākAptauja: 40 % Latvijas iedzīvotāju jūtas vientuļi; visvientuļāk jūtas sievietes, jaunieši un rīdzinieki
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” sadarbībā ar “Norstat” veiktās aptaujas dati liecina, ka 40 % Latvijas iedzīvotāju pēdējā gada laikā jutušies vientuļi. Vientulība visvairāk...
Lasīt tālākLembergs: Valdība strādā pie tā, lai slēgtu skolas, bet tai būtu jādomā kā celt izglītības līmeni
Tas ir kauns, ka neviena Latvijas augstskola nav iekļuvusi starp 1000 labākajām pasaules universitāšu reitingā, sacīja politiķis Aivars Lembergs. “Tikko olimpiskajās spēlēs mūsu puiši...
Lasīt tālākTiesībsargs: Pilnvērtīgs miegs nav iegriba, bet nepieciešamība – mācību stundām nav jāsākas agrāk par astoņiem rītā
Tiesībsargs līdz nākamā gada 31. martam aicina Ministru kabinetu pieņemt tādu regulējumu, kas skolās neļautu mācību stundām, konsultācijām, fakultatīvajām nodarbībām u.c. sākties...
Lasīt tālākSaeima pieņem Tieslietu akadēmijas likumu
Lai veicinātu efektīvu un profesionālu tiesu varas īstenošanu, nodrošinot ilgtspējīgu mācību sistēmu tieslietu jomā, Saeima ceturtdien, 24.oktobrī, pieņēma jaunu likumu, ar ko iecerēts...
Lasīt tālāk