Latvijas ostās jūtams Krievijas kravu apjoma kritums
Latvijas ostas jūt nelielu Krievijas kravu apjoma kritumu, ko izraisījuši Krievijas plāni novirzīt kravu plūsmu caur savām ostām, taču kritums nav liels un nav pamata satraukumam, intervijā Latvijas Radio norādīja „Latvijas dzelzceļa” (LDz) valdes priekšsēdētājs Edvīns Bērziņš. Tāpat Bērziņš atzīst, ka šis laiks tiek izmantots, lai uzlabotu infrastruktūru.
Kravu pieplūdums ostās parasti notiekot viļņveidīgi. Dažādi ostu termināļi strādā atšķirīgi – vieni uzrāda labus rezultātus, citi ne īsti, turklāt esot tendence termināļiem, kam neveicas, vainot gan konkurentus, gan valsti.
Tāpat pieplūdumu ietekmē arī laikapstākļi. LDz valdes priekšsēdētājs stāsta: “Ja ir auksts un liels pieprasījums pēc šāda veida kravām, tad ir šādu kravu pastiprināta kustība, arī pa dzelzceļu.”
Tomēr Bērziņš pauž to, ka situācija ir stabila. “Katrā negatīvā apstāklī, kad nedaudz samazinājušās kravas konkrētā mēnesī, ir cita veida iespējas – varam uzlabot savu infrastruktūru. Lai uzlabotu infrastruktūru, jāpārtrauc kustība uz zināmu laiku. Un to mēs plānveidīgi darām,” atzīst Bērziņš.
Notiekot normāls darba process, un par tuvāko nākotni nav bažu, tostarp arī nav gaidāma darbinieku atlaišana.
Šā gada pirmajos septiņos mēnešos pa VAS “Latvijas dzelzceļš” infrastruktūru pārvadāto kravu apjoms ir saglabājies iepriekšējā gada līmenī – kopumā pārvadāti 27,2 miljoni tonnu kravu, kas ir 100,1% attiecībā pret 2016.gada janvāri-jūliju.
Foto: LDz
Vēl par tēmu:
VEA: Darbs visas nozares interesēs nozīmē kompromisus nevis šauru interešu diktātu
Latvijas Vēja enerģijas asociācijas vadītājs Toms Nāburgs uzskata, ka piecu Vēja enerģijas asociācijas (VEA) biedru izplatītais paziņojums par izstāšanos no asociācijas ir turpinājums...
Lasīt tālākKavējumi grozījumos Ministru kabineta noteikumos apdraud investīciju projektu realizāciju un Latvijas konkurētspēju
Ārvalstu investoru padome Latvijā (FICIL) pauž sašutumu un nopietnas bažas par kavējumiem grozījumos Ministru kabineta 2014. gada 16. decembra noteikumos Nr. 776 "Kārtība, kādā komercsabiedrības...
Lasīt tālāk“Zemnieku saeima”: lauksaimnieki par “Rail Baltica” nemaksās!
“Kopš Eiropā ieviesta Kopējā lauksaimniecības politika, nevienas valsts politiķiem nav ienācis prātā nozarei piešķirtos Eiropas līdzekļus piesavināties citiem mērķiem! Mana atbilde...
Lasīt tālākSaeima atvieglo PVN piemērošanu mazajiem uzņēmumiem pakalpojuma piedāvāšanai ārvalstu platformās
Lai atvieglotu pievienotās vērtības nodokļa (PVN) piemērošanu mazajiem uzņēmumiem, kuri savus pakalpojumus piedāvā ārvalstu platformās, Saeima ceturtdien, 12.decembrī, galīgajā lasījumā...
Lasīt tālākSaeima nosaka stingrākas prasības amatu savienošanai valsts augstākajām amatpersonām
Šodien, 12. decembrī, Saeima galīgajā lasījumā atbalstīja Valsts kancelejas izstrādātos grozījumus likumā "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā", kas paredz stingrākas...
Lasīt tālākPlānots slēgt vispārējo vienošanos par centralizētu būvmateriālu iegādi Rail Baltica dzelzceļa būvniecības iepirkumā
Satiksmes ministrija (SM) ir sagatavojusi dokumentus par tālāko Rail Baltica projekta attīstību Latvijā: informatīvo ziņojumu “Par Rail Baltica projekta ieviešanas scenāriju Latvijas teritorijā”,...
Lasīt tālākIrēna Lejiņa: Vai uzņēmumi ievēro nodokļu riska vadības principus?
19. septembrī tiešsaistes konferencē "GRĀMATVEDĪBA UN NODOKĻI 2024" sertificēta nodokļu konsultante Irēna Lejiņa sniedza vērtīgu ieskatu par nodokļu riska vadību un tās nozīmi mūsdienu...
Lasīt tālākKaspars Banders: Transfertcenu aktualitātes – kas uzņēmumiem jāņem vērā?
19. septembrī tiešsaistes konferencē "GRĀMATVEDĪBA UN NODOKĻI 2024" "KPMG Baltics" SIA nodokļu konsultāciju nodaļas direktors Kaspars Banders sniedza ieskatu aktuālajās transfertcenu prasībās...
Lasīt tālākMazinās administratīvo slogu būvniecības jomā
2024. gada 22. oktobra sēdē Ministru kabinets apstiprināja izmaiņas virknē būvnoteikumu, lai mazinātu administratīvo slogu nekustamo īpašumu attīstīšanas jomā, novēršot datu dublēšanos...
Lasīt tālākĀM: Jāturpina stingri ieviest esošās sankcijas un jāizskauž “ēnu flote”
“Sankcijas pret Krieviju strādā – Krievijas ekonomiku un tās ienākumu avots, kas “baro” tās militārās spējas un kara mašinēriju agresijas karā pret Ukrainu, sankcijas ietekmē negatīvi. Krievijas...
Lasīt tālāk