Jaunais partnermārketinga tīkls piedāvā inovatīvus risinājumus
Lai padarītu partnermārketinga iespējas pieejamākas uzņēmumiem un partneriem, jaunais, starptautiskais “Innovative E-Business Technologies” partnermārketinga (affiliate mārketinga) tīkls piedāvās inovatīvus risinājumus – pārskatāmu reklāmu atdeves izvērtēšanas sistēmu, sasaisti ar uzņēmumu datu bāzēm, starptautisku sadarbību, lifetime komisijas un daudz ko citu.
Tā kā arvien pieaug pieprasījums pēc jaunas – ērtas un pietiekami funkcionālas partnermārketinga sistēmas, uzņēmums “Innovative E-Business Technologies” uzsācis darbu pie jauna, starptautiska tīkla izveides un ieviešanas tirgū. Jaunais partnermārketinga tīkls tiek veidota, lai ne tikai nodrošinātu ērtu lietošanu, bet arī, lai tas uzņēmumiem un partneriem sniegtu maksimālu atdevi un padarītu šo mārketinga metodi abām pusēm izdevīgu.
Partnermārketings jeb affiliate mārketings ir interneta mārketinga forma, kuras ietvaros uzņēmums par katru sava produkta pārdošanu partnerim maksā komisijas maksu, tādējādi jebkurš var iesaistīties produkt pārdošanā – pārdevējs saņem komisijas maksu, turpretī produkta ražotājs – plašu tirdzniecības tīklu.
Jaunais “Innovative E-Business Technologies” partnermārketinga tīkls piedāvā daudz inovāciju, kas to atšķirs no iepriekš pieejamajiem risinājumiem šajā jomā.
Pēc klienta vēlmes būs iespējams savienot datubāzes ar tīkla sistēmu, kas automātiski apstiprinās vai noraidīs notikušās darbības. Tas veicinās komisiju ātrāku izmaksu un klientam nebūs jātērē laiks un resursi. Platforma izstrādāta tā, lai būtu to iespējams piemērot un realizēt katra klienta specifiskās vēlmes, kas attiecas uz reklāmas atdeves analīzi.
Tā kā veidotais partnerprogrammu tīkls aptvers arī ārvalstu uzņēmumus, partneriem būs iespēja pelnīt arī ar citu valstu uzņēmumu izveidotajām kampaņām, un saņemt komisiju valsts valūtā.
Tāpat atsevišķās reklāmas kampaņās, partneriem tiks piedāvātas lifetime komisijas, kas partneriem varētu būt interesanti. Lifetime komisijas nozīmē to, ja partneris piesaista klientu, kurš pērk ik mēnesi kādu pakalpojumu (piemēram, televīziju vai internetu), viņš katru mēnesi saņem procentus no ikmēneša maksas.
Jaunais partnermārketinga tīkls būs interesants ari ikvienam, kas ar to saskaras pirmo reizi, jo tiks nodrošinātas bezmaksas apmācības un konsultēšanas. Turklāt reģistrēties tīklā varēs ne tikai juridiskas vai fiziskas personas, bet arī pašnodarbinātas personas, kad partneris pats plāno un veic IIN nomaksu. Tiks piedāvāts arī atbalsts uzņēmumiem reklāmas materiālu izveidē.
“Inovatīvi risinājumi, kurus plānojam ieviest partnermārketinga tīklā, ir veidoti pamatojoties uz dažādu uzņēmumu un partneru izteiktajām vēlmēm un vajadzībām. Esam strādājuši, lai novērstu jebkādus sarežģījumus un jau tā unikālo partneru mārketinga ideju pasniegtu interesentiem maksimāli efektīvu un ērti lietojamu,” atzīmē “Innovative E-Business Technologies” partnermārketinga departamenta direktors Rihards Sakovičs.
Uzņēmumi un potenciālie partneri, kas vēlas iesaistīties partnermārketinga tīklā, aicināti pieteikties, rakstot uz e-pastu [email protected].
Vēl par tēmu:
Ēģiptes izcelsmes kartupeļos atklāj augu veselībai bīstamu baktēriju
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) iznīcināšanai nosūtījis Ēģiptes izcelsmes kartupeļu kravu, jo kartupeļu paraugā, kas noņemts, veicot importa kontroli uz robežas, Valsts augu aizsardzības...
Lasīt tālākNoskaidroti pasaules lielākie uzņēmumi
Profesionālo pakalpojumu uzņēmuma EY un Sanktgallenes Universitātes Pasaules 500 Lielāko Ģimenes Uzņēmumu Indekss par 2025. gadu atklāj, ka Indeksā iekļauto ģimenes uzņēmumu kopējie...
Lasīt tālākFebruārī tūristu mītnēs par 11,4% vairāk viesu nekā pirms gada
2025. gada februārī Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 145,4 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 11,4% pieaugumu salīdzinājumā ar 2024. gada februāri, liecina Centrālās statistikas...
Lasīt tālākĒrtākai iedzīvotāju mobilitātei plānots uzsākt vilciena un jauna autobusu maršruta pārrobežu satiksmi starp Igauniju un Latviju
Otrdien, 15. aprīlī, Ministru kabinets akceptēja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto informatīvo ziņojumu par pārrobežu pasažieru vilcienu satiksmi maršrutā Tartu–Rīga Igaunijas Klimata...
Lasīt tālākPVD ir atļāvis PKS “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) pieņēmis lēmumu atļaut piensaimnieku kooperatīvai sabiedrībai “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā. Atgādinām, ka PVD pagājušās nedēļas...
Lasīt tālākPētījums: Baltijas valstīs pieprasījums pēc IKT speciālistiem turpina pieaugt
Neraugoties uz to, ka pēdējos gados tādas starptautiskas kompānijas kā “Google”, “Meta” un “Amazon” paziņojušas par darbinieku skaita samazināšanos, Latviju un Baltijas valstis...
Lasīt tālākSieviešu pārstāvība Latvijas uzņēmumos virs ES vidējā rādītāja
Salīdzinājumā ar citām Eiropas Savienības (ES) valstīm Latvijā ir lielākais to uzņēmumu īpatsvars, kur vismaz 40% no augstākā līmeņa vadības veido sievietes, liecina Eiropas Investīciju...
Lasīt tālākPamatojoties uz SPKC sniegto informāciju, PVD daļēji aptur PKS “Straupe” darbību
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) uz laiku daļēji apturējis piensaimnieku kooperatīvās sabiedrības “Straupe” darbību, jo no Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) saņemtā...
Lasīt tālākPopularitāti atgūst divu dienu ceļojumi nedēļas nogalēs pa Baltijas valstīm
Divu dienu ceļojumi nedēļās nogalēs atkal ieinteresējuši tos, kuri vēlas apskatīt neredzētas vietas tepat Baltijas valstīs, kā arī pašreizējos ekonomiskajos apstākļos daudziem būtiski...
Lasīt tālākMartā vērojamas mēnesim raksturīgās cenu pārmaiņas
Šī gada martā, salīdzinot ar februāri, patēriņa cenu līmenis pieauga par 0,9%. Precēm tas pieauga par 0,7%, bet pakalpojumiem – par 1,3%. Martā patēriņa cenu līmenis tradicionāli pieaug...
Lasīt tālāk