Reklāma NMG portālos un sociālajos tīklos – reklāma, kas palīdz efektīvi sasniegt vajadzīgo mērķauditoriju
Reklāma ir jaudīgs instruments uzņēmējdarbības attīstībā, kas ļauj sasniegt labus rezultātus. Lai arī uzņēmuma reklāmas efektivitāte parasti palielinās laika gaitā, noteiktus reklāmas mērķus var sasniegt gandrīz nekavējoties. Nacionālā mediju grupa (NMG) ikvienam uzņēmumam sniedz iespēju īstenot efektīvu reklāmas kampaņu tiešsaistē, jauniem klientiem pirmajai reklāmas izvietošanas reizei piedāvājot atlaides līdz pat 80%.
Kā skaidro NMG vadītājs Alberts Jodis, reklāmas stratēģija ir ļoti svarīga, lai nodrošinātu, ka zīmols komunicē ar savu auditoriju personīgā veidā, nevis tikai cenšoties pārdot noteiktu produktu vai pakalpojumu.
“Reklāma lieliski palīdz radīt izpratni par produktu vai pakalpojumu, kas izceļ priekšrocības patērētājiem. Lai reklamētu produktu vai pakalpojumu un pārliecinātu pircējus, ir jāizstrādā reklāmas stratēģija un jāizstrādā kampaņa, lai potenciālos klientus pēc iespējas saistošākā veidā informētu par šo produktu un pakalpojumu ideju,” skaidro A. Jodis.
Viņš uzsver arī to, ka reklāmas stratēģijas izstrāde atspoguļos arī citus uzņēmējdarbības apsvērumus, piemēram, zīmola atpazīstamības centienus un tādus mērķus kā publiskā tēla uzlabošana.
Nacionālā mediju grupa piedāvā īstenot efektīvu reklāmas kampaņu, jauniem klientiem piedāvājot atlaides līdz pat 80%.
Piesakoties NMG reklāmas pakalpojumiem ikvienam uzņēmumam tiek rasts individuāls risinājums un piedāvāti priekšlikumi efektīvas kampaņas radīšanai. Reklāmas kampaņas tiek veidotas ar pārliecību, ka katrs uzņēmums ir unikāls, tātad katram ir sava vienreizējā “recepte” veiksmīgam un efektīvam risinājumam.
Nacionālā mediju grupa ir strauji augošs interneta mediju tīkls, ko veido plaša spektra, dažādu specifikāciju interneta portāli, sākot no biznesa, turpinot ar sociālajiem un beidzot ar izklaides interneta resursiem.
Izvēloties sadarbību ar NMG, ikvienam uzņēmumam ir unikāla iespēja izvietot uzņēmuma informāciju populārākajos NMG portālos. Papildus tam informācija par jūsu uzņēmumu nonāks sociālā tīkla “Facebook” lapās. Šobrīd kopējā NMG interneta resursu un to lapu sociālajos tīklos auditorija (reach) pārsniedz 2 000 000 (divus miljonus) interneta lietotāju mēnesī un tuvākajā nākotnē plānots šo skaitu vēl palielināt.
Savukārt mediju grupas sociālo tīklu “Facebook” lapām seko līdzi vairāk nekā 200 tūkstoši interneta lietotāju. Lapās ikdienas tiek izvietota uzņēmējiem aktuālākā informācija par biznesa attīstības un izaugsmes iespējām.
Uzzināt vairāk par sadarbību iespējams http://pieteikums.lv/mediji.
Vēl par tēmu:
Ēģiptes izcelsmes kartupeļos atklāj augu veselībai bīstamu baktēriju
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) iznīcināšanai nosūtījis Ēģiptes izcelsmes kartupeļu kravu, jo kartupeļu paraugā, kas noņemts, veicot importa kontroli uz robežas, Valsts augu aizsardzības...
Lasīt tālākFebruārī tūristu mītnēs par 11,4% vairāk viesu nekā pirms gada
2025. gada februārī Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 145,4 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 11,4% pieaugumu salīdzinājumā ar 2024. gada februāri, liecina Centrālās statistikas...
Lasīt tālākĒrtākai iedzīvotāju mobilitātei plānots uzsākt vilciena un jauna autobusu maršruta pārrobežu satiksmi starp Igauniju un Latviju
Otrdien, 15. aprīlī, Ministru kabinets akceptēja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto informatīvo ziņojumu par pārrobežu pasažieru vilcienu satiksmi maršrutā Tartu–Rīga Igaunijas Klimata...
Lasīt tālākPVD ir atļāvis PKS “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) pieņēmis lēmumu atļaut piensaimnieku kooperatīvai sabiedrībai “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā. Atgādinām, ka PVD pagājušās nedēļas...
Lasīt tālākPētījums: Baltijas valstīs pieprasījums pēc IKT speciālistiem turpina pieaugt
Neraugoties uz to, ka pēdējos gados tādas starptautiskas kompānijas kā “Google”, “Meta” un “Amazon” paziņojušas par darbinieku skaita samazināšanos, Latviju un Baltijas valstis...
Lasīt tālākSieviešu pārstāvība Latvijas uzņēmumos virs ES vidējā rādītāja
Salīdzinājumā ar citām Eiropas Savienības (ES) valstīm Latvijā ir lielākais to uzņēmumu īpatsvars, kur vismaz 40% no augstākā līmeņa vadības veido sievietes, liecina Eiropas Investīciju...
Lasīt tālākPamatojoties uz SPKC sniegto informāciju, PVD daļēji aptur PKS “Straupe” darbību
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) uz laiku daļēji apturējis piensaimnieku kooperatīvās sabiedrības “Straupe” darbību, jo no Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) saņemtā...
Lasīt tālākPopularitāti atgūst divu dienu ceļojumi nedēļas nogalēs pa Baltijas valstīm
Divu dienu ceļojumi nedēļās nogalēs atkal ieinteresējuši tos, kuri vēlas apskatīt neredzētas vietas tepat Baltijas valstīs, kā arī pašreizējos ekonomiskajos apstākļos daudziem būtiski...
Lasīt tālākLSKA: Brīvprātīgajā darbā vajadzētu vairāk iesaistīt augstas raudzes profesionāļus
“Latvijas senioru kopienu apvienība” (LSKA) iesaistījusies brīvprātīgā darba popularizēšanā starp LSKA ietilpstošo senioru organizāciju biedriem visā Latvijā. Brīvprātīgais darbs...
Lasīt tālākAtlaiž “airBaltic” vadītāju Martinu Gausu
Neuzticību Gausam akcionāru sapulces laikā pauda Satiksmes ministrija. 2025. gada 7. aprīlī notika Latvijas nacionālās lidsabiedrības “airBaltic” kārtējā akcionāru sapulce, kurā...
Lasīt tālāk