• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
16/04/2020, Kategorija: Sabiedrība
Autors: Publicitātes materiāls

Ikviens tālredzīgs uzņēmuma vadītājs piekritīs, ka reklāma mūsdienās ir ļoti jaudīgs instruments uzņēmējdarbības attīstībā, kas ļauj sasniegt labus, ja ne pat izcilus rezultātus. Lai arī uzņēmuma reklāmas efektivitāte parasti palielinās laika gaitā, noteiktus reklāmas mērķus var sasniegt gandrīz nekavējoties. Nacionālā mediju grupa (NMG) ikvienam uzņēmumam sniedz iespēju īstenot efektīvu reklāmas kampaņu tiešsaistē, jauniem klientiem pirmajai reklāmas izvietošanas reizei piedāvājot atlaides līdz pat 80%.

Lai arī reklāmas kampaņu mērķis ir piesaistīt mērķauditorijas uzmanību ražotāja precēm, izstrādājumiem, pakalpojumiem, jāņem vērā, ka reklāmas kampaņas efektivitāte ir atkarīga no komerciālā ziņojuma satura, laika un daudziem citiem faktoriem, tostarp pareizu komunikācijas kanālu izvēles.

Kā skaidro NMG vadītājs Alberts Jodis, reklāmas un komunikācijas stratēģijas izstrāde ir viens no svarīgākajiem reklāmas kampaņas veidošanas posmiem.

“Reklāma tiek izmantota, lai ienestu zīmolu tirgū. Reklāma ietver vairākus posmus, sākot no uzdevuma uzstādīšanas līdz aktivitāšu rezultātu analīzei. Katrā ziņā reklāmas kampaņa atšķiras gan pēc būtības, gan pēc satura. Reklāmas kampaņu var veikt gan vienā, gan vairākos plašsaziņas līdzekļos. Reklāmas kampaņu saturu galvenokārt veido, pamatojoties uz reklāmas kampaņas mērķiem,” reklāmas kampaņu būtību skaidro A. Jodis.

Nacionālā mediju grupa piedāvā īstenot efektīvu reklāmas kampaņu, jauniem klientiem piedāvājot atlaides līdz pat 80%.

“Viens no viens no lielākajiem trūkumiem, kas traucē uzņēmumu attīstībai un izaugsmei, ir nespēja pareizi pasniegt savu produktu, izveidot savu zīmolu un nodrošināt veiksmīgu komunikācijas stratēģiju. Komunikācijas stratēģija ir ļoti svarīga ikvienam uzņēmumam ar tālredzīgiem mērķiem. Tā nosaka potenciālo pircēju attieksmi pret produktu vai pakalpojumu, un tālāk arī atbild par produkta noietu. Jo tikai īstenojot veiksmīgu kampaņu, iespējams piesaistīt pastāvīgu un lojālu mērķauditoriju,” norāda A. Jodis.

Piesakoties NMG reklāmas pakalpojumiem ikvienam uzņēmumam tiek rasts individuāls risinājums un piedāvāti priekšlikumi efektīvas kampaņas radīšanai. Reklāmas kampaņas tiek veidotas ar pārliecību, ka katrs uzņēmums ir unikāls, tātad katram ir sava vienreizējā “recepte” veiksmīgam un efektīvam risinājumam.

Nacionālā mediju grupa ir strauji augošs interneta mediju tīkls, ko veido plaša spektra, dažādu specifikāciju interneta portāli, sākot no biznesa, turpinot ar sociālajiem un beidzot ar izklaides interneta resursiem.

Izvēloties sadarbību ar NMG, ikvienam uzņēmumam ir unikāla iespēja izvietot uzņēmuma informāciju populārākajos NMG portālos. Papildus tam informācija par jūsu uzņēmumu nonāks sociālā tīkla “Facebook” lapās. Šobrīd kopējā NMG interneta resursu un to lapu sociālajos tīklos auditorija (reach) pārsniedz 2 000 000 (divus miljonus) interneta lietotāju mēnesī.

Savukārt mediju grupas sociālo tīklu “Facebook” lapām seko līdzi vairāk nekā 200 tūkstoši lietotāju. Lapās ikdienas tiek izvietota uzņēmējiem aktuālākā informācija par biznesa attīstības un izaugsmes iespējām.

Uzzināt vairāk par sadarbību iespējams http://pieteikums.lv/mediji.

1,295 skatījumi




Video

Latvijas Pasts atsāk sūtījumu plūsmu ar Kanādu

18/12/2024

Kanādas pasta operators Canada Post no 23. decembra atjaunos starptautisko pasta sūtījumu pieņemšanu un piegādes adresātiem. Lai gan Kanādas uzņēmuma un tā streikojošo darbinieku sarunas...

Lasīt tālāk
Video

Katram ceturtajam Latvijas iedzīvotājam ir Ziemassvētku džemperis

18/12/2024

Ziemassvētku laiks ir apvīts ar dažādām tradīcijām, kas gadu gaitā ir attīstījušās, vienai valstij no otras pārņemot dažādas ieražas. Viena no nesenākajām tradīcijām Rietumvalstīs...

Lasīt tālāk
Video

Puse iedzīvotāju uzskata, ka pirmā rotātā Ziemassvētku eglīte bijusi Rīgā

18/12/2024

Tradīcija rotāt Ziemassvētku eglīti ir populāra daudzviet pasaulē, taču joprojām nav vienprātības par to, kurā pilsētā bijusi pirmā izpušķotā svētku egle. Šo godu sev piedēvē vairākas...

Lasīt tālāk
Video

Aptauja: trešdaļai Latvijas iedzīvotāju izdevumi par pārtiku ir būtiski pieauguši

17/12/2024

Baltijas valstu iedzīvotāji patlaban izjūt būtisku pārtikas sadārdzināšanos – 31 % Latvijā, 33 % Igaunijā un 26 % Lietuvā atklāj, ka cenu kāpuma dēļ var atļauties mazāk pārtikas...

Lasīt tālāk
Video

Labdarības maratonā “Dod pieci!” saziedoti 138 715 eiro

16/12/2024

Sabiedrisko mediju labdarības maratonā „Dod pieci” aizrit otrā diennakts, un līdz svētdienas, 15. decembra, plkst. 18.00 kopā saziedoti 138 715 eiro. Visi labdarības maratonā iegūtie līdzekļi...

Lasīt tālāk
Video

Aptauja: 40 % Latvijas iedzīvotāju jūtas vientuļi; visvientuļāk jūtas sievietes, jaunieši un rīdzinieki

13/12/2024

Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” sadarbībā ar “Norstat” veiktās aptaujas dati liecina, ka 40 % Latvijas iedzīvotāju pēdējā gada laikā jutušies vientuļi. Vientulība visvairāk...

Lasīt tālāk
Video

Saeima pieņem Tieslietu akadēmijas likumu

25/10/2024

Lai veicinātu efektīvu un profesionālu tiesu varas īstenošanu, nodrošinot ilgtspējīgu mācību sistēmu tieslietu jomā, Saeima ceturtdien, 24.oktobrī, pieņēma jaunu likumu, ar ko iecerēts...

Lasīt tālāk
Video

Turpmāk pārtikas pakas tiks piešķirtas tikai trūcīgajiem un tiem, kas nonākuši krīzes situācijās

24/10/2024

No 2025. gada 1. janvāra Eiropas Savienības atbalsts tiks mērķēts uz sociāli vismazāk aizsargātām iedzīvotāju grupām un tiks mainīts pārtikas atbalsta apjoms. To joprojām varēs saņemt...

Lasīt tālāk
Video

Aptauja: 88% Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka mājdzīvnieki padara cilvēkus laimīgākus

21/10/2024

Lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju (88%) uzskata, ka cilvēki, kuriem pieder mājdzīvnieki, ir laimīgāki, liecina modes un izklaides centra "Rīga Plaza" veiktā aptauja*. Lai palīdzētu dzīvniekiem,...

Lasīt tālāk
Video

Aptauja: 72% Rīgas iedzīvotāju jūtas cieši saistīti ar galvaspilsētu

18/10/2024

Rīgas iedzīvotāji, kuri kopumā jūtas saistīti ar savu tuvāko apkaimi, ar Latviju un arī Eiropu, salīdzinoši biežāk norāda, ka jūtas cieši saistīti arī ar Rīgu kā pilsētu, liecina...

Lasīt tālāk