SDTIC: Klientu apmierinātība ir katras organizācijas sekmīgas darbības stūrakmens
Domājams, neviens neapšaubīs visiem sen zināmu ābeces patiesību, ka klientu apmierinātība ir svarīga gan uzņēmējiem, gan pašiem klientiem. Tas ir tikpat kā svarīgākais rādītājs, ko iespējams iegūt izpētes procesā. Jebkuras organizācijas darbība ir neefektīva, ja tās klienti ir neapmierināti. Klientu apmierinātība veicina ne tikai klientu lojalitāti, bet arī ļauj zīmolam apsteigt konkurentus. Tieši tāpēc mūsdienās viens no pieprasītākajiem pētījuma veidiem ir klientu apmierinātības pētījumi.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt uzņēmējus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.
SDTIC vadītājs Alberts Jodis uzsver, ka nekad nevajadzētu ignorēt klientu apmierinātības nozīmi. “Klientu apmierinātība ir mēraukla tam, kā uzņēmuma piedāvātie produkti vai pakalpojumi atbilst klientu vēlmēm. Ja jums nerūp klientu apmierinātība, negaidiet, ka viņi rūpēsies par jūsu pakalpojumiem vai produktiem, līdz ar to ir ārkārtīgi svarīgi sekot līdzi jūsu sniegto klientu apkalpošanas kvalitātei,” skaidro A. Jodis.
Viņš norāda, ka rūpējoties par katra klienta vajadzībām, jūs tiksiet apbalvots ar viņu pateicību un lojalitāti.
“Tāpat ir jāatceras, ka klientu viedoklis un attieksme pret zīmolu var ietekmēt uzņēmuma būtiskos rādītājus, piemēram, atkārtotus darījumus vai uzņēmuma ieņēmumus. Tāpat jāapzinās, ka apmierinātu klientu saglabāšana vienmēr būs lētāka nekā jaunu klientu iegūšana,” piebilst SDTIC vadītājs.
Klientu viedokļa analīze ir noderīga klientu servisa standartu izveidei un to pārbaudei, kā arī, pieņemot lēmumus par klientu lojalitātes stiprināšanu un citiem ar klientu servisu saistītiem jautājumiem.
SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete.
Vēl par tēmu:
VEA: Darbs visas nozares interesēs nozīmē kompromisus nevis šauru interešu diktātu
Latvijas Vēja enerģijas asociācijas vadītājs Toms Nāburgs uzskata, ka piecu Vēja enerģijas asociācijas (VEA) biedru izplatītais paziņojums par izstāšanos no asociācijas ir turpinājums...
Lasīt tālākKavējumi grozījumos Ministru kabineta noteikumos apdraud investīciju projektu realizāciju un Latvijas konkurētspēju
Ārvalstu investoru padome Latvijā (FICIL) pauž sašutumu un nopietnas bažas par kavējumiem grozījumos Ministru kabineta 2014. gada 16. decembra noteikumos Nr. 776 "Kārtība, kādā komercsabiedrības...
Lasīt tālāk“Zemnieku saeima”: lauksaimnieki par “Rail Baltica” nemaksās!
“Kopš Eiropā ieviesta Kopējā lauksaimniecības politika, nevienas valsts politiķiem nav ienācis prātā nozarei piešķirtos Eiropas līdzekļus piesavināties citiem mērķiem! Mana atbilde...
Lasīt tālākSaeima atvieglo PVN piemērošanu mazajiem uzņēmumiem pakalpojuma piedāvāšanai ārvalstu platformās
Lai atvieglotu pievienotās vērtības nodokļa (PVN) piemērošanu mazajiem uzņēmumiem, kuri savus pakalpojumus piedāvā ārvalstu platformās, Saeima ceturtdien, 12.decembrī, galīgajā lasījumā...
Lasīt tālākSaeima nosaka stingrākas prasības amatu savienošanai valsts augstākajām amatpersonām
Šodien, 12. decembrī, Saeima galīgajā lasījumā atbalstīja Valsts kancelejas izstrādātos grozījumus likumā "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā", kas paredz stingrākas...
Lasīt tālākPlānots slēgt vispārējo vienošanos par centralizētu būvmateriālu iegādi Rail Baltica dzelzceļa būvniecības iepirkumā
Satiksmes ministrija (SM) ir sagatavojusi dokumentus par tālāko Rail Baltica projekta attīstību Latvijā: informatīvo ziņojumu “Par Rail Baltica projekta ieviešanas scenāriju Latvijas teritorijā”,...
Lasīt tālākIrēna Lejiņa: Vai uzņēmumi ievēro nodokļu riska vadības principus?
19. septembrī tiešsaistes konferencē "GRĀMATVEDĪBA UN NODOKĻI 2024" sertificēta nodokļu konsultante Irēna Lejiņa sniedza vērtīgu ieskatu par nodokļu riska vadību un tās nozīmi mūsdienu...
Lasīt tālākKaspars Banders: Transfertcenu aktualitātes – kas uzņēmumiem jāņem vērā?
19. septembrī tiešsaistes konferencē "GRĀMATVEDĪBA UN NODOKĻI 2024" "KPMG Baltics" SIA nodokļu konsultāciju nodaļas direktors Kaspars Banders sniedza ieskatu aktuālajās transfertcenu prasībās...
Lasīt tālākMazinās administratīvo slogu būvniecības jomā
2024. gada 22. oktobra sēdē Ministru kabinets apstiprināja izmaiņas virknē būvnoteikumu, lai mazinātu administratīvo slogu nekustamo īpašumu attīstīšanas jomā, novēršot datu dublēšanos...
Lasīt tālākĀM: Jāturpina stingri ieviest esošās sankcijas un jāizskauž “ēnu flote”
“Sankcijas pret Krieviju strādā – Krievijas ekonomiku un tās ienākumu avots, kas “baro” tās militārās spējas un kara mašinēriju agresijas karā pret Ukrainu, sankcijas ietekmē negatīvi. Krievijas...
Lasīt tālāk