SDTIC vadītājs: Zīmola novērtēšanas pētījums palīdzēs noskaidrot rebrendinga nepieciešamību
Lai arī vajadzības gadījumā jebkuru zīmolu var izveidot no nulles, ļoti svarīgi ir nepārtraukti strādāt pie sava zīmola pilnveidošanas. Tātad identificēt zīmola stiprās un vājās puses un izprast zīmola attīstības scenārijus, jo tikai spēcīgs zīmols var sasniegt rezultātus. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC), kas nodarbojas ar zīmola novērtēšanu, norāda – tikai unikāls zīmols spēj iegūt priekšrocības konkurencē.
SDTIC vadītājs Alberts Jodis norāda, ka jebkura uzņēmuma uzdevums ir stiprināt savu zīmolu. Jo tieši zīmols ir tas, kas ietekmē gan uzņēmuma reputāciju, gan atpazīstamību tirgū. Lai pilnveidotu zīmolu, vispirms svarīgi ir novērtēt esošo zīmolu – tā priekšrocības un trūkumus.
Zīmola novērtēšanas pētījums palīdz uzņēmumiem noskaidrot, ar ko zīmols atšķiras no konkurentu zīmoliem un kādas emocijas rada zīmola pieminēšana.
“Ikviens uzņēmums strādā uz to, lai radītu konkurētspējīgu un atmiņā paliekošu zīmolu, ar kura palīdzību sasniegt nospraustos mērķus. Tomēr nevar izslēgt, ka var pienākt arī brīdis, kad zīmols vairs nestrādā uzņēmuma labā un vairs nav saprotams mērķauditorijai, kas varētu liecināt par to, ka nepieciešams rebrendings,” skaidro A. Jodis.
“Lai noskaidrotu, kā uzlabot zīmolu, ļoti nozīmīgs solis ir zīmola novērtēšanas pētījums, kas ir noderīgs ne tikai tiem, kas vēlas kaut ko mainīt savā zīmolā, bet arī tiem, kuriem varbūt šobrīd šķiet, ka viss ir kārtībā, bet kurus tomēr nepieciešams pasargāt no konkurentu ietekmes,” uzsver SDTIC vadītājs.
Zīmola novērtēšanas pētījums palīdzēs noskaidrot, ko uzņēmumam nepieciešams mainīt, lai pilnveidotu savu ilgtermiņa attīstību.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.
SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete
Vēl par tēmu:
VEA: Darbs visas nozares interesēs nozīmē kompromisus nevis šauru interešu diktātu
Latvijas Vēja enerģijas asociācijas vadītājs Toms Nāburgs uzskata, ka piecu Vēja enerģijas asociācijas (VEA) biedru izplatītais paziņojums par izstāšanos no asociācijas ir turpinājums...
Lasīt tālākKavējumi grozījumos Ministru kabineta noteikumos apdraud investīciju projektu realizāciju un Latvijas konkurētspēju
Ārvalstu investoru padome Latvijā (FICIL) pauž sašutumu un nopietnas bažas par kavējumiem grozījumos Ministru kabineta 2014. gada 16. decembra noteikumos Nr. 776 "Kārtība, kādā komercsabiedrības...
Lasīt tālāk“Zemnieku saeima”: lauksaimnieki par “Rail Baltica” nemaksās!
“Kopš Eiropā ieviesta Kopējā lauksaimniecības politika, nevienas valsts politiķiem nav ienācis prātā nozarei piešķirtos Eiropas līdzekļus piesavināties citiem mērķiem! Mana atbilde...
Lasīt tālākSaeima atvieglo PVN piemērošanu mazajiem uzņēmumiem pakalpojuma piedāvāšanai ārvalstu platformās
Lai atvieglotu pievienotās vērtības nodokļa (PVN) piemērošanu mazajiem uzņēmumiem, kuri savus pakalpojumus piedāvā ārvalstu platformās, Saeima ceturtdien, 12.decembrī, galīgajā lasījumā...
Lasīt tālākSaeima nosaka stingrākas prasības amatu savienošanai valsts augstākajām amatpersonām
Šodien, 12. decembrī, Saeima galīgajā lasījumā atbalstīja Valsts kancelejas izstrādātos grozījumus likumā "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā", kas paredz stingrākas...
Lasīt tālākPlānots slēgt vispārējo vienošanos par centralizētu būvmateriālu iegādi Rail Baltica dzelzceļa būvniecības iepirkumā
Satiksmes ministrija (SM) ir sagatavojusi dokumentus par tālāko Rail Baltica projekta attīstību Latvijā: informatīvo ziņojumu “Par Rail Baltica projekta ieviešanas scenāriju Latvijas teritorijā”,...
Lasīt tālākIrēna Lejiņa: Vai uzņēmumi ievēro nodokļu riska vadības principus?
19. septembrī tiešsaistes konferencē "GRĀMATVEDĪBA UN NODOKĻI 2024" sertificēta nodokļu konsultante Irēna Lejiņa sniedza vērtīgu ieskatu par nodokļu riska vadību un tās nozīmi mūsdienu...
Lasīt tālākKaspars Banders: Transfertcenu aktualitātes – kas uzņēmumiem jāņem vērā?
19. septembrī tiešsaistes konferencē "GRĀMATVEDĪBA UN NODOKĻI 2024" "KPMG Baltics" SIA nodokļu konsultāciju nodaļas direktors Kaspars Banders sniedza ieskatu aktuālajās transfertcenu prasībās...
Lasīt tālākMazinās administratīvo slogu būvniecības jomā
2024. gada 22. oktobra sēdē Ministru kabinets apstiprināja izmaiņas virknē būvnoteikumu, lai mazinātu administratīvo slogu nekustamo īpašumu attīstīšanas jomā, novēršot datu dublēšanos...
Lasīt tālākĀM: Jāturpina stingri ieviest esošās sankcijas un jāizskauž “ēnu flote”
“Sankcijas pret Krieviju strādā – Krievijas ekonomiku un tās ienākumu avots, kas “baro” tās militārās spējas un kara mašinēriju agresijas karā pret Ukrainu, sankcijas ietekmē negatīvi. Krievijas...
Lasīt tālāk