SDTIC vadītājs: Zīmola novērtēšanas pētījums palīdzēs noskaidrot rebrendinga nepieciešamību
Lai arī vajadzības gadījumā jebkuru zīmolu var izveidot no nulles, ļoti svarīgi ir nepārtraukti strādāt pie sava zīmola pilnveidošanas. Tātad identificēt zīmola stiprās un vājās puses un izprast zīmola attīstības scenārijus, jo tikai spēcīgs zīmols var sasniegt rezultātus. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC), kas nodarbojas ar zīmola novērtēšanu, norāda – tikai unikāls zīmols spēj iegūt priekšrocības konkurencē.
SDTIC vadītājs Alberts Jodis norāda, ka jebkura uzņēmuma uzdevums ir stiprināt savu zīmolu. Jo tieši zīmols ir tas, kas ietekmē gan uzņēmuma reputāciju, gan atpazīstamību tirgū. Lai pilnveidotu zīmolu, vispirms svarīgi ir novērtēt esošo zīmolu – tā priekšrocības un trūkumus.
Zīmola novērtēšanas pētījums palīdz uzņēmumiem noskaidrot, ar ko zīmols atšķiras no konkurentu zīmoliem un kādas emocijas rada zīmola pieminēšana.
“Ikviens uzņēmums strādā uz to, lai radītu konkurētspējīgu un atmiņā paliekošu zīmolu, ar kura palīdzību sasniegt nospraustos mērķus. Tomēr nevar izslēgt, ka var pienākt arī brīdis, kad zīmols vairs nestrādā uzņēmuma labā un vairs nav saprotams mērķauditorijai, kas varētu liecināt par to, ka nepieciešams rebrendings,” skaidro A. Jodis.
“Lai noskaidrotu, kā uzlabot zīmolu, ļoti nozīmīgs solis ir zīmola novērtēšanas pētījums, kas ir noderīgs ne tikai tiem, kas vēlas kaut ko mainīt savā zīmolā, bet arī tiem, kuriem varbūt šobrīd šķiet, ka viss ir kārtībā, bet kurus tomēr nepieciešams pasargāt no konkurentu ietekmes,” uzsver SDTIC vadītājs.
Zīmola novērtēšanas pētījums palīdzēs noskaidrot, ko uzņēmumam nepieciešams mainīt, lai pilnveidotu savu ilgtermiņa attīstību.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.
SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete
Vēl par tēmu:
Ēģiptes izcelsmes kartupeļos atklāj augu veselībai bīstamu baktēriju
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) iznīcināšanai nosūtījis Ēģiptes izcelsmes kartupeļu kravu, jo kartupeļu paraugā, kas noņemts, veicot importa kontroli uz robežas, Valsts augu aizsardzības...
Lasīt tālākNoskaidroti pasaules lielākie uzņēmumi
Profesionālo pakalpojumu uzņēmuma EY un Sanktgallenes Universitātes Pasaules 500 Lielāko Ģimenes Uzņēmumu Indekss par 2025. gadu atklāj, ka Indeksā iekļauto ģimenes uzņēmumu kopējie...
Lasīt tālākFebruārī tūristu mītnēs par 11,4% vairāk viesu nekā pirms gada
2025. gada februārī Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 145,4 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 11,4% pieaugumu salīdzinājumā ar 2024. gada februāri, liecina Centrālās statistikas...
Lasīt tālākĒrtākai iedzīvotāju mobilitātei plānots uzsākt vilciena un jauna autobusu maršruta pārrobežu satiksmi starp Igauniju un Latviju
Otrdien, 15. aprīlī, Ministru kabinets akceptēja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto informatīvo ziņojumu par pārrobežu pasažieru vilcienu satiksmi maršrutā Tartu–Rīga Igaunijas Klimata...
Lasīt tālākPVD ir atļāvis PKS “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) pieņēmis lēmumu atļaut piensaimnieku kooperatīvai sabiedrībai “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā. Atgādinām, ka PVD pagājušās nedēļas...
Lasīt tālākPētījums: Baltijas valstīs pieprasījums pēc IKT speciālistiem turpina pieaugt
Neraugoties uz to, ka pēdējos gados tādas starptautiskas kompānijas kā “Google”, “Meta” un “Amazon” paziņojušas par darbinieku skaita samazināšanos, Latviju un Baltijas valstis...
Lasīt tālākSieviešu pārstāvība Latvijas uzņēmumos virs ES vidējā rādītāja
Salīdzinājumā ar citām Eiropas Savienības (ES) valstīm Latvijā ir lielākais to uzņēmumu īpatsvars, kur vismaz 40% no augstākā līmeņa vadības veido sievietes, liecina Eiropas Investīciju...
Lasīt tālākPamatojoties uz SPKC sniegto informāciju, PVD daļēji aptur PKS “Straupe” darbību
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) uz laiku daļēji apturējis piensaimnieku kooperatīvās sabiedrības “Straupe” darbību, jo no Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) saņemtā...
Lasīt tālākPopularitāti atgūst divu dienu ceļojumi nedēļas nogalēs pa Baltijas valstīm
Divu dienu ceļojumi nedēļās nogalēs atkal ieinteresējuši tos, kuri vēlas apskatīt neredzētas vietas tepat Baltijas valstīs, kā arī pašreizējos ekonomiskajos apstākļos daudziem būtiski...
Lasīt tālākMartā vērojamas mēnesim raksturīgās cenu pārmaiņas
Šī gada martā, salīdzinot ar februāri, patēriņa cenu līmenis pieauga par 0,9%. Precēm tas pieauga par 0,7%, bet pakalpojumiem – par 1,3%. Martā patēriņa cenu līmenis tradicionāli pieaug...
Lasīt tālāk