• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
10/11/2020, Kategorija: Bizness, Uzņēmējdarbība
Autors: Publicitātes materiāls

Uzņēmējdarbības attīstībā arvien nozīmīgāku lomu ieņem efektīva publicitāte un reklāma. Sekojot līdzi digitālās pasaules attīstībai, nākas secināt, ka arī sabiedrības attiecības šodien ir mainījušas savu formu un pasniegšanas veidu tā, lai atbilstu zīmola un patērētāju vajadzībām. Tieši tiešsaistes satura izdevēji ir jaunie sabiedrisko attiecību speciālisti un komunikācija sociālajos tīklos ieņem arvien nozīmīgāku lomu, liecina Nacionālās mediju grupas (NMG) novērojumi.

Nacionālā mediju grupa ir strauji augošs interneta mediju tīkls, ko veido plaša spektra, dažādu specifikāciju interneta portāli. NMG klienti atzīst, ka sadarbība ar mediju grupu ir stiprinājusi uzņēmuma reputāciju un palīdzējusi zīmola attīstībā.

Izvēloties sadarbību ar NMG, ikvienam uzņēmumam ir unikāla iespēja izvietot uzņēmuma informāciju populārākajos NMG portālos. Papildus tam informācija par uzņēmumu nonāks arī sociālā tīkla Facebook biznesa lapās. Šobrīd kopējā NMG interneta resursu un to lapu sociālajos tīklos auditorija (reach) pārsniedz 2 000 000 (divus miljonus) interneta lietotāju mēnesī un tuvākajā nākotnē plānots šo skaitu vēl palielināt.

Tā kā NMG sastāv no dažādu specifikāciju portāliem, tas padara auditoriju vieglāk segmentējamu, līdz ar to uzņēmumiem ir daudz vieglāk sev vēlamo ziņojumu ar reklāmas un publicitātes palīdzību nodot konkrētai mērķa auditorijai, tāpēc komunikācija ir daudz efektīvāka.

NMG vadītājs Alberts Jodis uzsver, ka publicitāte bieži vien ir visvairāk pamanāmā sabiedrisko attiecību sastāvdaļa, taču nereti klienti apjūk, kādas aktivitātes izvēlēties – tradicionālo reklāmu vai komunikāciju tiešsaistes sociālajos tīklos.

“Medijiem mūsdienās ir svarīga loma sabiedrības informēšanā, taču kā rada prakse, arvien nozīmīgāku lomu pār tradicionālajiem medijiem, tai skaitā televīziju un radio, ieņem internets un tieši sociālie mediji,” uzsver A. Jodis.

Viņš skaidro, ka efektīvs mārketings sociālajos medijos var palīdzēt sasniegt ievērojamus panākumus, radot uzticamību zīmolam un pat veicināt pārdošanas apjomu pieaugumu.

“Sociālie mediji ir tie, kas gandrīz visiem ir pieejami un tām ir ļoti daudz priekšrocību, kas nozīmē, ka arvien vairāk uzņēmēju izvēlas izvietot reklāmu sociālajos tīklos. Jāatzīmē, ka ar katru gadu pieaugot interneta lietotāju skaitam, arvien svarīgāka kļūst efektīva digitālā mārketinga komunikācija. Turklāt tīmekļa vietnes rakstus var izlikt un saņemt ātrāk nekā iespiestus rakstus, un tie tiek regulāri atjaunināti,” pāris priekšrocības min A. Jodis.

Plašāka informācija par NMG skatāma šeit: www.nmg.lv

947 skatījumi




Video

Ēģiptes izcelsmes kartupeļos atklāj augu veselībai bīstamu baktēriju

17/04/2025

Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) iznīcināšanai nosūtījis Ēģiptes izcelsmes kartupeļu kravu, jo kartupeļu paraugā, kas noņemts, veicot importa kontroli uz robežas, Valsts augu aizsardzības...

Lasīt tālāk
Video

Noskaidroti pasaules lielākie uzņēmumi

16/04/2025

Profesionālo pakalpojumu uzņēmuma EY un Sanktgallenes Universitātes Pasaules 500 Lielāko Ģimenes Uzņēmumu Indekss par 2025. gadu atklāj, ka Indeksā iekļauto ģimenes uzņēmumu kopējie...

Lasīt tālāk
Video

Februārī tūristu mītnēs par 11,4% vairāk viesu nekā pirms gada

15/04/2025

2025. gada februārī Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 145,4 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 11,4% pieaugumu salīdzinājumā ar 2024. gada februāri, liecina Centrālās statistikas...

Lasīt tālāk
Video

Ērtākai iedzīvotāju mobilitātei plānots uzsākt vilciena un jauna autobusu maršruta pārrobežu satiksmi starp Igauniju un Latviju

15/04/2025

Otrdien, 15. aprīlī, Ministru kabinets akceptēja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto informatīvo ziņojumu par pārrobežu pasažieru vilcienu satiksmi maršrutā Tartu–Rīga Igaunijas Klimata...

Lasīt tālāk
Video

PVD ir atļāvis PKS “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā

15/04/2025

Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) pieņēmis lēmumu atļaut piensaimnieku kooperatīvai sabiedrībai “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā. Atgādinām, ka PVD pagājušās nedēļas...

Lasīt tālāk
Video

Pētījums: Baltijas valstīs pieprasījums pēc IKT speciālistiem turpina pieaugt

14/04/2025

Neraugoties uz to, ka pēdējos gados tādas starptautiskas kompānijas kā “Google”, “Meta” un “Amazon” paziņojušas par darbinieku skaita samazināšanos, Latviju un Baltijas valstis...

Lasīt tālāk
Video

Sieviešu pārstāvība Latvijas uzņēmumos virs ES vidējā rādītāja

14/04/2025

Salīdzinājumā ar citām Eiropas Savienības (ES) valstīm Latvijā ir lielākais to uzņēmumu īpatsvars, kur vismaz 40% no augstākā līmeņa vadības veido sievietes, liecina Eiropas Investīciju...

Lasīt tālāk
Video

Pamatojoties uz SPKC sniegto informāciju, PVD daļēji aptur PKS “Straupe” darbību

11/04/2025

Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) uz laiku daļēji apturējis piensaimnieku kooperatīvās sabiedrības “Straupe” darbību, jo no Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) saņemtā...

Lasīt tālāk
Video

Popularitāti atgūst divu dienu ceļojumi nedēļas nogalēs pa Baltijas valstīm

10/04/2025

Divu dienu ceļojumi nedēļās nogalēs atkal ieinteresējuši tos, kuri vēlas apskatīt neredzētas vietas tepat Baltijas valstīs, kā arī pašreizējos ekonomiskajos apstākļos daudziem būtiski...

Lasīt tālāk
Video

Martā vērojamas mēnesim raksturīgās cenu pārmaiņas

08/04/2025

Šī gada martā, salīdzinot ar februāri, patēriņa cenu līmenis pieauga par 0,9%. Precēm tas pieauga par 0,7%, bet pakalpojumiem – par 1,3%. Martā patēriņa cenu līmenis tradicionāli pieaug...

Lasīt tālāk