Aizliegt kreiso pagriezienu nenozīmē atrisināt problēmu
Nevienam nav noslēpums, ka kreisais pagrieziens jebkurā krustojumā ir papildus drauds satiksmes drošībai, bet Deglava un Ulbrokas ielu krustojums Rīgā ir pierādījums, ka, likvidējot kreiso pagriezienu, tas tomēr līdz galam nerisina problēmu.
Braucot pa Ulbrokas ielu Dzelzavas ielas virzienā ir aizliegts pa kreisi nogriezties uz Deglava ielu, to dara tikai sabiedriskais transports. Bet šoferi, kuri vēlas nogriezties pa kreisi to dara nedaudz tālāk, veidojot vēl bīstamākas situācijas griežoties pāri pat trim joslām, kas rada tikpat daudz avārijas situācijas, kā pagrieziens pa kreisi minētajā krustojumā.
Avots: nra.lv
Vēl par tēmu:
Premjere: Budžetā papildu naudas “Rail Baltica” nebūs
Valdības vadītāja Evika Siliņa un finanšu ministrs Arvils Ašeradens Saeimā sāka diskusijas par nākamā gada valsts budžetu. Parlamenta komisijai prezentēts budžeta projekts, kas, kā vairākas...
Lasīt tālākSaeimā iesniedz nākamā gada valsts budžeta projektu
Divdesmit septīto reizi brūnā ādas portfelī uz Saeimas namu tika nogādāts nākamā gada valsts budžeta projekts un ar to saistītie likumu grozījumi. Saeima nekavējoties sāks izskatīt projektu....
Lasīt tālākNo 19. oktobra vairākos autobusu maršrutos tiks ieviesta “pietura pēc pieprasījuma”
No 19.oktobra 20 autobusu maršrutos ārpus Rīgas centrālās daļas, tiks ieviesta “pietura pēc pieprasījuma”. Tas nozīmē, ka autobusa vadītājs šādā pieturā apstāsies tikai tad, ja...
Lasīt tālākTransportlīdzekļu numura zīmēs iecerēts iekļaut valsts ģerboni
Lai transportlīdzekļu valsts reģistrācijas numura zīmēs būtu iespējams iekļaut Latvijas valsts ģerboni, Saeima ceturtdien, 5.septembrī, konceptuāli atbalstīja grozījumus likumā “Par...
Lasīt tālākLNB direktors: Bez lasīšanas un lasītprasmes nevar attīstīt cilvēces domāšanu
"Kad beidzām vidusskolu un bija jādomā par studijām, man bija milzīga dilemma. Mani interesēja ļoti daudzas lietas. Es skatījos, ka mana sieva Aira gatavojas iestāties Universitātes bibliotekāros....
Lasīt tālākAr valdības piešķirto naudu “Rail Baltica” grūti savilkt galus
Publiski izskanējis, ka summa, kas nepieciešama, lai izpildītu saistības ar būvniekiem par “Rail Baltica” projekta īstenošanu, ir 39 miljoni eiro. Daļu no tā rēķinu nomaksai pagājušajā...
Lasīt tālākMājā un sētā: Visiem interesē kaķēni. Lielie kaķi paliek aizkadrā
Dzīvnieku patversmes arvien biežāk kļūst par vairāku pamestu un noklīdušu mīluļu mājvietām. Šie dzīvnieki cerīgi gaida savu saimnieku, kas sniegs viņiem rūpes. Tomēr vien retais apsver...
Lasīt tālākNav skaidrs, kurš aprēķināja “Rail Baltica” izmaksas
“Rail Baltica” izmaksas jau sākotnēji bija gauži nepareizas, tā šodien secināts parlamentārās izmeklēšanas komisijā. Izcelts, ka visi politiskie lēmumi pieņemti, balstoties uz dokumentu,...
Lasīt tālākLatvijas veikalu plauktos arvien atrodama Krievijā un Baltkrievijā ražota pārtika
Konfektes ar cara Pētera Pirmā foto, tēja ar nosaukumu “Krievijas impērijas kronis”, arī šņabis un ikri. Krievijā un Baltkrievijā ražotus pārtikas produktus turpina tirgot gan mazos piemājas...
Lasīt tālāk