Alberta Uzņēmumu grupa palīdz uzņēmumiem augt un attīstīties
Tempora mutantur, nos et mutamur in illis* — mārketings joprojām ir viens no galvenajiem uzņēmumu attīstības un izaugsmes virzītājspēkiem. Mūsdienās ikvienam uzņēmumam ir svarīgi gūt dinamisku virzību tirgū, veicināt atpazīstamību un nostabilizēties attiecīgajā jomā, un, lai to panāktu, nāk talkā mārketings, kas palīdz veiksmīgi veidot dialogu ar savu patērētāju. Mārketings sniedz labāku izpratni par potenciālajām izdevībām tirgū, bet tas savukārt palīdz attīstīt kompānijas spējas. Nenoliegsim, ka maksimāls klientu pieplūdums un tirdzniecības noiets, ir tas, uz ko tiecas visi uzņēmumi. Pirmais solis ceļā uz izaugsmi ir pareiza mārketinga stratēģija un komunikācijas instrumentu izvēle un šajā jautājumā vislabāk var palīdzēt mārketinga aģentūras.
Ja skatāmies pašreizējo mārketinga pakalpojumu tirgu Latvijā, tad tas ir pietiekami plašs un nereti klienti uzticas tieši zīmolam un vērtē aģentūras pēc to reputācijas. Diemžēl problēma ir tajā, ka lielākā daļa uzņēmumu joprojām izmanto tradicionālo mārketingu un bieži vien baidās riskēt un realizēt jauna tipa inovatīvas komunikācijas kampaņas, tādējādi uz attīstību soļojot daudz piesardzīgāk. Ir dzirdēts par daudzām mārketinga aģentūrām, bet kā nemainīga vērtība joprojām ir Alberta Uzņēmumu grupa, kas ne vienmēr būs gatava nostāties priekšplānā un atgādināt par sevi, tā sakot — strādā bez lieka trokšņa, bet stabili un rezultatīvi.
Alberta Uzņēmumu grupa veiksmīgi darbojas jau ilgus gadus un šodien attīstījusies kā dinamisks un daudzfunkcionāls uzņēmums, kuram esošo klientu vēlmes un nepieciešamības ir prioritāšu saraksta pirmajā vietā. Sniedzot mārketinga un reklāmas pakalpojumus, uzņēmums izmanto individuālu pieeju katram klientam, rēķinoties ar to patērētāju vajadzībām un vadības ilgtermiņa mērķiem. Uz jautājumu, kāda ir Alberta Uzņēmumu grupas īpašā pieeja, atbildi palīdz rast tās vadītājs Alberts Jodis.
“Nodrošināt pilnu mārketinga komunikācijas servisu ir vienīgais pareizais veids, kā aģentūrai virzīties pretī panākumiem un stabilai vietai tirgū. Tas nozīmē, ka mārketings ir jāapvieno gan ar reklāmu, gan sabiedriskajām attiecībām un šis komunikācijas sinerģijas virziens visbiežāk ir arī visveiksmīgākais. Taču vispirms ir jāiepazīst konkrēta klienta darbība, to mērķi un vērtības, kā arī produkta vai pakalpojuma vieta tirgū. Alberta Uzņēmumu grupa nekad nepielietos tā saucamo konveijera principu, mēs nebaidāmies iepazīt klientus un to produktus dziļi un pamatīgi, jo tas ir pats svarīgākais, lai konkrētais uzņēmums gūtu panākumus. Pārzinot klientu vēlmes un vajadzības, iespējams piedāvāt tiem unikālus risinājumus un palīdzēt attīstīt to biznesu,” norāda A. Jodis.
Viņš uzsver, ka ir svarīgi, lai aģentūra būtu pārņemta ar savu nozari, mīlētu un cienītu to, tāpat kā spētu veidot konstruktīvas attiecības un dialogu ar pasūtītāju — tieši šāda veida savstarpēja ieinteresētība sadarbības rezultātā bieži vien nodrošina pasūtītājam konkurētspējīgus risinājumus. “Dažkārt aģentūras piedāvā tikai mārketinga pakalpojumus vai nodrošina tikai digitālo un PR servisu, taču mēs dodam priekšroku skatīties uz visu kopsakarībās, pie tam ilgtermiņā. Kur mūsu klients vēlas nonākt pēc desmit gadiem? Kā viņš redz savu produktu klāstu? Kas ir viņu patērētāji un ko viņi no produkta sagaida? Alberta Uzņēmumu grupa strādā ar pieeju — palīdzēt attīstīt klienta uzņēmumu, tas nozīmē, ka tiek sniegtas pat reālas stratēģiskās biznesa vadības konsultācijas,” uzsver A. Jodis.
“Mēs nepiedalāmies konkursos par tiesībām veidot kampaņas, pat necenšamies pierādīt, kas esam — darbojamies krietni atšķirīgi no citām aģentūrām un pat ļoti bieži savus klientus izvēlamies paši,” stāsta mārketinga eksperts.
Jā, Alberta Uzņēmumu grupa piedāvā radošus, inovatīvus un uzmanību piesaistošus risinājumus, ne tikai mārketinga, bet arī reklāmas un sabiedrisko attiecību jomā, kā arī līdzdarbojas produktu virzīšanā tirgū, strādā pie zīmolu pozicionēšanas un nikni cīnās ar savu klientu konkurentiem. Taču tā noteikti nav aģentūra, kas derēs katram uzņēmumam, bet tikai tādam, kas novērtē mārketinga spēku un iespējas.
*Laiki mainās, un mēs maināmies tiem līdzi. (lat.)
Vēl par tēmu:
Ēģiptes izcelsmes kartupeļos atklāj augu veselībai bīstamu baktēriju
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) iznīcināšanai nosūtījis Ēģiptes izcelsmes kartupeļu kravu, jo kartupeļu paraugā, kas noņemts, veicot importa kontroli uz robežas, Valsts augu aizsardzības...
Lasīt tālākNoskaidroti pasaules lielākie uzņēmumi
Profesionālo pakalpojumu uzņēmuma EY un Sanktgallenes Universitātes Pasaules 500 Lielāko Ģimenes Uzņēmumu Indekss par 2025. gadu atklāj, ka Indeksā iekļauto ģimenes uzņēmumu kopējie...
Lasīt tālākFebruārī tūristu mītnēs par 11,4% vairāk viesu nekā pirms gada
2025. gada februārī Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 145,4 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 11,4% pieaugumu salīdzinājumā ar 2024. gada februāri, liecina Centrālās statistikas...
Lasīt tālākĒrtākai iedzīvotāju mobilitātei plānots uzsākt vilciena un jauna autobusu maršruta pārrobežu satiksmi starp Igauniju un Latviju
Otrdien, 15. aprīlī, Ministru kabinets akceptēja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto informatīvo ziņojumu par pārrobežu pasažieru vilcienu satiksmi maršrutā Tartu–Rīga Igaunijas Klimata...
Lasīt tālākPVD ir atļāvis PKS “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) pieņēmis lēmumu atļaut piensaimnieku kooperatīvai sabiedrībai “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā. Atgādinām, ka PVD pagājušās nedēļas...
Lasīt tālākPētījums: Baltijas valstīs pieprasījums pēc IKT speciālistiem turpina pieaugt
Neraugoties uz to, ka pēdējos gados tādas starptautiskas kompānijas kā “Google”, “Meta” un “Amazon” paziņojušas par darbinieku skaita samazināšanos, Latviju un Baltijas valstis...
Lasīt tālākSieviešu pārstāvība Latvijas uzņēmumos virs ES vidējā rādītāja
Salīdzinājumā ar citām Eiropas Savienības (ES) valstīm Latvijā ir lielākais to uzņēmumu īpatsvars, kur vismaz 40% no augstākā līmeņa vadības veido sievietes, liecina Eiropas Investīciju...
Lasīt tālākPamatojoties uz SPKC sniegto informāciju, PVD daļēji aptur PKS “Straupe” darbību
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) uz laiku daļēji apturējis piensaimnieku kooperatīvās sabiedrības “Straupe” darbību, jo no Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) saņemtā...
Lasīt tālākPopularitāti atgūst divu dienu ceļojumi nedēļas nogalēs pa Baltijas valstīm
Divu dienu ceļojumi nedēļās nogalēs atkal ieinteresējuši tos, kuri vēlas apskatīt neredzētas vietas tepat Baltijas valstīs, kā arī pašreizējos ekonomiskajos apstākļos daudziem būtiski...
Lasīt tālākMartā vērojamas mēnesim raksturīgās cenu pārmaiņas
Šī gada martā, salīdzinot ar februāri, patēriņa cenu līmenis pieauga par 0,9%. Precēm tas pieauga par 0,7%, bet pakalpojumiem – par 1,3%. Martā patēriņa cenu līmenis tradicionāli pieaug...
Lasīt tālāk