Autotransporta direkcija: Atļauju skaits kravu pārvadājumiem uz Baltkrieviju ir krities par 20%, uz Krieviju – par 33%
Kravu pārvadājumi uz Krieviju un Baltkrieviju būtiski sarukuši, intervijā LTV raidījumā “Rīta Panorāma” pastāstīja Autotransporta direkcijas valdes priekšsēdētājs Kristiāns Godiņš.
“Mums ir regulārs kontakts ar mūsu pārvadātājiem, kuri strādā ar Ukrainas tirgu. Pieci pārvadātāji, 11 transportlīdzekļi palikuši Ukrainas teritorijā, visi Latvijas valstspiederīgie izkļuvuši, bet 10 šoferi ar Ukrainas vai Baltkrievijas pilsonību ir Ukrainā,” sacīja Godiņš.
Pēc viņa teiktā, lai gan autopārvadājumi uz Krieviju un Baltkrieviju turpinās, redzams apjoma samazinājums: “Turpinās pārvadājumi uz Krieviju un Baltkrieviju, bet redzam būtisku apjoma samazinājumu. Ja paskatāmies pagājušo nedēļu pret nedēļu iepriekš, pārvadājumu atļauju skaits uz Baltkrieviju krities par 20%, uz Krieviju par 33%.”
“Pārvadājumi ir sarežģīti, jo, braucot no Krievijas, uz robežas ar Latviju nākas pavadīt pat 10–12 dienas. Tās nav pat stundas, tās ir dienas,” pastāstīja Godiņš. Savukārt no Baltkrievijas rinda ir 4–6 dienas.
Līdz ar to pārvadājumi šajos virzienos ir dārgi. Turklāt daļa šoferu nevēlas doties uz šiem galamērķiem.
Vēl par tēmu:
VEA: Darbs visas nozares interesēs nozīmē kompromisus nevis šauru interešu diktātu
Latvijas Vēja enerģijas asociācijas vadītājs Toms Nāburgs uzskata, ka piecu Vēja enerģijas asociācijas (VEA) biedru izplatītais paziņojums par izstāšanos no asociācijas ir turpinājums...
Lasīt tālākKavējumi grozījumos Ministru kabineta noteikumos apdraud investīciju projektu realizāciju un Latvijas konkurētspēju
Ārvalstu investoru padome Latvijā (FICIL) pauž sašutumu un nopietnas bažas par kavējumiem grozījumos Ministru kabineta 2014. gada 16. decembra noteikumos Nr. 776 "Kārtība, kādā komercsabiedrības...
Lasīt tālāk“Zemnieku saeima”: lauksaimnieki par “Rail Baltica” nemaksās!
“Kopš Eiropā ieviesta Kopējā lauksaimniecības politika, nevienas valsts politiķiem nav ienācis prātā nozarei piešķirtos Eiropas līdzekļus piesavināties citiem mērķiem! Mana atbilde...
Lasīt tālākSaeima atvieglo PVN piemērošanu mazajiem uzņēmumiem pakalpojuma piedāvāšanai ārvalstu platformās
Lai atvieglotu pievienotās vērtības nodokļa (PVN) piemērošanu mazajiem uzņēmumiem, kuri savus pakalpojumus piedāvā ārvalstu platformās, Saeima ceturtdien, 12.decembrī, galīgajā lasījumā...
Lasīt tālākSaeima nosaka stingrākas prasības amatu savienošanai valsts augstākajām amatpersonām
Šodien, 12. decembrī, Saeima galīgajā lasījumā atbalstīja Valsts kancelejas izstrādātos grozījumus likumā "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā", kas paredz stingrākas...
Lasīt tālākPlānots slēgt vispārējo vienošanos par centralizētu būvmateriālu iegādi Rail Baltica dzelzceļa būvniecības iepirkumā
Satiksmes ministrija (SM) ir sagatavojusi dokumentus par tālāko Rail Baltica projekta attīstību Latvijā: informatīvo ziņojumu “Par Rail Baltica projekta ieviešanas scenāriju Latvijas teritorijā”,...
Lasīt tālākIrēna Lejiņa: Vai uzņēmumi ievēro nodokļu riska vadības principus?
19. septembrī tiešsaistes konferencē "GRĀMATVEDĪBA UN NODOKĻI 2024" sertificēta nodokļu konsultante Irēna Lejiņa sniedza vērtīgu ieskatu par nodokļu riska vadību un tās nozīmi mūsdienu...
Lasīt tālākKaspars Banders: Transfertcenu aktualitātes – kas uzņēmumiem jāņem vērā?
19. septembrī tiešsaistes konferencē "GRĀMATVEDĪBA UN NODOKĻI 2024" "KPMG Baltics" SIA nodokļu konsultāciju nodaļas direktors Kaspars Banders sniedza ieskatu aktuālajās transfertcenu prasībās...
Lasīt tālākMazinās administratīvo slogu būvniecības jomā
2024. gada 22. oktobra sēdē Ministru kabinets apstiprināja izmaiņas virknē būvnoteikumu, lai mazinātu administratīvo slogu nekustamo īpašumu attīstīšanas jomā, novēršot datu dublēšanos...
Lasīt tālākĀM: Jāturpina stingri ieviest esošās sankcijas un jāizskauž “ēnu flote”
“Sankcijas pret Krieviju strādā – Krievijas ekonomiku un tās ienākumu avots, kas “baro” tās militārās spējas un kara mašinēriju agresijas karā pret Ukrainu, sankcijas ietekmē negatīvi. Krievijas...
Lasīt tālāk