Briškens: Jauno pasažieru vilcienu incidentus varēja novērst
Jauno pasažieru vilcienu nedienās atbildības ķēde ir daudz plašāka par “Pasažieru vilciens” valdes priekšsēdētāju, tā šorīt LTV raidījumā “Rīta Panorāma” norādīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (“Progresīvie”).
Ir atjaunota vilcienu kustības precizitāte, “Škoda Vagonka” šobrīd ir nodrošinājusi jauno elektrovilcienu vismaz 95% pieejamību, un ir izstrādāts plāns, kā nepieļaut sērijveida defektu atkārtošanos gaidāmajos 15 vilcienos.
“Kad tika pieņemts lēmums mazāk “Škodas” laist pasažieru apritē un pakāpeniski likt klāt vilcienus tikai tad, kad viņi ir bez pasažieriem pārbaudīti, mēs redzam, ka tas darbojas. Ja šāda veida ieviešana apritē būtu notikusi no pirmās dienas, iespējams, kādi no incidentiem būtu bijuši novērsti,” sacīja Briškens.
Savukārt komentējot to, ka no amata lēmis atkāpties uzņēmuma “Pasažieru vilciens” valdes priekšsēdētājs Rodžers Jānis Grigulis, Briškens pauda, ka neuzskata, ka “Griguļa kungs būtu vienīgais grēkāzis, kas tagad ir paņēmis visu vainu un atbildību uz saviem pleciem. Tā ir daudz plašāka atbildību ķēde.”
Savukārt atbildot uz medijos izskanējušo informāciju, ka “Latvijas dzelzceļš” joprojām turpina iepirkumos iegādāties pakalpojumus no Krievijas kompānijām, lai uzturētu Putina režīmā ražotās sakaru sistēmas, Briškens norādīja: “Mēs esam uzsākuši ļoti plašu auditu visā satiksmes nozarē – kādas vēl atkarības no Krievijas, Baltkrievijas preču plūsmām, rezerves daļām, informācijas sistēmām, sakaru savienojumiem mums joprojām ir. [..] Tuvāko pāris nedēļu laikā mēs apkoposim šo informāciju.”
Vēl par tēmu:
VEA: Darbs visas nozares interesēs nozīmē kompromisus nevis šauru interešu diktātu
Latvijas Vēja enerģijas asociācijas vadītājs Toms Nāburgs uzskata, ka piecu Vēja enerģijas asociācijas (VEA) biedru izplatītais paziņojums par izstāšanos no asociācijas ir turpinājums...
Lasīt tālākKavējumi grozījumos Ministru kabineta noteikumos apdraud investīciju projektu realizāciju un Latvijas konkurētspēju
Ārvalstu investoru padome Latvijā (FICIL) pauž sašutumu un nopietnas bažas par kavējumiem grozījumos Ministru kabineta 2014. gada 16. decembra noteikumos Nr. 776 "Kārtība, kādā komercsabiedrības...
Lasīt tālāk“Zemnieku saeima”: lauksaimnieki par “Rail Baltica” nemaksās!
“Kopš Eiropā ieviesta Kopējā lauksaimniecības politika, nevienas valsts politiķiem nav ienācis prātā nozarei piešķirtos Eiropas līdzekļus piesavināties citiem mērķiem! Mana atbilde...
Lasīt tālākSaeima atvieglo PVN piemērošanu mazajiem uzņēmumiem pakalpojuma piedāvāšanai ārvalstu platformās
Lai atvieglotu pievienotās vērtības nodokļa (PVN) piemērošanu mazajiem uzņēmumiem, kuri savus pakalpojumus piedāvā ārvalstu platformās, Saeima ceturtdien, 12.decembrī, galīgajā lasījumā...
Lasīt tālākSaeima nosaka stingrākas prasības amatu savienošanai valsts augstākajām amatpersonām
Šodien, 12. decembrī, Saeima galīgajā lasījumā atbalstīja Valsts kancelejas izstrādātos grozījumus likumā "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā", kas paredz stingrākas...
Lasīt tālākPlānots slēgt vispārējo vienošanos par centralizētu būvmateriālu iegādi Rail Baltica dzelzceļa būvniecības iepirkumā
Satiksmes ministrija (SM) ir sagatavojusi dokumentus par tālāko Rail Baltica projekta attīstību Latvijā: informatīvo ziņojumu “Par Rail Baltica projekta ieviešanas scenāriju Latvijas teritorijā”,...
Lasīt tālākIrēna Lejiņa: Vai uzņēmumi ievēro nodokļu riska vadības principus?
19. septembrī tiešsaistes konferencē "GRĀMATVEDĪBA UN NODOKĻI 2024" sertificēta nodokļu konsultante Irēna Lejiņa sniedza vērtīgu ieskatu par nodokļu riska vadību un tās nozīmi mūsdienu...
Lasīt tālākKaspars Banders: Transfertcenu aktualitātes – kas uzņēmumiem jāņem vērā?
19. septembrī tiešsaistes konferencē "GRĀMATVEDĪBA UN NODOKĻI 2024" "KPMG Baltics" SIA nodokļu konsultāciju nodaļas direktors Kaspars Banders sniedza ieskatu aktuālajās transfertcenu prasībās...
Lasīt tālākMazinās administratīvo slogu būvniecības jomā
2024. gada 22. oktobra sēdē Ministru kabinets apstiprināja izmaiņas virknē būvnoteikumu, lai mazinātu administratīvo slogu nekustamo īpašumu attīstīšanas jomā, novēršot datu dublēšanos...
Lasīt tālākĀM: Jāturpina stingri ieviest esošās sankcijas un jāizskauž “ēnu flote”
“Sankcijas pret Krieviju strādā – Krievijas ekonomiku un tās ienākumu avots, kas “baro” tās militārās spējas un kara mašinēriju agresijas karā pret Ukrainu, sankcijas ietekmē negatīvi. Krievijas...
Lasīt tālāk