Dod iespēju uzņēmumiem veidot to reklāmas aktivitātes vēl efektīvākas
Mūsdienās reklāmas ir vērojamas ik uz soļa – sākot no reklāmām televīzijā un internetā, beidzot ar reklāmas stendiem uz ielām. Ņemot vērā šādu piesātinājumu, nereti uzņēmējiem rodas jautājums – vai to reklāmas aktivitātes ir pamanāmas konkurentu vidū? Vai to reklāmas izceļas un gūst rezultātu? Tā kā jūsu zīmols ir viens no vissvarīgākajiem saziņas veidiem ar noteiktu auditoriju, ir svarīgi tērēt laiku savas darbības izpētei, attīstībai un definēšanai.
Alberta Uzņēmumu grupa (AUG), kas ir viena no pieredzes bagātākajām pilna servisa mārketinga, reklāmas un PR aģentūrām, šobrīd ir nākusi klajā ar īpašu reklāmas un publicitātes kampaņu par brīvu.
Alberta Uzņēmumu grupa ir gatava finansēt uzņēmumam 2–4 nedēļas ilgu reklāmas un komunikācijas kampaņu saziņas kanālos, atbilstoši AUG tirgus analītiķu un ekspertu vērtējumam. Protams, visas aktivitātes tiks saskaņotas ar uzņēmumu un pēc kampaņas beigām uzņēmumiem būs iespēja saņemt detalizētu atskaiti par paveikto. Līdz ar to vienīgais klientu uzdevums būs pieņemt lēmumu par tālākas sadarbības turpināšanu vai arī tieši otrādi. Priekšroka šajā iespējā tiks dota uzņēmumiem – vietējiem ražotājiem.
“Efektīva reklāma sniedz klientiem skaidru vēstījumu, atspoguļo uzticamību, emocionāli motivē pircēju un galu galā veido to lojalitāti. Bieži vien gan uzņēmumiem nav pārliecināti, vai viņu reklāmas aktivitātes ir pietiekami efektīvas, jo pieprasījums pēc pakalpojumiem neaug tik strauji kā gribētos. Alberta Uzņēmumu grupa, kuras rīcībā ir vairāki unikāli mārketinga instrumenti, ir gatava parādīt uzņēmumiem īsto ceļu uz efektīvāku reklāmu,” norāda Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis.
Bieži vien reklāmas efektivitāte slēpjas tādās niansēs, kuras pat grūti izskaidrot kādam, kurš ar to nenodarbojas ikdienā. Tāpēc Alberta Uzņēmumu grupa vēlas parādīt, ko nozīmē efektīva kampaņa, ja ar to strādā profesionāļi un vienkārši saka – “mēs izdarīsim, paši investēsim līdzekļus Jūsu uzņēmuma reklāmas kampaņā un tad arī varēsiet vērtēt sasniegto.”
Lai uzzinātu vairāk par sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu, zvaniet: 28832500, rakstiet: [email protected], vai aizpildiet saziņas kontaktformu: http://pieteikums.lv/alberts/
Vēl par tēmu:
Ēģiptes izcelsmes kartupeļos atklāj augu veselībai bīstamu baktēriju
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) iznīcināšanai nosūtījis Ēģiptes izcelsmes kartupeļu kravu, jo kartupeļu paraugā, kas noņemts, veicot importa kontroli uz robežas, Valsts augu aizsardzības...
Lasīt tālākNoskaidroti pasaules lielākie uzņēmumi
Profesionālo pakalpojumu uzņēmuma EY un Sanktgallenes Universitātes Pasaules 500 Lielāko Ģimenes Uzņēmumu Indekss par 2025. gadu atklāj, ka Indeksā iekļauto ģimenes uzņēmumu kopējie...
Lasīt tālākFebruārī tūristu mītnēs par 11,4% vairāk viesu nekā pirms gada
2025. gada februārī Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 145,4 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 11,4% pieaugumu salīdzinājumā ar 2024. gada februāri, liecina Centrālās statistikas...
Lasīt tālākĒrtākai iedzīvotāju mobilitātei plānots uzsākt vilciena un jauna autobusu maršruta pārrobežu satiksmi starp Igauniju un Latviju
Otrdien, 15. aprīlī, Ministru kabinets akceptēja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto informatīvo ziņojumu par pārrobežu pasažieru vilcienu satiksmi maršrutā Tartu–Rīga Igaunijas Klimata...
Lasīt tālākPVD ir atļāvis PKS “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) pieņēmis lēmumu atļaut piensaimnieku kooperatīvai sabiedrībai “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā. Atgādinām, ka PVD pagājušās nedēļas...
Lasīt tālākPētījums: Baltijas valstīs pieprasījums pēc IKT speciālistiem turpina pieaugt
Neraugoties uz to, ka pēdējos gados tādas starptautiskas kompānijas kā “Google”, “Meta” un “Amazon” paziņojušas par darbinieku skaita samazināšanos, Latviju un Baltijas valstis...
Lasīt tālākSieviešu pārstāvība Latvijas uzņēmumos virs ES vidējā rādītāja
Salīdzinājumā ar citām Eiropas Savienības (ES) valstīm Latvijā ir lielākais to uzņēmumu īpatsvars, kur vismaz 40% no augstākā līmeņa vadības veido sievietes, liecina Eiropas Investīciju...
Lasīt tālākPamatojoties uz SPKC sniegto informāciju, PVD daļēji aptur PKS “Straupe” darbību
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) uz laiku daļēji apturējis piensaimnieku kooperatīvās sabiedrības “Straupe” darbību, jo no Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) saņemtā...
Lasīt tālākPopularitāti atgūst divu dienu ceļojumi nedēļas nogalēs pa Baltijas valstīm
Divu dienu ceļojumi nedēļās nogalēs atkal ieinteresējuši tos, kuri vēlas apskatīt neredzētas vietas tepat Baltijas valstīs, kā arī pašreizējos ekonomiskajos apstākļos daudziem būtiski...
Lasīt tālākMartā vērojamas mēnesim raksturīgās cenu pārmaiņas
Šī gada martā, salīdzinot ar februāri, patēriņa cenu līmenis pieauga par 0,9%. Precēm tas pieauga par 0,7%, bet pakalpojumiem – par 1,3%. Martā patēriņa cenu līmenis tradicionāli pieaug...
Lasīt tālāk