• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
07/11/2018, Kategorija: Izglītība
Autors: Publicitātes materiāls

Mūsdienās klientu apkalpošana ir ļoti svarīgs faktors ikvienam uzņēmumam neatkarīgi no tā darbības sfēras. Ikviena uzņēmuma interesēs ir apmierināt klientu vajadzības, lai tie vēlētos atgriezties vēl un vēl. Tomēr mūsdienas nepietiek vien ar labu klientu servisu, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus un tos praktiski realizētu, klientu apkalpošanai jāieņem vadošā sola uzņēmuma misijā. Izcilība un attieksme būs tas, ko klients jebkurā situācijā novērtēs visaugstāk. Bet, lai šo izcilību sasniegtu. ir ļoti svarīga darbinieku motivācija, ar kuru bieži ir problēmas.

Lai veiksmīgi apgūtu svarīgākos priekšnoteikumus izcilam klientu servisam un motivētu savus darbiniekus izprast klientu vēlmes, tādējādi nodrošinot to atgriešanos, ikvienam ir iespēja apmeklēt divus unikālus seminārus – “Kā strādāt ar personālu: Mazākas algas – augstāka motivācija!” jeb 5 soļu pieeja un praktisko semināru un meistarklasi “No labas klientu apkalpošanas uz izcilu!“. Abi semināri norisināsies 15. novembrī.

Intensīvais seminārs “Kā strādāt ar personālu: Mazākas algas – augstāka motivācija!” jeb 5 soļu pieeja atbildēs uz jautājumu- kā efektīvi un bez liekiem tēriņiem motivēt darbinieku pēc tam, kad viņa darba samaksa ir samazināta?

Semināra mērķis ir sniegt Jums izpratni par motivēšanu un piedāvāt praktiskus instrumentus, kurus varēsiet izmantot līdztekus atalgojuma sistēmas izmaiņām. Semināra saturs tiek balstīts uz pieciem soļiem, pēc kuru apgūšanas Jūs zināsiet, kā paaugstināt savu darbinieku motivāciju.

Plašāka informācija un pieteikšanās forma šeit: http://registreties.lv/mazakas-algas-augstaka-motivacija.

Savukārt praktiskais seminārs un meistarklase: “No labas klientu apkalpošanas uz izcilu!” sniegs iespēju atrast atbildes uz svarīgākajiem jautājumiem par klientu apkalpošanu, tai skaitā pilnveidot savas klientu apkalpošanas prasmes un kultūras līmeņi, veicinot pozitīvu attieksmi un atklāt veiksmīgas klienta apkalpošanas noslēpumus.

Plašāka informācija un pieteikšanās forma šeit: http://registreties.lv/klientu-apkalposana.

Cena: pateicoties programmas “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam (vēl pieejams!) par katru semināru tikai EUR 99 (iekļauti izdales materiāli un kafijas pauzes, pēc semināra tiek izsniegta apliecība).

870 skatījumi




Video

Rosina dot iespēju atteikties no krievu valodas mācīšanās arī vidējās izglītības posmā

09/04/2025

[caption id="attachment_35833" align="alignnone" width="300"] Teacher pointing to raised hands in classroom[/caption] Pēc Nacionālās apvienības (NA) iniciatīvas iesniegti grozījumi Izglītības...

Lasīt tālāk
Video

Cilvēktiesību komisija aicina turpināt pilnveidot rīcības algoritmu vardarbības novēršanai skolās

12/03/2025

Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas deputāti trešdien, 12. martā, iepazīstoties ar rīcības algoritmu vardarbības novēršanai izglītības iestādēs un plānotajām izmaiņām...

Lasīt tālāk
Video

Saeima konceptuāli atbalsta tālmācības iespēju ierobežošanu pamatskolā

07/03/2025

[caption id="attachment_33908" align="alignnone" width="300"] Hands raised in classroom[/caption] Pamatizglītībā – no 1. līdz 9.klasei – mācībām ir jānotiek klātienē, ceturtdien, 6. martā,...

Lasīt tālāk
Video

Saeimas Izglītības komisija rosina ierobežot tālmācības iespējas pamatskolā

26/02/2025

Pamatizglītībā – no 1. līdz 9.klasei – mācībām ir jānotiek klātienē, trešdien, 26.februārī, lēma Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisija. Deputāti vienojās iesniegt...

Lasīt tālāk
Video

Deputāti aicina nekavējoties atjaunot veselības mācību kā atsevišķu priekšmetu skolu mācību programmās

20/02/2025

Sociālo un darba lietu komisijas Sabiedrības veselības apakškomisijas un Nevienlīdzības mazināšanas apakškomisijas deputāti vēstulē Valsts prezidentam un Ministru prezidentei, kā arī...

Lasīt tālāk
Video

Tiesībsargs: Audzēkņiem ir tiesības laicīgi zināt par izmaiņām stipendiju piešķiršanas kārtībā

30/01/2025

Stipendijas saņemšanas kritērijus un piešķiršanas kārtību var mainīt, taču šim procesam jābūt savlaicīgi zināmam un skaidri saprotamam visiem, uz kuriem tas attiecas. 2024. gada...

Lasīt tālāk
Video

Mācību kvalitāte, skola vai pedagogs – kurš atbildīgs par skolēnu sasniegumiem?

28/01/2025 | Autors: Rīgas 72. vidusskolas direktors un Latvijas Universitātes Starpnozaru, izglītības inovāciju centra pētnieks Pāvels Pestovs

Nav noslēpums, ka reizēm skolēni intensīvi mācās tieši pirms pārbaudes darbiem, bet ātri aizmirst apgūto pēc to nokārtošanas. Tas var radīt grūtības, jo nākamās tēmas bieži balstās...

Lasīt tālāk
Video

Tiesībsarga birojs: Pedagogu ētikas normām jābūt vienotām, un arī pārkāpumi jāvērtē pēc vienotas kārtības

21/01/2025

Izvērtēt, vai pedagogs ievērojis profesionālās ētikas principus, šobrīd ir katras izglītības iestādes vadības kompetencē. Arī ētikas kodeksu izstrādā katra izglītības iestāde pati....

Lasīt tālāk
Video

Saeima apstiprina jaunu Augstākās izglītības padomi

17/01/2025

Saeima ceturtdien, 16.janvārī, apstiprināja jaunu Augstākās izglītības padomi. Augstākās izglītības padomē apstiprināta Baiba Rivža, Artūrs Zeps, Andris Teikmanis, Jeļena Vediščeva,...

Lasīt tālāk
Video

Česlavs Batņa kritizē nepārdomātu līdzekļu izlietojumu izglītības nozarē

15/01/2025

Pērn Ministru kabinets lēma par pasākuma „Izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas attīstība un nodrošināšana” īstenošanas noteikumiem, šim projektam atvēlot vairāk nekā 21...

Lasīt tālāk