Īpašā apmācību sesijā iespēja uzzināt, kā nodrošināt izcilu klientu servisu
Nenoliedzami, klientu apkalpošana ir ļoti svarīgs faktors ikvienam uzņēmumam neatkarīgi no tā darbības sfēras. Ikviena uzņēmuma interesēs ir apmierināt klientu vajadzības, lai tie vēlētos atgriezties vēl un vēl. Tomēr mūsdienas nepietiek vien ar labu klientu servisu, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus un tos praktiski realizētu, klientu apkalpošanai jāieņem vadošā sola uzņēmuma misijā. Izcilība un attieksme būs tas, ko klients jebkurā situācijā novērtēs visaugstāk. Lai veiksmīgi apgūtu svarīgākos priekšnoteikumus izcilam klientu servisam un motivētu sevi vai savus darbiniekus izprast klientu vēlmes, tādējādi nodrošinot to atgriešanos, Klientu servisa akadēmija piedāvā apmeklēt intensīvo biznesa apmācību kursu “KLIENTU SERVISA AKADĒMIJA: kā uzlabojot klientu servisu, uzņēmums var sasniegt labākus pārdošanas rādītājus un straujāku izaugsmi”, kuras laikā ikviens interesents tiks informēts par visu aktuālo un svarīgāko klientu apkalpošanas jomā. Pieteikties apmācībām iespējams šeit.
Nav noslēpums, ka ikvienam uzņēmumam ir nozīmīgi pārsniegt klienta gaidas un cerības. Neskatoties uz to, vai kompānija ir tikai viens klientu konsultants vai tie ir vairāki, patiess serviss spēs parūpēties, lai klients justos apmierināts! Darbs uz klienta atzinību sākas ar personāla pareizu iedvesmošanu un motivēšanu, jo tikai motivēts, ieinteresēts un uz attīstību tendēts darbinieks vislabāk izpratīs klientu vēlmes un nodrošinās to atgriešanos atkārtoti.
Apmācību cikla ietvaros kursa apmeklētājiem – uzņēmumu vadītājiem, klientu servisa menedžeriem, pārdevējiem, biroja vadītājiem un sekretārēm, būs izcila iespēja nostiprināt jau esošās, kā arī uzkrāt jaunas zināšanas par to, kā nodrošināt izcilu apkalpošanas servisu – kā apmierināt klienta vēlmes, kā tikt galā ar sarežģītām apkalpošanas situācijām, kā palielināt pastāvīgo klientu skaitu, kā piesaistīt jaunus klientus, kā motivēt darbiniekus strādāt uzņēmuma labā, kā samazināt reklāmas un komercdarbības izmaksas, kā arī nodrošināt stiprākas uzņēmuma pozīcijas tirgū.
Kā norāda biznesa trenere, pārdošanas un klientu servisa vadības speciāliste Egita Sproģe, dalība seminārā sniedz lielisku iespēju iegūt jaunas zināšanas un parūpēties, lai jūsu klients vienmēr būtu smaidīgs un apmierināts:”Nereti pastāv uzskats, ka par veiksmīgu apkalpošanas servisu liecina klientu skaits un to apmierinātība, taču patiesībā izcils klientu serviss sākas no zinoša un ieinteresēta klienta apkalpotāja. Seminārā ikvienam tā apmeklētājam būs iespēja iegūt praktiskus padomus, kā izstrādājot efektīvu stratēģiju un izvēloties savai sfērai vislabāko pārdošanas veidu nodrošināt sekmīgu un strauju uzņēmuma attīstību.”
Klientu servisa apmācību kurss piedāvā apmeklēt četrus praktiskos seminārus lektores Egitas Sproģes vadībā. Apmācības notiks Rīgas centrā, pēcpusdienās – 26. oktobrī, 2. novembrī, 9. novembrī un noslēguma apmācība – 16. novembrī no plkst. 15:30 līdz 19:00.
Cena: pateicoties programmas Biznesa uzrāviens līdzfinansējumam – tikai EUR 199 + PVN (standarta cena EUR 849,-).
Plašāku informāciju un pieteikuma formu skatiet: http://fluidsurveys.com/s/klientu-serviss/
Vēl par tēmu:
Latvijas Pasts atsāk sūtījumu plūsmu ar Kanādu
Kanādas pasta operators Canada Post no 23. decembra atjaunos starptautisko pasta sūtījumu pieņemšanu un piegādes adresātiem. Lai gan Kanādas uzņēmuma un tā streikojošo darbinieku sarunas...
Lasīt tālākKatram ceturtajam Latvijas iedzīvotājam ir Ziemassvētku džemperis
Ziemassvētku laiks ir apvīts ar dažādām tradīcijām, kas gadu gaitā ir attīstījušās, vienai valstij no otras pārņemot dažādas ieražas. Viena no nesenākajām tradīcijām Rietumvalstīs...
Lasīt tālākPuse iedzīvotāju uzskata, ka pirmā rotātā Ziemassvētku eglīte bijusi Rīgā
Tradīcija rotāt Ziemassvētku eglīti ir populāra daudzviet pasaulē, taču joprojām nav vienprātības par to, kurā pilsētā bijusi pirmā izpušķotā svētku egle. Šo godu sev piedēvē vairākas...
Lasīt tālākAptauja: trešdaļai Latvijas iedzīvotāju izdevumi par pārtiku ir būtiski pieauguši
Baltijas valstu iedzīvotāji patlaban izjūt būtisku pārtikas sadārdzināšanos – 31 % Latvijā, 33 % Igaunijā un 26 % Lietuvā atklāj, ka cenu kāpuma dēļ var atļauties mazāk pārtikas...
Lasīt tālākLabdarības maratonā “Dod pieci!” saziedoti 138 715 eiro
Sabiedrisko mediju labdarības maratonā „Dod pieci” aizrit otrā diennakts, un līdz svētdienas, 15. decembra, plkst. 18.00 kopā saziedoti 138 715 eiro. Visi labdarības maratonā iegūtie līdzekļi...
Lasīt tālākAptauja: 40 % Latvijas iedzīvotāju jūtas vientuļi; visvientuļāk jūtas sievietes, jaunieši un rīdzinieki
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” sadarbībā ar “Norstat” veiktās aptaujas dati liecina, ka 40 % Latvijas iedzīvotāju pēdējā gada laikā jutušies vientuļi. Vientulība visvairāk...
Lasīt tālākLembergs: Valdība strādā pie tā, lai slēgtu skolas, bet tai būtu jādomā kā celt izglītības līmeni
Tas ir kauns, ka neviena Latvijas augstskola nav iekļuvusi starp 1000 labākajām pasaules universitāšu reitingā, sacīja politiķis Aivars Lembergs. “Tikko olimpiskajās spēlēs mūsu puiši...
Lasīt tālākTiesībsargs: Pilnvērtīgs miegs nav iegriba, bet nepieciešamība – mācību stundām nav jāsākas agrāk par astoņiem rītā
Tiesībsargs līdz nākamā gada 31. martam aicina Ministru kabinetu pieņemt tādu regulējumu, kas skolās neļautu mācību stundām, konsultācijām, fakultatīvajām nodarbībām u.c. sākties...
Lasīt tālākSaeima pieņem Tieslietu akadēmijas likumu
Lai veicinātu efektīvu un profesionālu tiesu varas īstenošanu, nodrošinot ilgtspējīgu mācību sistēmu tieslietu jomā, Saeima ceturtdien, 24.oktobrī, pieņēma jaunu likumu, ar ko iecerēts...
Lasīt tālākAr valodas prasību izmaiņām akadēmiskajam personālam plāno veicināt augstskolu konkurētspēju
Lai stiprinātu augstākās izglītības un zinātnes kvalitāti un veicinātu augstskolu konkurētspēju, Saeima ceturtdien, 24.oktobrī, pieņēma grozījumus Augstskolu likumā par valodas prasībām...
Lasīt tālāk