Klienti augsti novērtē plašu pakalpojumu klāstu un preču kvalitāti
Nenoliedzami, klientu apkalpošana ir ļoti svarīgs faktors ikvienam uzņēmumam – labs serviss ir tas, kas nodrošina uzņēmuma veiksmi. Ikviens klients vēlas, lai viņa vajadzības tiktu apmierinātas un uzņēmuma uzdevums ir ne tikai risināt problēmas un atbildēt uz jautājumiem, bet arī sniegt klientam solīto. Tāpēc daudz labāk darbs ar klientiem veiksies tiem uzņēmumiem, kuriem ir plašs pakalpojumu klāsts un kuri spēj apvienot vairākas, patērētājiem nozīmīgas lietas. Viens no šādiem servisiem ir “Laadur Baltic”, kas nodrošina kvalitatīvas preces un tehnisko apkalpošanu pēc iespējas tuvāk klientam.
Uzņēmuma piedāvājuma klāsts ir pietiekami plašs, lai ikviens klients spētu atrast sev vēlamo. Uzņēmuma produktu piedāvājumā ir viss, sākot no rokas palešu ratiņiem līdz personāla pacēlājiem un noliktavas aprīkojuma, tāpat kompānija piedāvā pilna cikla tehnisko apkalpošanu. Kā atzīst “Laadur Baltic” direktors Ainārs Logins, izcils klientu serviss nenozīmē klientu vajadzību pārsniegšanu, bet vieglu sadarbību.
“Gluži kā iepērkoties veikalā, arī izmantojot uzņēmuma pakalpojumus, klientam svarīgs ir ērtības faktors, proti, lai viss nepieciešamais būtu pieejams vienā konkrētā vietā. Piemēram, iegādājoties speciālu tehniku, daudz patīkamāk klientam ir nepieciešamības gadījumā veikt tā apkopi un remontu tieši iegādes vietā. Tāpat daudz ērtāk ir iegādāties konkrētas rezerves daļas uz vietas, nevis meklēt tās citos servisos. Tikpat svarīgi, protams, klientu apmierinātībai ir cena un pakalpojuma kvalitāte, jo ikviens uzņēmums vēlas, lai klienti aizietu un atgrieztos ar smaidu,” norāda A. Logins.
“Laadur Baltic” direktors pastāsta, ka pašlaik uzņēmums attīsta četras galvenās preču grupas, tajā skaitā iekraušanas tehniku, noliktavu aprīkojumu, celtniecības mašīnas un speciālo tehniku. Katra preču grupa ir nodrošināta ar pakalpojumu spektru, kas iekļauj konsultācijas, projekta izstrādi, piegādi, ieviešanas pasākumus, pēcpārdošanas apkalpošanu, kā arī iekārtu maiņu vai modernizāciju.
“Uzņēmums darbojas specifiskās jomās līdz ar to arī klienti mums ir visdažādākie, sākot no tirdzniecības, mēbeļu būvmateriālu ražošanas, tipogrāfijas, kokapstrādes nozares pārstāvjiem līdz maziem un vidējiem vairumtirdzniecības uzņēmumiem. Ikdienā strādājot ar klientiem mēs apzināmies, ka tikpat svarīga kā pakalpojuma kvalitāte, ir ērtības un plašs pakalpojumu spektrs, ko mēs ikdienu cenšamies nodrošināt,” norāda A. Logins.
Zīmols “Laadur” sastopams ne tikai Latvijā, bet arī Igaunijā un Lietuvā, un tā pamata nodarbe ir pārkraušanas iekārtu un noliktavu sistēmu tirdzniecība un serviss.
Vēl par tēmu:
Populārais Rīgas bārs “Sapņi un Kokteiļi” svin 15 gadus
Viens no Rīgas populārākajiem bāriem un izklaides vietām “Sapņi un Kokteiļi” svin savu 15. jubileju un ielūdz uz svinībām jau šo sestdien, 12.aprīlī, Rīgā, Blaumaņa ielā 32. Pasākumā...
Lasīt tālākLSKA: Brīvprātīgajā darbā vajadzētu vairāk iesaistīt augstas raudzes profesionāļus
“Latvijas senioru kopienu apvienība” (LSKA) iesaistījusies brīvprātīgā darba popularizēšanā starp LSKA ietilpstošo senioru organizāciju biedriem visā Latvijā. Brīvprātīgais darbs...
Lasīt tālākAtlaiž “airBaltic” vadītāju Martinu Gausu
Neuzticību Gausam akcionāru sapulces laikā pauda Satiksmes ministrija. 2025. gada 7. aprīlī notika Latvijas nacionālās lidsabiedrības “airBaltic” kārtējā akcionāru sapulce, kurā...
Lasīt tālākLBAS piedāvā četrus rīcības virzienus atbalsta pilnveidošanai vecākiem, kuri par bērnu rūpējas vieni
2025. gada 2. aprīlī Latvijas Brīvo arodbiedrību savienība piedalījās Saeimas Sociālo un darba lietu komisijas sēdē, kurā tika skatīts Labklājības ministrijas ziņojums par pētījumu...
Lasīt tālākPagarina Krievijas un Baltkrievijas lauksaimniecības un lopbarības produktu importa aizliegumu Latvijā
Aizliegums patēriņam Latvijā ievest lauksaimniecības un lopbarības produktus no Krievijas un Baltkrievijas būs spēkā vēl gadu, paredz ceturtdien, 3.aprīlī, Saeimā galīgajā lasījumā...
Lasīt tālākApstrādes rūpniecība palielinās jau trešo mēnesi pēc kārtas, februārī sasniedzot 4,1% izaugsmi
Apstrādes rūpniecības apjomi šā gada februārī pieauga par 4,1%, liecina jaunākie Centrālās statistikas pārvaldes dati. Apjomi pieauguši jau trešo mēnesi pēc kārtas, turklāt pieaugums...
Lasīt tālākParedz īsākus termiņus iestāžu atbildēm uz iedzīvotāju iesniegumiem
Lai mazinātu birokrātiju iedzīvotāju saziņā ar iestādēm, Saeimas Valsts pārvaldes un pašvaldības komisija trešdien, 2. aprīlī, konceptuāli atbalstīja rosinātās izmaiņas Iesniegumu...
Lasīt tālākValsts kontrole: Ostu attīstības fondā no 2019. līdz 2023. gadam vismaz 161 770 EUR izmantoti neekonomiski, bet atsevišķos gadījumos – prettiesiski
Valsts kontrole lietderības revīzijā atklājusi, ka būtiska daļa Ostu attīstības fonda (fonds) līdzekļu izmantota neekonomiski, bet atsevišķos gadījumos – prettiesiski. Lielākā daļa...
Lasīt tālākLatvijas Restorānu biedrība aicina samazināt svētku dienu skaitu Latvijā
Latvijas Restorānu biedrība (LRB) ir vērsusies pie Latvijas Republikas Saeimas frakcijām un atbildīgajām komisijām, aicinot pārskatīt un samazināt valstī noteikto svētku dienu skaitu. Biedrība...
Lasīt tālākRīgas lidosta vasarā piedāvās plašāko galamērķu tīklu Baltijā
Vasaras lidojumu sezonā, kas sāksies šajā nedēļas nogalē līdz ar pāreju uz vasaras laiku, Rīgas lidosta piedāvās plašāko galamērķu klāstu Baltijā – gandrīz simts tiešo lidojumu...
Lasīt tālāk