Lielam skaitam uzņēmumu krīzes laikā ir iespēja saņemt tik nepieciešamo publicitāti par brīvu
Publicitātes nozīme, lai sasniegtu organizācijas nospraustos mērķus, vienmēr ir bijusi ļoti augsta, jo tās ir efektīvs instruments kā veicināt sabiedrības uzticības rašanos un piesaistīt lielāku auditoriju. Publicitāte ir nozīmīga ne tikai jaunu produktu reklamēšanai vai esoša produktu pārdošanas palielināšanai – tas ir veids, kā izcelt uzņēmumu un strādāt pie organizācijas reputācijas veidošanas, kas savukārt ir ļoti nozīmīgs faktors konkurences cīņā. Krīzes laikā, pieaugot ekonomikas nestabilitātei un pastiprinoties konkurences apstākļiem, ikvienam uzņēmumam ir īpaši svarīgi nostiprināt savas pozīcijas tirgū un viens no veidiem, kā to izdarīt, ir publicitāte.
Publicitāte, tai skaitā reklāmraksti un preses relīzes, ir lielisks veids, kā piešķirt savam viedoklim nozīmīgumu, kā pārvarēt krīzes situācijas un atgādināt klientiem viņa devumu jūsu uzņēmuma attīstībā. Tieši tāpēc Nacionālā mediju grupa (NMG) šobrīd lielai daļai uzņēmumu un to klientiem piedāvā publicitāti par brīvu!
Nacionālā mediju grupa ir strauji augošs interneta mediju tīkls, ko veido plaša spektra, dažādu specifikāciju interneta portāli, sākot no biznesa, turpinot ar sociālajiem un beidzot ar izklaides interneta resursiem. Nacionālās mediju grupas sastāvā ir vairāk nekā 30 interneta portāli un 50 “Facebook” biznesa lapas. Šobrīd kopējā NMG interneta resursu un to lapu sociālajos tīklos auditorija (reach) pārsniedz 2 000 000 (divus miljonus) interneta lietotāju mēnesī.
Bezmaksas publicitāti Nacionālajā mediju grupā var saņemt ne tikai NMG iepriekšējo gadu klienti un sadarbības partneri, bet arī uzņēmumi, kas ir:
– Latvijas Uzņēmējdarbības Attīstības centra biedri;
– vietējo ražotāju atbalsta programmas “Latvijas zīmoli” dalībnieki;
– Alberta Uzņēmumu grupas klienti un sadarbības partneri;
– Biznesa Akadēmijas un Nodokļu likumdošanas izglītības centra klienti;
– Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra klienti;
– personāla atlases un apmācību centra Working.lv klienti;
– Baltijas telemārketinga centra klienti.
Ikviens uzņēmums tiek aicināts pārliecināties, vai nav starp iepriekš nosaukto organizāciju klientiem un sadarbības partneriem, jo tā ir nebijusi iespēja saņemt publicitāti, kas šajos krīzes apstākļos ir atbalsts biznesa situācijas stabilizācijā un turpmākā attīstībā.
Uzzināt vairāk par sadarbību iespējams http://pieteikums.lv/mediji vai rakstot uz [email protected].
Vēl par tēmu:
VEA: Darbs visas nozares interesēs nozīmē kompromisus nevis šauru interešu diktātu
Latvijas Vēja enerģijas asociācijas vadītājs Toms Nāburgs uzskata, ka piecu Vēja enerģijas asociācijas (VEA) biedru izplatītais paziņojums par izstāšanos no asociācijas ir turpinājums...
Lasīt tālākKavējumi grozījumos Ministru kabineta noteikumos apdraud investīciju projektu realizāciju un Latvijas konkurētspēju
Ārvalstu investoru padome Latvijā (FICIL) pauž sašutumu un nopietnas bažas par kavējumiem grozījumos Ministru kabineta 2014. gada 16. decembra noteikumos Nr. 776 "Kārtība, kādā komercsabiedrības...
Lasīt tālāk“Zemnieku saeima”: lauksaimnieki par “Rail Baltica” nemaksās!
“Kopš Eiropā ieviesta Kopējā lauksaimniecības politika, nevienas valsts politiķiem nav ienācis prātā nozarei piešķirtos Eiropas līdzekļus piesavināties citiem mērķiem! Mana atbilde...
Lasīt tālākSaeima atvieglo PVN piemērošanu mazajiem uzņēmumiem pakalpojuma piedāvāšanai ārvalstu platformās
Lai atvieglotu pievienotās vērtības nodokļa (PVN) piemērošanu mazajiem uzņēmumiem, kuri savus pakalpojumus piedāvā ārvalstu platformās, Saeima ceturtdien, 12.decembrī, galīgajā lasījumā...
Lasīt tālākSaeima nosaka stingrākas prasības amatu savienošanai valsts augstākajām amatpersonām
Šodien, 12. decembrī, Saeima galīgajā lasījumā atbalstīja Valsts kancelejas izstrādātos grozījumus likumā "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā", kas paredz stingrākas...
Lasīt tālākPlānots slēgt vispārējo vienošanos par centralizētu būvmateriālu iegādi Rail Baltica dzelzceļa būvniecības iepirkumā
Satiksmes ministrija (SM) ir sagatavojusi dokumentus par tālāko Rail Baltica projekta attīstību Latvijā: informatīvo ziņojumu “Par Rail Baltica projekta ieviešanas scenāriju Latvijas teritorijā”,...
Lasīt tālākIrēna Lejiņa: Vai uzņēmumi ievēro nodokļu riska vadības principus?
19. septembrī tiešsaistes konferencē "GRĀMATVEDĪBA UN NODOKĻI 2024" sertificēta nodokļu konsultante Irēna Lejiņa sniedza vērtīgu ieskatu par nodokļu riska vadību un tās nozīmi mūsdienu...
Lasīt tālākKaspars Banders: Transfertcenu aktualitātes – kas uzņēmumiem jāņem vērā?
19. septembrī tiešsaistes konferencē "GRĀMATVEDĪBA UN NODOKĻI 2024" "KPMG Baltics" SIA nodokļu konsultāciju nodaļas direktors Kaspars Banders sniedza ieskatu aktuālajās transfertcenu prasībās...
Lasīt tālākMazinās administratīvo slogu būvniecības jomā
2024. gada 22. oktobra sēdē Ministru kabinets apstiprināja izmaiņas virknē būvnoteikumu, lai mazinātu administratīvo slogu nekustamo īpašumu attīstīšanas jomā, novēršot datu dublēšanos...
Lasīt tālākĀM: Jāturpina stingri ieviest esošās sankcijas un jāizskauž “ēnu flote”
“Sankcijas pret Krieviju strādā – Krievijas ekonomiku un tās ienākumu avots, kas “baro” tās militārās spējas un kara mašinēriju agresijas karā pret Ukrainu, sankcijas ietekmē negatīvi. Krievijas...
Lasīt tālāk