Lielam skaitam uzņēmumu krīzes laikā ir iespēja saņemt tik nepieciešamo publicitāti par brīvu
Publicitātes nozīme, lai sasniegtu organizācijas nospraustos mērķus, vienmēr ir bijusi ļoti augsta, jo tās ir efektīvs instruments kā veicināt sabiedrības uzticības rašanos un piesaistīt lielāku auditoriju. Publicitāte ir nozīmīga ne tikai jaunu produktu reklamēšanai vai esoša produktu pārdošanas palielināšanai – tas ir veids, kā izcelt uzņēmumu un strādāt pie organizācijas reputācijas veidošanas, kas savukārt ir ļoti nozīmīgs faktors konkurences cīņā. Krīzes laikā, pieaugot ekonomikas nestabilitātei un pastiprinoties konkurences apstākļiem, ikvienam uzņēmumam ir īpaši svarīgi nostiprināt savas pozīcijas tirgū un viens no veidiem, kā to izdarīt, ir publicitāte.
Publicitāte, tai skaitā reklāmraksti un preses relīzes, ir lielisks veids, kā piešķirt savam viedoklim nozīmīgumu, kā pārvarēt krīzes situācijas un atgādināt klientiem viņa devumu jūsu uzņēmuma attīstībā. Tieši tāpēc Nacionālā mediju grupa (NMG) šobrīd lielai daļai uzņēmumu un to klientiem piedāvā publicitāti par brīvu!
Nacionālā mediju grupa ir strauji augošs interneta mediju tīkls, ko veido plaša spektra, dažādu specifikāciju interneta portāli, sākot no biznesa, turpinot ar sociālajiem un beidzot ar izklaides interneta resursiem. Nacionālās mediju grupas sastāvā ir vairāk nekā 30 interneta portāli un 50 “Facebook” biznesa lapas. Šobrīd kopējā NMG interneta resursu un to lapu sociālajos tīklos auditorija (reach) pārsniedz 2 000 000 (divus miljonus) interneta lietotāju mēnesī.
Bezmaksas publicitāti Nacionālajā mediju grupā var saņemt ne tikai NMG iepriekšējo gadu klienti un sadarbības partneri, bet arī uzņēmumi, kas ir:
– Latvijas Uzņēmējdarbības Attīstības centra biedri;
– vietējo ražotāju atbalsta programmas “Latvijas zīmoli” dalībnieki;
– Alberta Uzņēmumu grupas klienti un sadarbības partneri;
– Biznesa Akadēmijas un Nodokļu likumdošanas izglītības centra klienti;
– Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra klienti;
– personāla atlases un apmācību centra Working.lv klienti;
– Baltijas telemārketinga centra klienti.
Ikviens uzņēmums tiek aicināts pārliecināties, vai nav starp iepriekš nosaukto organizāciju klientiem un sadarbības partneriem, jo tā ir nebijusi iespēja saņemt publicitāti, kas šajos krīzes apstākļos ir atbalsts biznesa situācijas stabilizācijā un turpmākā attīstībā.
Uzzināt vairāk par sadarbību iespējams http://pieteikums.lv/mediji vai rakstot uz [email protected].
Vēl par tēmu:
Noskaidroti pasaules lielākie uzņēmumi
Profesionālo pakalpojumu uzņēmuma EY un Sanktgallenes Universitātes Pasaules 500 Lielāko Ģimenes Uzņēmumu Indekss par 2025. gadu atklāj, ka Indeksā iekļauto ģimenes uzņēmumu kopējie...
Lasīt tālākFebruārī tūristu mītnēs par 11,4% vairāk viesu nekā pirms gada
2025. gada februārī Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 145,4 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 11,4% pieaugumu salīdzinājumā ar 2024. gada februāri, liecina Centrālās statistikas...
Lasīt tālākĒrtākai iedzīvotāju mobilitātei plānots uzsākt vilciena un jauna autobusu maršruta pārrobežu satiksmi starp Igauniju un Latviju
Otrdien, 15. aprīlī, Ministru kabinets akceptēja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto informatīvo ziņojumu par pārrobežu pasažieru vilcienu satiksmi maršrutā Tartu–Rīga Igaunijas Klimata...
Lasīt tālākPVD ir atļāvis PKS “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) pieņēmis lēmumu atļaut piensaimnieku kooperatīvai sabiedrībai “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā. Atgādinām, ka PVD pagājušās nedēļas...
Lasīt tālākPētījums: Baltijas valstīs pieprasījums pēc IKT speciālistiem turpina pieaugt
Neraugoties uz to, ka pēdējos gados tādas starptautiskas kompānijas kā “Google”, “Meta” un “Amazon” paziņojušas par darbinieku skaita samazināšanos, Latviju un Baltijas valstis...
Lasīt tālākSieviešu pārstāvība Latvijas uzņēmumos virs ES vidējā rādītāja
Salīdzinājumā ar citām Eiropas Savienības (ES) valstīm Latvijā ir lielākais to uzņēmumu īpatsvars, kur vismaz 40% no augstākā līmeņa vadības veido sievietes, liecina Eiropas Investīciju...
Lasīt tālākPamatojoties uz SPKC sniegto informāciju, PVD daļēji aptur PKS “Straupe” darbību
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) uz laiku daļēji apturējis piensaimnieku kooperatīvās sabiedrības “Straupe” darbību, jo no Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) saņemtā...
Lasīt tālākPopularitāti atgūst divu dienu ceļojumi nedēļas nogalēs pa Baltijas valstīm
Divu dienu ceļojumi nedēļās nogalēs atkal ieinteresējuši tos, kuri vēlas apskatīt neredzētas vietas tepat Baltijas valstīs, kā arī pašreizējos ekonomiskajos apstākļos daudziem būtiski...
Lasīt tālākMartā vērojamas mēnesim raksturīgās cenu pārmaiņas
Šī gada martā, salīdzinot ar februāri, patēriņa cenu līmenis pieauga par 0,9%. Precēm tas pieauga par 0,7%, bet pakalpojumiem – par 1,3%. Martā patēriņa cenu līmenis tradicionāli pieaug...
Lasīt tālākPopulārais Rīgas bārs “Sapņi un Kokteiļi” svin 15 gadus
Viens no Rīgas populārākajiem bāriem un izklaides vietām “Sapņi un Kokteiļi” svin savu 15. jubileju un ielūdz uz svinībām jau šo sestdien, 12.aprīlī, Rīgā, Blaumaņa ielā 32. Pasākumā...
Lasīt tālāk