“L`Oreal” beigs maldināt cilvēkus par jaunības atgūšanu
Franču kosmētikas koncerns “L`Oreal” ir izlēmis atteikties no pretnovecošanās kosmētikas nepamatotiem solījumiem atgūt jaunību un produkta spēku, ka tas spēj aizkavēt ādas novecošanos. Šādu lēmumu “L`Oreal” ir veicis, lai izvairītos no tiesvedības darbiem par maldinošu reklāmu.
Pret “Lancome Genifique” un “L`Oreal Paris Youth Code” reklāmām vērsās ASV Federālā tirdzniecības komisija (FTC), jo reklāmās ir apgalvots, ka produktiem ir “zinātniski pierādītas” īpašības, kas cīnās ar ādas novecošanos. Reklāmās bija teikts, ka kosmētiskie līdzekļi stimulē gēnus un tikai nedēļas laikā āda izskatās daudz jaunāka.
FTC Patērētāju aizsardzības biroja direktore Džesika Riča pauda viedokli, ka ikviens vēlētos iespēju pagriezt laiku atpakaļ un izskatīties jaunāks, taču tas nav iespējams. Arī “L`Oreal” nespēja pamatos šos savās reklāmās izteiktos apgalvojumus.
“L`Oreal Paris Youth Code” augstākās cenas sasniedz 25 ASV dolārus jeb 18 eiro.
Franču kosmētikas koncerns gan apgalvo, ka nekad nav tikusi apšaubīta produktu kvalitāte, efektivitāte vai drošība, taču lai nebūtu problēmas, no saviem apgalvojumiem un reklāmām atteikušies.
Vēl par tēmu:
Kā neļauties “rudenīgajām skumjām”? Iesaka speciālisti
Nāk rudens ar vēsāku laiku, lietu un tumšākiem vakariem. Gribot negribot daudzi no mums šajā laikā sajūt enerģijas krišanos un biežāk izjūt skumjas. Vai tā ir normāla parādība, kā...
Lasīt tālākKā uzlabot savu ārējo izskatu?
Jūsu ārējais izskats ir būtisks faktors, kas veido ne tikai citu cilvēku priekšstatu par Jums, bet arī Jūsu pašvērtējumu. Ir svarīgi apzināties savu individualitāti un personību, taču...
Lasīt tālākMaigais rudens Tavā “make-up” rutīnā
Rudens ir pārmaiņu laiks gan dabā, gan Tavā “make up” rutīnā. Pieskaņojies dabas krāšņumam un izmēģini jaunus makijāžas veidus. Karstā vasara ar spilgtajām krāsām ir pagājusi,...
Lasīt tālākMatu kopšanas triki un ieteikumi
Lai saglabātu matus veselīgus un skaistus, ir svarīgi pienācīgi rūpēties par tiem. Tāpat kā rūpes par sejas ādu, arī matu kopšanai jāpievērš pastiprināta uzmanība, izvēloties produktus...
Lasīt tālākTirdzniecības centrs “Spice”: 19 jaunākā koncepta veikali un plūsmas pieaugums par 48%
Kopš šā gada aprīļa tirdzniecības nozare ir atsākusi pilnvērtīgu darbu bez Covid-19 ierobežojošiem pasākumiem. Tirdzniecības centra “Spice” vadītāja Iveta Priedīte atklāj, ka ir...
Lasīt tālākNo 1. augusta epidurālā anestēzija dzemdībās ir jāsniedz par valsts līdzekļiem
No 1. augusta ārstniecības iestādēm epidurālā anestēzija dzemdībās ir jāsniedz par valsts līdzekļiem, tajā skaitā, ja vēlmi par atsāpināšanas pielietošanu izteikusi pati sieviete....
Lasīt tālākKolagēns – sporta un skaistumkopšanas trends vai reāls palīgs?
Pēdējo gadu laikā par kolagēnu runā teju visi, tam nereti piedēvējot pat brīnumainas spējas, kas ne vien padarīs mūs veselīgākus, bet arī jaunākus. Lai arī kolagēnam ir būtiska nozīme...
Lasīt tālākSievietes gatavas iesaistīties tehnoloģiju jomā
Biedrības Riga TechGirls organizētajām bezmaksas apmācībām Iepazīsti tehnoloģijas, kas norisināsies tiešsaistē...
Lasīt tālākFrizieri, podologi un nagu meistari atsāk darbu
No šodienas, 1. marta, klātienē var saņemt friziera, manikīra, pedikīra un podologa pakalpojumus. Vienlaikus valdība ir noteikusi papildu drošības prasības skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanas...
Lasīt tālākLabdarības maratons “Dod Pieci!” šogad veltīts vardarbības mazināšanai ģimenē
Sabiedrisko mediju labdarības maratons “Dod Pieci!” šogad pievērsīsies vardarbībai ģimenē – sarežģītam un daudzslāņainam tematam, runājot gan par emocionālo, fizisko, finansiālo...
Lasīt tālāk