Ministrs: “Food Union” veiksmīgi iekļuvis Ķīnas tirgū
Latvijas piena pārstrādes uzņēmumam “Food Union” veiksmīgi ir izdevies iekļūt Ķīnas tirgū, intervijā LTV raidījumā “Rīta Panorāma” atklāja zemkopības ministrs Jānis Dūklavs (Zaļo un zemnieku savienība).
Dūklavs uzsvēra, ka uzņēmumam izdevies iekļūt Ķīnas tirgū ar “normāliem apjomiem”. Pērn “Food Union” atvēra pirmo Ekselence saldējuma popup veikalu vienā no Šanhajas ievērojamākajiem iepirkšanās centriem New World Dai Maru, kuru dienā apmeklē apmēram 100 tūkstoši cilvēku.
“Ķīniešiem saldējums nav tradicionāls un pazīstams produkts, bet tas iekaro arvien lielāku popularitāti. Nogaršojot mūsu Ekselences saldējumu, ķīnieši atzīst, ka tas ir salds, bet tieši tik, lai viņiem tas patiktu, ar maigu šokolādi, sulīgu mērci un kas nav mazsvarīgi – ar svaigu un patīkamu garšu,” toreiz par jauno sadarbību sacīja Rīgas piena kombināts (Food Union Group) valdes priekšsēdētājs Normunds Staņēvičs.
Ministrs norāda, ka lai arī pašlaik Ķīnas tirgū izdevies iekļūt ar saldējumu, būšot vēl arī citi produkti. Dūklavs piebilst, ka panākumu pamatā ir smags darbs un uzņēmums ir strādājis gada garumā, lai sasniegtu šādu rezultātu.
Pērn Food Union atvēra arī Nu Smoothie zīmola tirdzniecības vietas piecos vadošajos un biežāk apmeklētajos lielveikalos Šanhajā — Bao Shan, Zhong Huang Bai Lian, Wu Jiao Chang, Nan Jing un San Xin —, kuros pieejams no dabīgām izejvielām ražotais saldējums Nu Smoothie.
Savukārt šogad maijā “Food Union” Ķīnā būvē “Kāruma” sieriņu ražotni un drīzumā plāno sākt aktīvu piena un saldējuma eksportu.
Foto: Food Union
Vēl par tēmu:
Ēģiptes izcelsmes kartupeļos atklāj augu veselībai bīstamu baktēriju
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) iznīcināšanai nosūtījis Ēģiptes izcelsmes kartupeļu kravu, jo kartupeļu paraugā, kas noņemts, veicot importa kontroli uz robežas, Valsts augu aizsardzības...
Lasīt tālākNoskaidroti pasaules lielākie uzņēmumi
Profesionālo pakalpojumu uzņēmuma EY un Sanktgallenes Universitātes Pasaules 500 Lielāko Ģimenes Uzņēmumu Indekss par 2025. gadu atklāj, ka Indeksā iekļauto ģimenes uzņēmumu kopējie...
Lasīt tālākFebruārī tūristu mītnēs par 11,4% vairāk viesu nekā pirms gada
2025. gada februārī Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 145,4 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 11,4% pieaugumu salīdzinājumā ar 2024. gada februāri, liecina Centrālās statistikas...
Lasīt tālākĒrtākai iedzīvotāju mobilitātei plānots uzsākt vilciena un jauna autobusu maršruta pārrobežu satiksmi starp Igauniju un Latviju
Otrdien, 15. aprīlī, Ministru kabinets akceptēja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto informatīvo ziņojumu par pārrobežu pasažieru vilcienu satiksmi maršrutā Tartu–Rīga Igaunijas Klimata...
Lasīt tālākPVD ir atļāvis PKS “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) pieņēmis lēmumu atļaut piensaimnieku kooperatīvai sabiedrībai “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā. Atgādinām, ka PVD pagājušās nedēļas...
Lasīt tālākPētījums: Baltijas valstīs pieprasījums pēc IKT speciālistiem turpina pieaugt
Neraugoties uz to, ka pēdējos gados tādas starptautiskas kompānijas kā “Google”, “Meta” un “Amazon” paziņojušas par darbinieku skaita samazināšanos, Latviju un Baltijas valstis...
Lasīt tālākSieviešu pārstāvība Latvijas uzņēmumos virs ES vidējā rādītāja
Salīdzinājumā ar citām Eiropas Savienības (ES) valstīm Latvijā ir lielākais to uzņēmumu īpatsvars, kur vismaz 40% no augstākā līmeņa vadības veido sievietes, liecina Eiropas Investīciju...
Lasīt tālākPamatojoties uz SPKC sniegto informāciju, PVD daļēji aptur PKS “Straupe” darbību
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) uz laiku daļēji apturējis piensaimnieku kooperatīvās sabiedrības “Straupe” darbību, jo no Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) saņemtā...
Lasīt tālākPopularitāti atgūst divu dienu ceļojumi nedēļas nogalēs pa Baltijas valstīm
Divu dienu ceļojumi nedēļās nogalēs atkal ieinteresējuši tos, kuri vēlas apskatīt neredzētas vietas tepat Baltijas valstīs, kā arī pašreizējos ekonomiskajos apstākļos daudziem būtiski...
Lasīt tālākMartā vērojamas mēnesim raksturīgās cenu pārmaiņas
Šī gada martā, salīdzinot ar februāri, patēriņa cenu līmenis pieauga par 0,9%. Precēm tas pieauga par 0,7%, bet pakalpojumiem – par 1,3%. Martā patēriņa cenu līmenis tradicionāli pieaug...
Lasīt tālāk