No 1. jūnija vilcieni katru dienu kursēs uz Madonu, bet no 4. jūnija katru nedēļas nogali – uz Gulbeni
Lai uzlabotu vilcienu pasažieru ērtības un piedāvātu iedzīvotājiem iespēju biežāk izmantot vilcienu satiksmi, ir veiktas izmaiņas vilcienu grafikā, un no š.g. 1. jūnija ir pagarināti esošie, kā arī atklāti jauni vilcieni reisi no Rīgas uz Madonu un Gulbeni.
Turpmāk vilcieni uz un no Madonas kursēs katru dienu – darba dienās viens vilciens turp un atpakaļ, savukārt nedēļas nogalēs šajā maršrutā abos virzienos kursēs divi vilcieni. Līdz šim uz Madonu varēja nokļūt tikai divas reizes nedēļā – piektdienās un svētdienās, bet no Madonas uz Rīgu – sestdienās un svētdienās.
Savukārt no pirmās jūnija nedēļas nogales, t.i., no šī gada 4. jūnija, visas vasaras garumā tiek atklāta regulāra vilcienu satiksme ar Gulbeni. No Rīgas uz Gulbeni vilciens kursēs piektdienu vakaros, sestdienu rītos un svētdienās ap pusdienlaiku, bet no Gulbenes uz Rīgu vilciens aties sestdienās no rīta un vakarā un svētdienu pēcpusdienā. Precīzus vilcienu kursēšanas laikus var apskatīt vilcienu kustības grafikā “Pasažieru vilciena” mobilajā lietotnē vai mājaslapā. Ceļā no Rīgas uz Gulbeni vilciens pavadīs 3 stundas un 17 minūtes, un pilna vienreizējā braukšanas biļete vienā virzienā maksās 7.05 eiro. Atgādinām, ka, iegādājoties e-biļeti, brauciens būs par 10% lētāks nekā ar biļešu kasē pirktu vilciena biļeti.
Madona un Gulbene ir pievilcīgi individuālā tūrisma galamērķi, kur šajā vasarā varēs ērti nokļūt, izmantojot vilcienu satiksmi.
Vēl par tēmu:
VEA: Darbs visas nozares interesēs nozīmē kompromisus nevis šauru interešu diktātu
Latvijas Vēja enerģijas asociācijas vadītājs Toms Nāburgs uzskata, ka piecu Vēja enerģijas asociācijas (VEA) biedru izplatītais paziņojums par izstāšanos no asociācijas ir turpinājums...
Lasīt tālākKavējumi grozījumos Ministru kabineta noteikumos apdraud investīciju projektu realizāciju un Latvijas konkurētspēju
Ārvalstu investoru padome Latvijā (FICIL) pauž sašutumu un nopietnas bažas par kavējumiem grozījumos Ministru kabineta 2014. gada 16. decembra noteikumos Nr. 776 "Kārtība, kādā komercsabiedrības...
Lasīt tālāk“Zemnieku saeima”: lauksaimnieki par “Rail Baltica” nemaksās!
“Kopš Eiropā ieviesta Kopējā lauksaimniecības politika, nevienas valsts politiķiem nav ienācis prātā nozarei piešķirtos Eiropas līdzekļus piesavināties citiem mērķiem! Mana atbilde...
Lasīt tālākSaeima atvieglo PVN piemērošanu mazajiem uzņēmumiem pakalpojuma piedāvāšanai ārvalstu platformās
Lai atvieglotu pievienotās vērtības nodokļa (PVN) piemērošanu mazajiem uzņēmumiem, kuri savus pakalpojumus piedāvā ārvalstu platformās, Saeima ceturtdien, 12.decembrī, galīgajā lasījumā...
Lasīt tālākSaeima nosaka stingrākas prasības amatu savienošanai valsts augstākajām amatpersonām
Šodien, 12. decembrī, Saeima galīgajā lasījumā atbalstīja Valsts kancelejas izstrādātos grozījumus likumā "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā", kas paredz stingrākas...
Lasīt tālākPlānots slēgt vispārējo vienošanos par centralizētu būvmateriālu iegādi Rail Baltica dzelzceļa būvniecības iepirkumā
Satiksmes ministrija (SM) ir sagatavojusi dokumentus par tālāko Rail Baltica projekta attīstību Latvijā: informatīvo ziņojumu “Par Rail Baltica projekta ieviešanas scenāriju Latvijas teritorijā”,...
Lasīt tālākIrēna Lejiņa: Vai uzņēmumi ievēro nodokļu riska vadības principus?
19. septembrī tiešsaistes konferencē "GRĀMATVEDĪBA UN NODOKĻI 2024" sertificēta nodokļu konsultante Irēna Lejiņa sniedza vērtīgu ieskatu par nodokļu riska vadību un tās nozīmi mūsdienu...
Lasīt tālākKaspars Banders: Transfertcenu aktualitātes – kas uzņēmumiem jāņem vērā?
19. septembrī tiešsaistes konferencē "GRĀMATVEDĪBA UN NODOKĻI 2024" "KPMG Baltics" SIA nodokļu konsultāciju nodaļas direktors Kaspars Banders sniedza ieskatu aktuālajās transfertcenu prasībās...
Lasīt tālākMazinās administratīvo slogu būvniecības jomā
2024. gada 22. oktobra sēdē Ministru kabinets apstiprināja izmaiņas virknē būvnoteikumu, lai mazinātu administratīvo slogu nekustamo īpašumu attīstīšanas jomā, novēršot datu dublēšanos...
Lasīt tālākĀM: Jāturpina stingri ieviest esošās sankcijas un jāizskauž “ēnu flote”
“Sankcijas pret Krieviju strādā – Krievijas ekonomiku un tās ienākumu avots, kas “baro” tās militārās spējas un kara mašinēriju agresijas karā pret Ukrainu, sankcijas ietekmē negatīvi. Krievijas...
Lasīt tālāk