Nobriedusi situācija jaunas paaudzes partnermārketinga tīkla ieviešanai Latvijā
Atsaucoties uz arvien pieaugošo pieprasījumu pēc jaunas – ērtas un pietiekami funkcionālas partnermārketinga (affiliate mārketing) sistēmas, uzņēmums “Innovative E-Business Technologies” uzsācis darbu pie jauna, starptautiska tīkla izveides un ieviešanas tirgū.
Uzņēmumi un mediji, kas izmantojuši partnermārketinga programmas, nereti atzinuši, ka saskaras ar dažādām problēmām programmu piemērošanā, līdz šim tās nav bijušas pietiekoši funkcionālas un spējīgas transformēties atbilstoši katra komersanta un piedāvātā produkta specifikai. Tāpat bieži vien nākas saskarties ar dažādām neskaidrībām nepilnīgi izklāstīto noteikumu un sadarbības partneru nepietiekamas piesaistes dēļ.
“Innovative E-Business Technologies” jau gandrīz gadu strādājot pie jauna, starptautiska partnermārketinga tīkla izveides, konsultējušies ar uzņēmumiem, lai piedāvātu ne vien ērtu un plaši funkcionālu sistēmu, bet arī nodrošinātu maksimālu atdevi no šīs partneru mārketinga idejas, kas arvien lielāku popularitāti gūst visā pasaulē.
Partnermārketings ir interneta mārketinga forma, kuras ietvaros uzņēmums par katru sava produkta pārdošanu partnerim maksā komisijas maksu, tādējādi jebkurš var iesaistīties produkt pārdošanā – pārdevējs saņem komisijas maksu, turpretī produkta ražotājs – plašu tirdzniecības tīklu.
“Partnermārketinga idejas pamatā ir savstarpēji izdevīga sadarbība uzņēmumu un mediju jeb pārdevēju starpā. Lai šos darījumus padarītu pieejamus, ērti izmantojamus un pārlūkojamus ir jārada pietiekoši komplicēta un pārdomāta sistēma, pie kā arī strādājam. Pretējā gadījumā šī mārketinga metode netiek pienācīgi izmantota un nevar sniegt maksimālo atdevi,” norāda “Innovative E-Business Technologies” partnermārketinga departamenta direktors Rihards Sakovičs.
Jaunais partnermārketinga tīkls veidots, pieskaņojot to katra uzņēmuma individuālajām vajadzībām. Tajā katrs potenciālais pārdevējs var nepārtraukti sekot līdzi veiktajiem darījumiem un nopelnītajām komisijas maksām, izvērtēt sevis izvietoto reklāmu tūlītējo un ilgtermiņa atdevi. Vienkārši lietojamā platforma ļauj ātri iegūt visu nepieciešamo informāciju un veidot rezultatīvus darījumus.
Jaunās paaudzes tīkls piesaistīs ne vien uzņēmumu, bet arī partneru – pārdevēju, mediju – uzmanību, jo tā ir lieliska iespēja, kā nopelnīt, reklamējot konkrētā uzņēmuma produkciju. Uzņēmumi un potenciālie partneri, kas vēlas iesaistīties partnermārketinga tīklā, aicināti pieteikties, rakstot uz e-pastu [email protected].
Vēl par tēmu:
VEA: Darbs visas nozares interesēs nozīmē kompromisus nevis šauru interešu diktātu
Latvijas Vēja enerģijas asociācijas vadītājs Toms Nāburgs uzskata, ka piecu Vēja enerģijas asociācijas (VEA) biedru izplatītais paziņojums par izstāšanos no asociācijas ir turpinājums...
Lasīt tālākKavējumi grozījumos Ministru kabineta noteikumos apdraud investīciju projektu realizāciju un Latvijas konkurētspēju
Ārvalstu investoru padome Latvijā (FICIL) pauž sašutumu un nopietnas bažas par kavējumiem grozījumos Ministru kabineta 2014. gada 16. decembra noteikumos Nr. 776 "Kārtība, kādā komercsabiedrības...
Lasīt tālāk“Zemnieku saeima”: lauksaimnieki par “Rail Baltica” nemaksās!
“Kopš Eiropā ieviesta Kopējā lauksaimniecības politika, nevienas valsts politiķiem nav ienācis prātā nozarei piešķirtos Eiropas līdzekļus piesavināties citiem mērķiem! Mana atbilde...
Lasīt tālākSaeima atvieglo PVN piemērošanu mazajiem uzņēmumiem pakalpojuma piedāvāšanai ārvalstu platformās
Lai atvieglotu pievienotās vērtības nodokļa (PVN) piemērošanu mazajiem uzņēmumiem, kuri savus pakalpojumus piedāvā ārvalstu platformās, Saeima ceturtdien, 12.decembrī, galīgajā lasījumā...
Lasīt tālākSaeima nosaka stingrākas prasības amatu savienošanai valsts augstākajām amatpersonām
Šodien, 12. decembrī, Saeima galīgajā lasījumā atbalstīja Valsts kancelejas izstrādātos grozījumus likumā "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā", kas paredz stingrākas...
Lasīt tālākPlānots slēgt vispārējo vienošanos par centralizētu būvmateriālu iegādi Rail Baltica dzelzceļa būvniecības iepirkumā
Satiksmes ministrija (SM) ir sagatavojusi dokumentus par tālāko Rail Baltica projekta attīstību Latvijā: informatīvo ziņojumu “Par Rail Baltica projekta ieviešanas scenāriju Latvijas teritorijā”,...
Lasīt tālākIrēna Lejiņa: Vai uzņēmumi ievēro nodokļu riska vadības principus?
19. septembrī tiešsaistes konferencē "GRĀMATVEDĪBA UN NODOKĻI 2024" sertificēta nodokļu konsultante Irēna Lejiņa sniedza vērtīgu ieskatu par nodokļu riska vadību un tās nozīmi mūsdienu...
Lasīt tālākKaspars Banders: Transfertcenu aktualitātes – kas uzņēmumiem jāņem vērā?
19. septembrī tiešsaistes konferencē "GRĀMATVEDĪBA UN NODOKĻI 2024" "KPMG Baltics" SIA nodokļu konsultāciju nodaļas direktors Kaspars Banders sniedza ieskatu aktuālajās transfertcenu prasībās...
Lasīt tālākMazinās administratīvo slogu būvniecības jomā
2024. gada 22. oktobra sēdē Ministru kabinets apstiprināja izmaiņas virknē būvnoteikumu, lai mazinātu administratīvo slogu nekustamo īpašumu attīstīšanas jomā, novēršot datu dublēšanos...
Lasīt tālākĀM: Jāturpina stingri ieviest esošās sankcijas un jāizskauž “ēnu flote”
“Sankcijas pret Krieviju strādā – Krievijas ekonomiku un tās ienākumu avots, kas “baro” tās militārās spējas un kara mašinēriju agresijas karā pret Ukrainu, sankcijas ietekmē negatīvi. Krievijas...
Lasīt tālāk