Par inovatīvu pieeju veiksmīgām reklāmas kampaņām
Ko es varu darīt, lai mans uzņēmums attīstītos? Kā piesaistīt plašāku klientu loku? Kā veidot sava uzņēmuma tēlu tā, lai tas atstātu patīkamu iespaidu? Šie ir jautājumi, kas ik pa laikam rodas katram uzņēmējam, kurš alkst strauju attīstību un ilgtermiņa panākumus. Viens no veidiem, kā panākt vēlamo, ir reklāmas kampaņa. Tā ir iespēja ikvienam uzņēmumam uzrunāt savus klientus, parūpēties, lai produkts vai pakalpojums būtu pieprasīts, veicināt sava uzņēmuma atpazīstamību un veidot tā tēlu pēc saviem ieskatiem.
Šodien netrūkst piedāvājumu veidot reklāmas kampaņas, tomēr nenoliegsim, ka katrs no mums vēlas būt drošs, ka investē līdzekļus sekmīgā reklāmas kampaņā, kas nodrošinās efektīvu mērķa sasniegšanu. Kā izvēlēties pareizo? Atbilde uz šo jautājumu nav viennozīmīga, bet dažkārt, lai sasniegtu vairāk, nepieciešams riskēt – aizmirstiet par tradicionālo un uzdrīkstieties izmēģināt ko jaunu!
Pilna servisa mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra Alberta Uzņēmumu grupa piedāvā interesantus, inovatīvus un uzmanību piesaistošus risinājumus. Atšķirībā no citām aģentūrām Alberta Uzņēmumu grupas kampaņas neizmanto tradicionālās fokusa grupas, kas ne vienmēr ataino īsto rezultātu. Tā vietā aģentūra sadarbojas ar Rīgas Psiholoģijas skolu, nodrošinot, ka darbā pie reklāmas kampaņas tiek iesaistīti savas jomas profesionāļi, kuriem ir pa spēkam sasniegt nepieciešamo auditoriju un samazināt tās pretestību, panākot, ka reklāma tradicionāli netiek uztverta kā mēģinājums par visiem spēkiem kaut ko pārdot. Tieši otrādi – tiek ietekmētas cilvēku domas un jūtas, iedzīvinātas to emocijas un vēlmes, kā rezultātā viņi pērk ne tikai preci, bet arī stāvokli sabiedrībā, attieksmi pret citiem cilvēkiem, jaunu tēlu utt.
Kā norāda biznesa psihologs Jānis Roze, reklāmas mērķis ir radīt tādus apstākļus, lai patērētājs vēlētos iejusties konkrēta tēla ādā un reklāmai nepārprotami nav jāsaka, lai cilvēki pērk šo preci. “Cilvēkiem patīk identificēt sevi ar šo gandrīz vai ideālo reklāmas personu un tāpēc ļoti svarīgi ir veidot reklāmas kampaņu tā, lai tiktu uzrunāta katra uzņēmuma vēlamā mērķauditorija. Solis uz labu reklāmas kampaņu vienmēr sākas ar reklāmas netiešas ietekmes izpēti uz patērētāju. Mārketings un psiholoģija iet roku rokā, jo uzņēmuma preces ir domātas cilvēkiem, kas sekojoši norāda uz to, ka vispirms nepieciešams izprast cilvēkus, to domas, jūtas un emocijas. Pasakot, kas ir mūsu klienti, mēs varēsim pateikt, kas esam mēs paši un otrādi,” stāsta J. Roze.
Kā norāda Albertu Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis, pirms sākt īstenot reklāmas kampaņu, vienmēr nepieciešams noteikt mērķi, kādu uzņēmums vēlas sasniegt. “Ilgstoši darbojoties mārketinga un reklāmas jomā, ir izveidojusies zināma pieredze, kas palīdz ieteikt klientiem labāko risinājumu. Vai klients vēlas veidot noteiktu tēlu sabiedrībā, pārdot savas preces vairāk, pastāstīt par jauniem pakalpojumiem – ikvienai problēmai eksistē atsevišķa taktika un mēs katram uzņēmumam pieejam individuāli. Kopā ar Rīgas psiholoģijas skolas ekspertiem mēs meklējam atbildes uz tiem jautājumiem, kas ir svarīgi uzņēmējiem, tostarp testējam dažādus risinājumus, veidojam unikālas pieejas, pētām komunikācijas kanālus un to pieejas, kā arī daudzas citas lietas, kas ir nozīmīgas, lai kampaņa būtu veiksmīga,” norāda A. Jodis, piebilstot, ka gadu laikā ir izveidojušās vairākas veiksmīgas sadarbības, kas nozīmē, ka uzņēmuma pieeja darbojas.
Alberta Uzņēmumu grupa palīdz rast katram uzņēmumam individuālu risinājumu, tā, lai turpmāk jūsu uzņēmums caur reklāmu uzklausītu un atbildētu uz klientu viedokļiem, jautājumiem, atsauksmēm, iesaistītu klientus produktu vai pakalpojumu attīstīšanā, sadarbotos ar biznesa partneriem un citām organizācijām, un arī meklētu ne tikai jaunus klientus, bet, iespējams, arī nākamos uzņēmuma darbiniekus.
Vēl par tēmu:
Saeima Nacionālo bruņoto spēku komandiera amatā apstiprina Kasparu Pudānu
Saeima ceturtdien, 19.decembrī, Nacionālo bruņoto spēku (NBS) komandiera amatā apstiprināja brigādes ģenerāli Kasparu Pudānu. K.Pudānam ir vairāk nekā 20 gadu dienesta pieredze NBS,...
Lasīt tālākBukmeikeri prognozē, vai būs gaidāmi sniegoti Ziemassvētki
Gada skaistākie un sirsnīgākie svētki – Ziemassvētki – tūlīt jau būs klāt. Šis laiks, kad ikdienas steigu caurvij domas par dāvanām mīļajiem un ģimeniskiem kopā būšanas mirkļiem,...
Lasīt tālākPuse iedzīvotāju uzskata, ka pirmā rotātā Ziemassvētku eglīte bijusi Rīgā
Tradīcija rotāt Ziemassvētku eglīti ir populāra daudzviet pasaulē, taču joprojām nav vienprātības par to, kurā pilsētā bijusi pirmā izpušķotā svētku egle. Šo godu sev piedēvē vairākas...
Lasīt tālākVEA: Darbs visas nozares interesēs nozīmē kompromisus nevis šauru interešu diktātu
Latvijas Vēja enerģijas asociācijas vadītājs Toms Nāburgs uzskata, ka piecu Vēja enerģijas asociācijas (VEA) biedru izplatītais paziņojums par izstāšanos no asociācijas ir turpinājums...
Lasīt tālākKavējumi grozījumos Ministru kabineta noteikumos apdraud investīciju projektu realizāciju un Latvijas konkurētspēju
Ārvalstu investoru padome Latvijā (FICIL) pauž sašutumu un nopietnas bažas par kavējumiem grozījumos Ministru kabineta 2014. gada 16. decembra noteikumos Nr. 776 "Kārtība, kādā komercsabiedrības...
Lasīt tālāk“Zemnieku saeima”: lauksaimnieki par “Rail Baltica” nemaksās!
“Kopš Eiropā ieviesta Kopējā lauksaimniecības politika, nevienas valsts politiķiem nav ienācis prātā nozarei piešķirtos Eiropas līdzekļus piesavināties citiem mērķiem! Mana atbilde...
Lasīt tālākTuvākajā laikā gaidāms gan sniegs, gan lietus, jaunnedēļ kļūs siltāk
Sestdien un svētdien laika apstākļus noteiks ciklonu darbība, līdz ar to gaidāms nokrišņiem bagāts, piekrastes teritorijās arī brāzmains laiks. Turpmākajās dienās dominējošā nokrišņu...
Lasīt tālākSaeima atvieglo PVN piemērošanu mazajiem uzņēmumiem pakalpojuma piedāvāšanai ārvalstu platformās
Lai atvieglotu pievienotās vērtības nodokļa (PVN) piemērošanu mazajiem uzņēmumiem, kuri savus pakalpojumus piedāvā ārvalstu platformās, Saeima ceturtdien, 12.decembrī, galīgajā lasījumā...
Lasīt tālākSaeima nosaka stingrākas prasības amatu savienošanai valsts augstākajām amatpersonām
Šodien, 12. decembrī, Saeima galīgajā lasījumā atbalstīja Valsts kancelejas izstrādātos grozījumus likumā "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā", kas paredz stingrākas...
Lasīt tālākPlānots slēgt vispārējo vienošanos par centralizētu būvmateriālu iegādi Rail Baltica dzelzceļa būvniecības iepirkumā
Satiksmes ministrija (SM) ir sagatavojusi dokumentus par tālāko Rail Baltica projekta attīstību Latvijā: informatīvo ziņojumu “Par Rail Baltica projekta ieviešanas scenāriju Latvijas teritorijā”,...
Lasīt tālāk