Pasaulē sāk pievērst uzmanību STENDERS pārmaiņām
Latvijas kompānija STENDERS sākusi jaunā produktu portfeļa, veikalu dizaina un zīmola ieviešanu eksporta valstīs. Pirmo jaunās pārmaiņas skārušas Ungāriju, kurā jaunā veikala atklāšanai pievērsušies biznesa mediji, rakstot, ka „latvieši pārņem Budapeštu”. Plānots, ka divu gadu laikā taps papildus 30 STENDERS veikali vairāk kā 15 eksporta valstīs.
Ungārijā STENDERS pazīst jau 4 gadus. Šobrīd, kad uzņēmums sācis ieviest jaunās pārmaiņas – paplašinot produktu klāstu, ieviešot tirdzniecībā organisko kosmētiku sejai, kā arī mainot zīmolu un veikalu dizainu, tas kļuvis interesants Ungārijas biznesa medijiem, kā arī izraisījis lielāku interesi klientos. Varu droši apgalvot, ka STENDERS ungāri atpazīst kā kvalitatīvu zīmolu no Latvijas. Jau pirmajās jaunā veikala darbības dienās bija liels pircēju skaits. Prognozēju, ka tuvākā nākotnē ir potenciāls palielināt tirdzniecības vietu skaitu,” stāsta STENDERS partnere Ungārijā Ieva Kellere.
Uzņēmuma ārējās tirdzniecības vadītāja Ieva Eglīte prognozē 2011.gadu plāno noslēgt ar ievērojamu izaugsmi visās 20 eksporta valstīs. „Lielākās ekspektācijas kompānijai STENDERS ir par tirgus daļas paplašināšanu. Jaunajai produktu nišai – organiskās kosmētikas produktiem sejai vajadzētu piesaistīt papildu klientūru esošajiem lojālajiem klientiem. Līdz ar to nostiprinot STENDERS zīmolu vietējā tirgū vēl vairāk, kā arī padarot tirdzniecības vietas konkurētspējīgākas kopumā,” skaidro I.Eglīte.
Kopumā ar visām tirdzniecības vietām pasaulē STENDERS šogad plānosasniegt 18 miljonus EUR lielu apgrozījumu, kas atbilst 25% pieaugumam pret 2010.gadu. Plānots, ka šogad kopumā tiks sasniegts 183 liels STENDERS veikalu tīkls Eiropas, Krievijas un NVS valstu un Āzijas reģionos.Jau 2011.gada pirmajā pusgadā eksporta pieaugums uz Ķīnu palielināts par 161% un uz Eiropas valstīm par 65%. Gada otrā pusē tiek plānots lielāks apgrozījuma pieaugumu saistībā ar tradicionālo produkcijas pieprasījuma palielināšanos ziemas sezonas laikā.
Kompānijas komanda izpētījusi, ka organiskā sejas kosmētika ir atbilstoša jaunākajām pasaules tendencēm – pieprasījumam pēc dabiskās izcelsmes izejvielu produktiem un vienlaicīgi efektīvu rezultātu. „Pētījumu un laboratorijas testu rezultāti apliecina gaidīto – rezultāti ir acīmredzami, jo visos produktos ir iekļautas ļoti efektīvas vielas, kā ābolu sēklu ekstrakts un hialuronskābe, kas nodrošina novecošanās pazīmju samazināšanos,” skaidro STENDERS laboratorijas vadītājs Aleksandrs Gurkovskis.
STENDERS tirdzniecības vietas ir 20 valstīs: Krievija, Ķīna, Polija, Igaunija, Baltkrievija, Ukraina, Kazahstāna, Kirgizstāna, Gruzija, Japāna, Saūda Arābija, Lietuva, Somija, Zviedrija, Ungārija, Slovēnija, Austrija, Grieķija, Horvātija, Latvija.
Vēl par tēmu:
Latvijas Pasts atsāk sūtījumu plūsmu ar Kanādu
Kanādas pasta operators Canada Post no 23. decembra atjaunos starptautisko pasta sūtījumu pieņemšanu un piegādes adresātiem. Lai gan Kanādas uzņēmuma un tā streikojošo darbinieku sarunas...
Lasīt tālākKatram ceturtajam Latvijas iedzīvotājam ir Ziemassvētku džemperis
Ziemassvētku laiks ir apvīts ar dažādām tradīcijām, kas gadu gaitā ir attīstījušās, vienai valstij no otras pārņemot dažādas ieražas. Viena no nesenākajām tradīcijām Rietumvalstīs...
Lasīt tālākPuse iedzīvotāju uzskata, ka pirmā rotātā Ziemassvētku eglīte bijusi Rīgā
Tradīcija rotāt Ziemassvētku eglīti ir populāra daudzviet pasaulē, taču joprojām nav vienprātības par to, kurā pilsētā bijusi pirmā izpušķotā svētku egle. Šo godu sev piedēvē vairākas...
Lasīt tālākAptauja: trešdaļai Latvijas iedzīvotāju izdevumi par pārtiku ir būtiski pieauguši
Baltijas valstu iedzīvotāji patlaban izjūt būtisku pārtikas sadārdzināšanos – 31 % Latvijā, 33 % Igaunijā un 26 % Lietuvā atklāj, ka cenu kāpuma dēļ var atļauties mazāk pārtikas...
Lasīt tālākLabdarības maratonā “Dod pieci!” saziedoti 138 715 eiro
Sabiedrisko mediju labdarības maratonā „Dod pieci” aizrit otrā diennakts, un līdz svētdienas, 15. decembra, plkst. 18.00 kopā saziedoti 138 715 eiro. Visi labdarības maratonā iegūtie līdzekļi...
Lasīt tālākAptauja: 40 % Latvijas iedzīvotāju jūtas vientuļi; visvientuļāk jūtas sievietes, jaunieši un rīdzinieki
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” sadarbībā ar “Norstat” veiktās aptaujas dati liecina, ka 40 % Latvijas iedzīvotāju pēdējā gada laikā jutušies vientuļi. Vientulība visvairāk...
Lasīt tālākSaeima pieņem Tieslietu akadēmijas likumu
Lai veicinātu efektīvu un profesionālu tiesu varas īstenošanu, nodrošinot ilgtspējīgu mācību sistēmu tieslietu jomā, Saeima ceturtdien, 24.oktobrī, pieņēma jaunu likumu, ar ko iecerēts...
Lasīt tālākTurpmāk pārtikas pakas tiks piešķirtas tikai trūcīgajiem un tiem, kas nonākuši krīzes situācijās
No 2025. gada 1. janvāra Eiropas Savienības atbalsts tiks mērķēts uz sociāli vismazāk aizsargātām iedzīvotāju grupām un tiks mainīts pārtikas atbalsta apjoms. To joprojām varēs saņemt...
Lasīt tālākAptauja: 88% Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka mājdzīvnieki padara cilvēkus laimīgākus
Lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju (88%) uzskata, ka cilvēki, kuriem pieder mājdzīvnieki, ir laimīgāki, liecina modes un izklaides centra "Rīga Plaza" veiktā aptauja*. Lai palīdzētu dzīvniekiem,...
Lasīt tālākAptauja: 72% Rīgas iedzīvotāju jūtas cieši saistīti ar galvaspilsētu
Rīgas iedzīvotāji, kuri kopumā jūtas saistīti ar savu tuvāko apkaimi, ar Latviju un arī Eiropu, salīdzinoši biežāk norāda, ka jūtas cieši saistīti arī ar Rīgu kā pilsētu, liecina...
Lasīt tālāk