Reklāmas kampaņas komunikācijas kanālu pareiza izvēle – viens no svarīgākajiem soļiem
Ikviens tālredzīgs uzņēmuma vadītājs piekritīs, ka reklāma mūsdienās ir ļoti jaudīgs instruments uzņēmējdarbības attīstībā, kas ļauj sasniegt labus, ja ne pat izcilus rezultātus. Lai arī uzņēmuma reklāmas efektivitāte parasti palielinās laika gaitā, noteiktus reklāmas mērķus var sasniegt gandrīz nekavējoties. Nacionālā mediju grupa (NMG) ikvienam uzņēmumam sniedz iespēju īstenot efektīvu reklāmas kampaņu tiešsaistē, jauniem klientiem pirmajai reklāmas izvietošanas reizei piedāvājot atlaides līdz pat 80%.
Lai arī reklāmas kampaņu mērķis ir piesaistīt mērķauditorijas uzmanību ražotāja precēm, izstrādājumiem, pakalpojumiem, jāņem vērā, ka reklāmas kampaņas efektivitāte ir atkarīga no komerciālā ziņojuma satura, laika un daudziem citiem faktoriem, tostarp pareizu komunikācijas kanālu izvēles.
Kā skaidro NMG vadītājs Alberts Jodis, reklāmas un komunikācijas stratēģijas izstrāde ir viens no svarīgākajiem reklāmas kampaņas veidošanas posmiem.
“Reklāma tiek izmantota, lai ienestu zīmolu tirgū. Reklāma ietver vairākus posmus, sākot no uzdevuma uzstādīšanas līdz aktivitāšu rezultātu analīzei. Katrā ziņā reklāmas kampaņa atšķiras gan pēc būtības, gan pēc satura. Reklāmas kampaņu var veikt gan vienā, gan vairākos plašsaziņas līdzekļos. Reklāmas kampaņu saturu galvenokārt veido, pamatojoties uz reklāmas kampaņas mērķiem,” reklāmas kampaņu būtību skaidro A. Jodis.
Nacionālā mediju grupa piedāvā īstenot efektīvu reklāmas kampaņu, jauniem klientiem piedāvājot atlaides līdz pat 80%.
“Viens no viens no lielākajiem trūkumiem, kas traucē uzņēmumu attīstībai un izaugsmei, ir nespēja pareizi pasniegt savu produktu, izveidot savu zīmolu un nodrošināt veiksmīgu komunikācijas stratēģiju. Komunikācijas stratēģija ir ļoti svarīga ikvienam uzņēmumam ar tālredzīgiem mērķiem. Tā nosaka potenciālo pircēju attieksmi pret produktu vai pakalpojumu, un tālāk arī atbild par produkta noietu. Jo tikai īstenojot veiksmīgu kampaņu, iespējams piesaistīt pastāvīgu un lojālu mērķauditoriju,” norāda A. Jodis.
Piesakoties NMG reklāmas pakalpojumiem ikvienam uzņēmumam tiek rasts individuāls risinājums un piedāvāti priekšlikumi efektīvas kampaņas radīšanai. Reklāmas kampaņas tiek veidotas ar pārliecību, ka katrs uzņēmums ir unikāls, tātad katram ir sava vienreizējā “recepte” veiksmīgam un efektīvam risinājumam.
Nacionālā mediju grupa ir strauji augošs interneta mediju tīkls, ko veido plaša spektra, dažādu specifikāciju interneta portāli, sākot no biznesa, turpinot ar sociālajiem un beidzot ar izklaides interneta resursiem.
Izvēloties sadarbību ar NMG, ikvienam uzņēmumam ir unikāla iespēja izvietot uzņēmuma informāciju populārākajos NMG portālos. Papildus tam informācija par jūsu uzņēmumu nonāks sociālā tīkla “Facebook” lapās. Šobrīd kopējā NMG interneta resursu un to lapu sociālajos tīklos auditorija (reach) pārsniedz 2 000 000 (divus miljonus) interneta lietotāju mēnesī.
Savukārt mediju grupas sociālo tīklu “Facebook” lapām seko līdzi vairāk nekā 200 tūkstoši lietotāju. Lapās ikdienas tiek izvietota uzņēmējiem aktuālākā informācija par biznesa attīstības un izaugsmes iespējām.
Uzzināt vairāk par sadarbību iespējams http://pieteikums.lv/mediji.
Vēl par tēmu:
Trešo valstu pilsoņiem bez vīzas vai uzturēšanās atļaujas pirms ieceļošanas Latvijā būs jānorāda ziņas par sevi
Trešo valstu pilsoņiem, kuriem nav Latvijā izsniegta vīza vai uzturēšanās atļauja, pirms ieceļošanas Latvijā būs jāsniedz konkrētas ziņas par sevi, radiniekiem un ceļojuma mērķi....
Lasīt tālākArmandu Ruku pārvēl uz vēl vienu termiņu Valsts policijas priekšnieka amatā
Otrdien, 1. aprīlī, Ministru kabinets izdeva rīkojumu par Valsts policijas priekšnieka ģenerāļa Armanda Ruka termiņa pagarināšanu Valsts policijas priekšnieka amatā uz pieciem gadiem –...
Lasīt tālākLatvija iegādāsies pretgaisa aizsardzības sistēmas “RBS-70 NG”
Aizsardzības ministrija informē, ka Nacionālie bruņotie spēki ir iesnieguši pasūtījumu Zviedrijas uzņēmumam “Saab Dynamics AB” par tuvās darbības rādiusa pretgaisa aizsardzības sistēmu...
Lasīt tālāk40 % Latvijas iedzīvotāju mostas noguruši – eksperti skaidro, kāpēc tā
Jaunākajā globālajā IKEA pētījumā par miegu secināts, ka 4 no katriem 10 Latvijas iedzīvotājiem ir miega mīļi – viņi labprāt atsakās no pasākumiem un citām vakara aktivitātēm,...
Lasīt tālākPolicija varēs nosēdināt vai notriekt dronus arī iespējama apdraudējuma gadījumā
Ne tikai uzbrukuma gadījumā, bet arī, lai novērstu iespējamu apdraudējumu, policija varēs nosēdināt vai notriekt dronus, paredz Saeimas ceturtdien, 27.martā, galīgajā lasījumā atbalstītās...
Lasīt tālākTrešo valstu pilsoņiem bez vīzas vai uzturēšanās atļaujas pirms ieceļošanas Latvijā būs jānorāda ziņas par sevi
Trešo valstu pilsoņiem, kuriem nav Latvijā izsniegta vīza vai uzturēšanās atļauja, pirms ieceļošanas Latvijā būs jāsniedz konkrētas ziņas par sevi, radiniekiem un ceļojuma mērķi....
Lasīt tālākEiropas skaistākie kaķi satiksies Jelgavā
Pirmajā aprīļa nedēļas nogalē, no 5. līdz 6. aprīlim, Jelgavā Zemgales Olimpiskajā centrā notiks gada ievērojamākā kaķu izstāde “FIFe Baltijas uzvarētājs 2025”. Tā Latvijā notiek...
Lasīt tālākPalielinās atvaļināto karavīru apmaksājamos veselības aprūpes pakalpojumus
Otrdien, 25. martā, Ministru kabinets atbalstīja Aizsardzības ministrijas priekšlikumu palielināt atvaļinātajiem karavīriem medicīniskās rehabilitācijas izdevumu maksimālo apmēru un paplašināt...
Lasīt tālākRīgas panorāmas rats apmeklētājiem tiks atvērts aprīlī
Pavasara pirmās dienas nāk ar saulainām ziņām – Rīgas panorāmas rata komplekss ir nodots ekspluatācijā. Pēc testēšanas, kuru veica akreditēta inspekcijas institūcija un ārvalstu speciālisti...
Lasīt tālākRīgā sākta pilnas jaudas ielu uzkopšana pēc ziemas sezonas
Rīgā sākta pilnas jaudas ielu un pārvadu uzkopšana pēc ziemas sezonas, un plānots, ka 1. un 2.uzturēšanas klases brauktuves sakops līdz 10.aprīlim. Savukārt 3.uzturēšanas klases ielās,...
Lasīt tālāk