Sabiedriskās attiecības – veids kā sasniegt augstu sabiedrības reputāciju un lojalitāti
Efektīvas sabiedrisko attiecību aktivitātes var palīdzēt organizācijām augt un attīstīties. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem sniedz profesionālu palīdzību sabiedrisko attiecību veidošanas un veicināšanas procesā, lai sabiedrība par jūsu uzņēmumu uzzinātu tieši to un tieši tā, kā jūs to vēlaties.
Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda, ka lai gan daudzi uzņēmumi atzīst sabiedriskās attiecības kā lielisku veidu, kā pilnveidot savu mārketinga pieeju un uzlabot savu reputāciju, tikai retais uzņēmums apzinās, cik svarīgi ir ieguldīt savu laiku un pūles, lai paliktu klientu redzeslokā.
“Pateicoties sabiedrisko attiecību aktivitātēm, jūs veidojat uzticamību savam zīmolam. Kad citi cilvēki runā par jums, tas vairāk ietekmē potenciālos klientus, nekā reklāma, kurai var arī nebūt tik augsta ticamība,” norāda A. Jodis.
Viņš skaidro, ka neatkarīgi no tā, cik efektīvi jūs vadāt organizāciju, jūsu darbībai nav vēlamo rezultātu, ja jūsu mērķauditorija nezina par jūsu zīmolu, panākumiem un jūsu biznesa ieguldījumu sabiedrībā. “Sabiedrisko attiecību kampaņa ir tā, kas izglīto un informē klientus par jūsu organizācijas ieguldījumu, veicina zīmola atpazīstamību, padarot to redzamāku sabiedrības acīs,” uzsver mārketinga eksperts.
“Pareiza sabiedrisko attiecību kampaņa var palīdzēt uzņēmumiem pārvarēt gandrīz visus šķēršļus un tas tikai vēlreiz apliecina to, kāpēc sabiedriskās attiecības ir būtiskas jebkuram zīmolam,” rezumē A. Jodis.
Alberta Uzņēmumu grupa izprot klientu vēlmes pēc kvalitatīva tēla izstrādes un veiksmīgas tā pozicionēšanas plašākai sabiedrībai iepriekš izvirzīto mērķu ietvaros. Alberta Uzņēmumu grupa palīdzību uzņēmumiem sniedz sadarbībā ar Nacionālo mediju grupu.
Plašāka informācija par Alberta Uzņēmumu grupas pakalpojumiem un pieteikuma forma: http://pieteikums.lv/alberts
Vēl par tēmu:
Ēģiptes izcelsmes kartupeļos atklāj augu veselībai bīstamu baktēriju
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) iznīcināšanai nosūtījis Ēģiptes izcelsmes kartupeļu kravu, jo kartupeļu paraugā, kas noņemts, veicot importa kontroli uz robežas, Valsts augu aizsardzības...
Lasīt tālākNoskaidroti pasaules lielākie uzņēmumi
Profesionālo pakalpojumu uzņēmuma EY un Sanktgallenes Universitātes Pasaules 500 Lielāko Ģimenes Uzņēmumu Indekss par 2025. gadu atklāj, ka Indeksā iekļauto ģimenes uzņēmumu kopējie...
Lasīt tālākFebruārī tūristu mītnēs par 11,4% vairāk viesu nekā pirms gada
2025. gada februārī Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 145,4 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 11,4% pieaugumu salīdzinājumā ar 2024. gada februāri, liecina Centrālās statistikas...
Lasīt tālākĒrtākai iedzīvotāju mobilitātei plānots uzsākt vilciena un jauna autobusu maršruta pārrobežu satiksmi starp Igauniju un Latviju
Otrdien, 15. aprīlī, Ministru kabinets akceptēja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto informatīvo ziņojumu par pārrobežu pasažieru vilcienu satiksmi maršrutā Tartu–Rīga Igaunijas Klimata...
Lasīt tālākPVD ir atļāvis PKS “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) pieņēmis lēmumu atļaut piensaimnieku kooperatīvai sabiedrībai “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā. Atgādinām, ka PVD pagājušās nedēļas...
Lasīt tālākPētījums: Baltijas valstīs pieprasījums pēc IKT speciālistiem turpina pieaugt
Neraugoties uz to, ka pēdējos gados tādas starptautiskas kompānijas kā “Google”, “Meta” un “Amazon” paziņojušas par darbinieku skaita samazināšanos, Latviju un Baltijas valstis...
Lasīt tālākSieviešu pārstāvība Latvijas uzņēmumos virs ES vidējā rādītāja
Salīdzinājumā ar citām Eiropas Savienības (ES) valstīm Latvijā ir lielākais to uzņēmumu īpatsvars, kur vismaz 40% no augstākā līmeņa vadības veido sievietes, liecina Eiropas Investīciju...
Lasīt tālākPamatojoties uz SPKC sniegto informāciju, PVD daļēji aptur PKS “Straupe” darbību
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) uz laiku daļēji apturējis piensaimnieku kooperatīvās sabiedrības “Straupe” darbību, jo no Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) saņemtā...
Lasīt tālākPopularitāti atgūst divu dienu ceļojumi nedēļas nogalēs pa Baltijas valstīm
Divu dienu ceļojumi nedēļās nogalēs atkal ieinteresējuši tos, kuri vēlas apskatīt neredzētas vietas tepat Baltijas valstīs, kā arī pašreizējos ekonomiskajos apstākļos daudziem būtiski...
Lasīt tālākMartā vērojamas mēnesim raksturīgās cenu pārmaiņas
Šī gada martā, salīdzinot ar februāri, patēriņa cenu līmenis pieauga par 0,9%. Precēm tas pieauga par 0,7%, bet pakalpojumiem – par 1,3%. Martā patēriņa cenu līmenis tradicionāli pieaug...
Lasīt tālāk