SEB bankas filiāles varēs apmeklēt tikai ar iepriekšēju pieteikšanos
Rūpējoties par bankas darbinieku un apmeklētāju veselību, no ceturtdienas, 19. marta, visās SEB bankas filiālēs pakalpojumus klātienē klienti varēs saņemt tikai ar iepriekšēju pieteikšanos, kā arī apliecinot, ka pēdējo 14 dienu laikā nav bijuši ārvalstīs. SEB internetbanka, mobilā lietotne, maksājumi ar norēķinu kartēm un bankomāti joprojām strādā kā ierasts. Savukārt saņemt konsultācijas par kredītiem un uzkrājumiem var pavisam vienkārši – piesakoties video konsultācijai savā internetbankā.
Lai gan bankas filiāļu darba laiks netiek mainīts, tajās tiks apkalpoti tikai tie klienti, kuri būs iepriekš pieteikušies un kuriem kritiski svarīgi saņemt pakalpojumu, kas nav pieejams attālināti. Turklāt konsultācijas laiks filiālēm būs ierobežots līdz maksimums 15 minūtēm. Šāda bankas rīcība ir būtiska, lai maksimāli ierobežotu fizisko kontaktēšanos un socializāciju, tādējādi mazinot potenciālo vīrusa izplatīšanās risku.
Svarīgi ņemt vērā, ka klientiem pirms ierašanās filiālē būs obligāti jāpiesaka savs apmeklējums, zvanot bankas Klientu centram pa tālruni +371 26668777. Ja sarunā ar klientu tiks secināts, ka klātienes konsultācija nav nepieciešama un konkrētās darbības pakalpojuma saņemšanai klients var veikt pats internetbankā, tiks sniegts nepieciešamais atbalsts, konsultējot pa tālruni. Savukārt, ja sarunas laikā bankas darbinieks secinās, ka klātienes konsultācija tomēr ir nepieciešama, tā tiks nodrošināta klientam vēlamajā filiālē un laikā. Šāds bankas filiāļu darbības modelis būs spēkā līdz 14. aprīlim, kamēr valstī ir izsludināts ārkārtas stāvoklis, vai arī līdz turpmākiem paziņojumiem, vērojot situācijas attīstību.
Atgādinām, ka visi pamata finanšu pakalpojumi klientiem ir pieejami digitālā formā un darījumus var veikt no mājām, izmantojot mobilo lietotni un internetbanku – uzzināt konta atlikumu, samaksāt rēķinus, pieteikt un saņemt debetkarti mājās, pieteikt kredītkarti, parakstīt līgumus un dokumentus elektroniskā formātā, saņemt patēriņa kredītu vai līzingu, kā arī video konsultācijā pārrunāt ar speciālistiem sev aktuālus jautājumus par mājokļa kredītu vai uzkrājumiem. Šobrīd vienīgie pakalpojumi, kāpēc privātpersonām būtu nepieciešams apmeklēt filiāli klātienē, ir, lai kļūtu par bankas klientu vai pieslēgtu internetbankas pakalpojumu.
Domājot par veselībai iespējami drošāku rīcību, aicinām klientus šobrīd pēc iespējas tirdzniecības vietās izmantot bezkontakta maksājumus, norēķinoties ar karti, nevis ar skaidras naudas līdzekļiem. Savukārt saziņai ar banku aicinām izmantot video konsultācijas iespējas, kā arī saziņu internetbankā, sociālajos tīklos, rakstot e-pastu, zvanot pa tālruni vai uzdodot jautājumus virtuālajam asistentam mājaslapā.
Vēl par tēmu:
Ko ņemt vērā pensiju 3. līmeņa dalībniekiem, tuvojoties gada beigām
Tuvojoties gada izskaņai, ierasti novērojams pieaugums pensiju 3. līmeņa iemaksu apjomā. Latvijas Bankas dati rāda, ka arī pērn gada beigās veiktās iemaksas privātajā pensiju fondā bija...
Lasīt tālākSEB grupa vienkāršos juridisko struktūru Baltijā
SEB grupa pieņēmusi lēmumu juridiski apvienot savu darbību Baltijas valstīs. Lai stiprinātu savu pozīciju Baltijas tirgū, palielinātu spēju finansēt uzņēmējdarbību un vienkāršotu pārvaldību,...
Lasīt tālākFinanšu situācija šogad uzlabojusies tikai 19% Latvijas iedzīvotāju, kopumā noskaņojums negatīvs
Iedzīvotāju vērtējums par savas mājsaimniecības finansēm 2024.gadā saglabājas negatīvs – 40% ģimeņu atzīst, ka viņu finansiālā situācija šogad ir pasliktinājusies, 38% palikusi...
Lasīt tālākČetri ieteikumi, kā sagatavoties svētkiem finansiāli gudri un ietaupīt
Straujiem soļiem tuvojas svētku sezona un arvien aktuālāks kļūst jautājums par to, lai gatavošanās Ziemassvētkiem nesagādātu pārāk lielas finansiālas raizes. Svētku laikā daudziem...
Lasīt tālākTēriņi Ziemassvētku svinībām daudziem nemainīgi – 37% tērēs tikpat cik pērn
Ziemassvētki tradicionāli ir laiks, kad būtiski palielinās ikdienas tēriņi, cilvēki biežāk iegādājās dāvanas, svētku rotājumus un īpašus ēdienus svētku galdam. Turklāt, neskatoties...
Lasīt tālākPensijas turpmāk pārrēķinās automātiski
Ja par periodu pēc vecuma vai invaliditātes pensijas piešķiršanas (pārrēķināšanas) ir veiktas apdrošināšanas iemaksas, pensiju Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra turpmāk pārrēķinās...
Lasīt tālākVai procentu likmes Eiropā var atgriezties nulles līmenī?
Aplūkojot eirozonas inflācijas un makroekonomiskos rādītājus, ir skaidrs, ka ar diviem bāzes likmes samazinājumiem nepietiks. Tomēr vēl nesenā tirgus dalībnieku pārliecība par to,...
Lasīt tālākLatvijā augusi iedzīvotāju apmierinātība ar mājokli
Jaunākajā Luminor bankas aptaujā noskaidrots, ka šogad Baltijas iedzīvotāju apmierinātība ar savu mājokli ir pieaugusi par vairāk nekā 20%, Latvijā pieaugumam palielinoties pat divas reizes,...
Lasīt tālākMiljonārs uz nedēļu – cik ātri izgaist veiksminieku loteriju laimesti?
Vēl nesen pārsteidza ziņa par lietuvieti, kurš laimēja loterijā vēsturiski lielāko summu Baltijā – 81 miljonu eiro. Lai gan par šādu veiksmi sapņo teju ikviens, daudzi, iespējams, nemaz...
Lasīt tālākRolands Zauls: Iedzīvotāju ienākuma nodokļa izmaiņas – kas jāzina investoram?
Nākamais gads sola izmaiņas vairākos nodokļos, arī tajos, kas investoram jāsamaksā par gūtajiem ienākumiem finanšu tirgos. To paredz nupat uz Saeimu nogādātais 2025.gada budžets, kurā...
Lasīt tālāk