Stingrākas prasības darba tirgū stimulē darba ņēmējus uzlabot savas profesionālās iemaņas
Situācijai darba tirgū mainoties un pieaugot konkurencei, pieaudzis arī pieprasījums pēc tālākizglītības. “Biznesa Akadēmijas” novērojumi liecina, ka cilvēki ir apzinājušies nepieciešamību apgūt arvien jaunas prasmes, lai spētu izmantot visas iespējas un konkurētu darba tirgū. Līdz ar to arvien pieprasītākas kļuvušas arī biznesa apmācības, tai skaitā grāmatvedībā, lietvedībā, personāla atlasē, mārketinga un citās biznesa jomās.
Arvien aktuālāk kļūstot jautājumam par esošā darbaspēka prasmju atbilstību darba tirgus prasībām, arvien vairāk dalībnieku sākuši pieteikties arī biznesa apmācībām. “Biznesa Akadēmijas” vadītājs Alberts Jodis, komentējot apmācību dalībnieku pieaugumu, norāda, ka prasmju pilnveidošana un prasmju atbilstība darba devēju prasībām ir ļoti nozīmīga, lai spētu konkurēt darba tirgū, kur bieži noteicošais ir augsta kvalifikācija, zināšanas un iemaņas, kas pat pārsniedz prasības darbā.
“Arī no ekonomikas attīstības skatupunkta mēs redzam, ka pastāvīgi pieaug pieprasījums pēc prasmīgiem darbiniekiem, tādēļ lielākas izredzes ir tiem, kas regulāri seko līdzi izmaiņām un pilnveido savas prasmes. Jo nav noslēpums, ka kvalificētais darbaspēks ir tas, kas bieži vien no darba tirgus izstumj darbiniekus ar zemāku kvalifikāciju,” skaidro A. Jodis.
Šobrīd “Biznesa Akadēmija” piedāvā plašu apmācību klāstu – gandrīz 100 programmas – ar iespēju iegūt zināšanas un profesionālās prasmes attālināti. Ikvienam ir iespēja pieteikties biznesa semināriem un izvēlēties sev piemērotāko apmācību kursu, sākot no lietvedības un mārketinga beidzot ar psiholoģiju un komunikāciju.
Papildus klātienes semināriem, “Biznesa Akadēmijas” klientiem tiek dota iespēja apgūt kursus arī attālināti:
• E–APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā – pēc dalībnieka vēlmēm pieejams gan pilnais režīms ar iespēju divpusējai komunikācijai ar pasniedzēju un citiem apmācību dalībniekiem, gan arī tikai skatītāja režīms.
• APMĀCĪBAS NEKLĀTIENĒ, dalībnieks patstāvīgi apgūst mācību vielu pēc elektroniski saņemtajiem materiāliem, pasniedzējs pieejams konsultācijām e-pastā.
Plašāka informācija par apmācībām: http://registreties.lv/apmacibas un https://seminari.lv/
Vēl par tēmu:
Rosina dot iespēju atteikties no krievu valodas mācīšanās arī vidējās izglītības posmā
[caption id="attachment_35833" align="alignnone" width="300"] Teacher pointing to raised hands in classroom[/caption] Pēc Nacionālās apvienības (NA) iniciatīvas iesniegti grozījumi Izglītības...
Lasīt tālākCilvēktiesību komisija aicina turpināt pilnveidot rīcības algoritmu vardarbības novēršanai skolās
Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas deputāti trešdien, 12. martā, iepazīstoties ar rīcības algoritmu vardarbības novēršanai izglītības iestādēs un plānotajām izmaiņām...
Lasīt tālākSaeima konceptuāli atbalsta tālmācības iespēju ierobežošanu pamatskolā
[caption id="attachment_33908" align="alignnone" width="300"] Hands raised in classroom[/caption] Pamatizglītībā – no 1. līdz 9.klasei – mācībām ir jānotiek klātienē, ceturtdien, 6. martā,...
Lasīt tālākSaeimas Izglītības komisija rosina ierobežot tālmācības iespējas pamatskolā
Pamatizglītībā – no 1. līdz 9.klasei – mācībām ir jānotiek klātienē, trešdien, 26.februārī, lēma Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisija. Deputāti vienojās iesniegt...
Lasīt tālākDeputāti aicina nekavējoties atjaunot veselības mācību kā atsevišķu priekšmetu skolu mācību programmās
Sociālo un darba lietu komisijas Sabiedrības veselības apakškomisijas un Nevienlīdzības mazināšanas apakškomisijas deputāti vēstulē Valsts prezidentam un Ministru prezidentei, kā arī...
Lasīt tālākTiesībsargs: Audzēkņiem ir tiesības laicīgi zināt par izmaiņām stipendiju piešķiršanas kārtībā
Stipendijas saņemšanas kritērijus un piešķiršanas kārtību var mainīt, taču šim procesam jābūt savlaicīgi zināmam un skaidri saprotamam visiem, uz kuriem tas attiecas. 2024. gada...
Lasīt tālākMācību kvalitāte, skola vai pedagogs – kurš atbildīgs par skolēnu sasniegumiem?
Nav noslēpums, ka reizēm skolēni intensīvi mācās tieši pirms pārbaudes darbiem, bet ātri aizmirst apgūto pēc to nokārtošanas. Tas var radīt grūtības, jo nākamās tēmas bieži balstās...
Lasīt tālākTiesībsarga birojs: Pedagogu ētikas normām jābūt vienotām, un arī pārkāpumi jāvērtē pēc vienotas kārtības
Izvērtēt, vai pedagogs ievērojis profesionālās ētikas principus, šobrīd ir katras izglītības iestādes vadības kompetencē. Arī ētikas kodeksu izstrādā katra izglītības iestāde pati....
Lasīt tālākSaeima apstiprina jaunu Augstākās izglītības padomi
Saeima ceturtdien, 16.janvārī, apstiprināja jaunu Augstākās izglītības padomi. Augstākās izglītības padomē apstiprināta Baiba Rivža, Artūrs Zeps, Andris Teikmanis, Jeļena Vediščeva,...
Lasīt tālākČeslavs Batņa kritizē nepārdomātu līdzekļu izlietojumu izglītības nozarē
Pērn Ministru kabinets lēma par pasākuma „Izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas attīstība un nodrošināšana” īstenošanas noteikumiem, šim projektam atvēlot vairāk nekā 21...
Lasīt tālāk