Strauji aug pieprasījums pēc neklātienes apmācībām
Zināšanas visos laikos ir bijušas svarīgas un arī ārkārtējā situācija saistībā ar “Covid-19” nav mainījusi cilvēku tieksmi izglītoties un gūt jaunas profesionālās prasmes, kuras vēlāk izmantot savā darbā. Ikvienam uzņēmumam, neatkarīgi no tā, vai tas tikko sper pirmos soļus biznesa vidē vai jau ilgstoši darbojas konkrētā nozarē, svarīgi ir vairot savas zināšanas un prasmes. Ņemot vērā Latvijā izsludināto ārkārtējo situāciju, arī “Biznesa Akadēmija” ir rīkojusies atbildīgi un piedāvā plašu klāstu ar tiešsaistes un neklātienes semināriem, nodrošinot, ka ikvienam ir ērta iespēja gūt jaunas zināšanas.
Tagad ikvienam ir iespēja apmeklēt ne tikai seminārus klātienē (pēc 14. aprīļa), bet izmantot iespēju apgūt nepieciešamās zināšanas daudz ātrāk, piesakot dalību e- seminārā tiešsaistē vai apmācībām neklātienē.
“Nenoliedzami, ka esošā situācija ir pārbaudījums daudziem uzņēmumiem, bet darbinieku un arī pašu uzņēmēju vēlme celt savu kompetenci un turpināt izglītoties, liecina par to spējām tikt galā ar jebkuru izaicinājumu, jo, kā vienmēr, izdzīvo tas, kurš dara un meklē veidus kā augt un attīstīties,” norāda “Biznesa Akadēmijas” vadītājs Alberts Jodis.
Visvairāk cilvēku izmanto tieši iespēju celt savu kompetenci, piedaloties neklātienes apmācībās. Apmācības neklātienē nozīmē, ka dalībnieks patstāvīgi apgūst mācību vielu pēc elektroniski saņemtajiem materiāliem, pasniedzējs pieejams konsultācijām e-pastā vai videokonferences režīmā.
“Apmācības neklātienē šobrīd ir ļoti pieprasītas, jo sniedz iespēju dalībniekiem pašiem plānot savu laiku un nepieciešamības gadījumā sazināties ar pasniedzējiem. Šie ir divi apstākļi, kas padara jaunu prasmju apgūšanu daudz ērtāku,” skaidro A. Jodis.
Ikvienam ir iespēja pieteikties biznesa semināriem un izvēlēties sev piemērotāko apmācību kursu, sākot no lietvedības un mārketinga beidzot ar psiholoģiju un komunikāciju.
Plašāka informācija par apmācībām un pieteikuma forma: http://registreties.lv/apmacibas.
Vēl par tēmu:
IZM: vispirms atbalsts bērniem, tad prasības – pāreja uz augstāku centralizēto eksāmenu slieksni 9. klasēm ir atlikta līdz nākamajam gadam
2025. gadā 9. klašu skolēniem netiks paaugstināts minimālais nepieciešamais snieguma slieksnis centralizētajos eksāmenos no līdzšinējiem 10% līdz 15%, kā sākotnēji bija plānots. Izglītības...
Lasīt tālākRosina dot iespēju atteikties no krievu valodas mācīšanās arī vidējās izglītības posmā
[caption id="attachment_35833" align="alignnone" width="300"] Teacher pointing to raised hands in classroom[/caption] Pēc Nacionālās apvienības (NA) iniciatīvas iesniegti grozījumi Izglītības...
Lasīt tālākCilvēktiesību komisija aicina turpināt pilnveidot rīcības algoritmu vardarbības novēršanai skolās
Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas deputāti trešdien, 12. martā, iepazīstoties ar rīcības algoritmu vardarbības novēršanai izglītības iestādēs un plānotajām izmaiņām...
Lasīt tālākSaeima konceptuāli atbalsta tālmācības iespēju ierobežošanu pamatskolā
[caption id="attachment_33908" align="alignnone" width="300"] Hands raised in classroom[/caption] Pamatizglītībā – no 1. līdz 9.klasei – mācībām ir jānotiek klātienē, ceturtdien, 6. martā,...
Lasīt tālākSaeimas Izglītības komisija rosina ierobežot tālmācības iespējas pamatskolā
Pamatizglītībā – no 1. līdz 9.klasei – mācībām ir jānotiek klātienē, trešdien, 26.februārī, lēma Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisija. Deputāti vienojās iesniegt...
Lasīt tālākDeputāti aicina nekavējoties atjaunot veselības mācību kā atsevišķu priekšmetu skolu mācību programmās
Sociālo un darba lietu komisijas Sabiedrības veselības apakškomisijas un Nevienlīdzības mazināšanas apakškomisijas deputāti vēstulē Valsts prezidentam un Ministru prezidentei, kā arī...
Lasīt tālākTiesībsargs: Audzēkņiem ir tiesības laicīgi zināt par izmaiņām stipendiju piešķiršanas kārtībā
Stipendijas saņemšanas kritērijus un piešķiršanas kārtību var mainīt, taču šim procesam jābūt savlaicīgi zināmam un skaidri saprotamam visiem, uz kuriem tas attiecas. 2024. gada...
Lasīt tālākMācību kvalitāte, skola vai pedagogs – kurš atbildīgs par skolēnu sasniegumiem?
Nav noslēpums, ka reizēm skolēni intensīvi mācās tieši pirms pārbaudes darbiem, bet ātri aizmirst apgūto pēc to nokārtošanas. Tas var radīt grūtības, jo nākamās tēmas bieži balstās...
Lasīt tālākTiesībsarga birojs: Pedagogu ētikas normām jābūt vienotām, un arī pārkāpumi jāvērtē pēc vienotas kārtības
Izvērtēt, vai pedagogs ievērojis profesionālās ētikas principus, šobrīd ir katras izglītības iestādes vadības kompetencē. Arī ētikas kodeksu izstrādā katra izglītības iestāde pati....
Lasīt tālākSaeima apstiprina jaunu Augstākās izglītības padomi
Saeima ceturtdien, 16.janvārī, apstiprināja jaunu Augstākās izglītības padomi. Augstākās izglītības padomē apstiprināta Baiba Rivža, Artūrs Zeps, Andris Teikmanis, Jeļena Vediščeva,...
Lasīt tālāk