Tirgū ienāk jaunas pieeja mārketinga komunikācijas pakalpojumu sniegšanā – mārketinga un PR projektu vadītāja abonements
Pilna servisa aģentūra “Nordica Media Group” (NMG), sekojot līdz uzņēmējdarbības attīstības tendencēm Latvijā un atbildot uz uzņēmumu vajadzībām, izstrādājusi sadarbības modeli, kas paredz noteikta pakalpojumu apjoma abonementus.
Šobrīd, lai arī ekonomiskā recesija Latvijā ir beigusies un uzņēmējdarbības vide sāk atkopties, uzņēmumi joprojām meklē iespējas ekonomēt, izvērtējot savas izmaksas un vēloties ieguldīt līdzekļus maksimāli lietderīgi. Nereti uzņēmumi nevar atļauties algot vairākus nozaru speciālistus, lai nodrošinātu profesionālus mārketinga, sabiedrisko attiecību, interneta komunikācijas pakalpojumus, lai gan apzinās, ka šīs ir sfēras, kas palielina uzņēmuma atpazīstamību, veicina pārdošanas apjomus un nodrošina pastāvēšanu.
Sadarbības modelis ietver trīs pakalpojumu grupas, no kā uzņēmums var izvēlēties sev nepieciešamo un norēķināties par pakalpojumiem katra mēneša beigās (ar pēcapmaksu). Tādējādi it kā tiek algoti ārštata darbinieki, kas koordinēs un veidos uzņēmuma tēlu, mārketinga aktivitātes vai komunikāciju sociālajos tīklos, taču to apmaksai nav jātērē lielas naudas summas.
Uzņēmumam tiek dota iespēja nodrošināt sev trīs papildus ārštata darbiniekus par ievērojami mazāku summu, nekā būtu jāatdod, algojot speciālistu: PR projektu vadītāju, Mārketinga un reklāmas projektu vadītāju, kā arī Sociālo mediju koordinatoru.
“Šāda pieeja mārketinga komunikācijas pakalpojumu nodrošināšanā ir unikāla pieeja, kā garantēt nepārtrauktu mārketinga un sabiedrisko attiecību atbalstu. Uzņēmumi par pakalpojumiem norēķinās ar pēcapmaksu un tas ļauj ne tikai ieekonomēt, bet arī būt drošam par pakalpojumu kvalitāti,” skaidro Nordica Media Group projektu vadītāja Zane Neimane.
Uzņēmums pēc saviem ieskatiem un vajadzībām var izvēlēties – abonēt tikai viena, divu vai visu trīs menedžeru pakalpojumus. Lai samazinātu risku un veicinātu ātras, ērtas un izdevīgas sadarbības veidošanu, apmaksa par menedžeru darbu uzņēmums var veikt pēc aktivitāšu realizācijas – katra mēneša beigās.
Uzņēmumam jāaizpilda pieteikuma anketa un jāsagaida apstiprinoša informācija par sadarbības uzsākšanu no NMG. Pēc tam nekavējoties tiek uzsākta mārketinga komunikācijas aktivitāšu realizācija, kas pa tiešo (e-pastā, pa telefonu) tiek nepārtraukti saskaņota ar uzņēmumu. Tādējādi tiek nodrošināts nepārtraukts mārketinga un/vai PR atbalsts, kas darbojas patstāvīgi un vienlaikus ir pārredzams.
Vēl par tēmu:
VEA: Darbs visas nozares interesēs nozīmē kompromisus nevis šauru interešu diktātu
Latvijas Vēja enerģijas asociācijas vadītājs Toms Nāburgs uzskata, ka piecu Vēja enerģijas asociācijas (VEA) biedru izplatītais paziņojums par izstāšanos no asociācijas ir turpinājums...
Lasīt tālākKavējumi grozījumos Ministru kabineta noteikumos apdraud investīciju projektu realizāciju un Latvijas konkurētspēju
Ārvalstu investoru padome Latvijā (FICIL) pauž sašutumu un nopietnas bažas par kavējumiem grozījumos Ministru kabineta 2014. gada 16. decembra noteikumos Nr. 776 "Kārtība, kādā komercsabiedrības...
Lasīt tālāk“Zemnieku saeima”: lauksaimnieki par “Rail Baltica” nemaksās!
“Kopš Eiropā ieviesta Kopējā lauksaimniecības politika, nevienas valsts politiķiem nav ienācis prātā nozarei piešķirtos Eiropas līdzekļus piesavināties citiem mērķiem! Mana atbilde...
Lasīt tālākSaeima atvieglo PVN piemērošanu mazajiem uzņēmumiem pakalpojuma piedāvāšanai ārvalstu platformās
Lai atvieglotu pievienotās vērtības nodokļa (PVN) piemērošanu mazajiem uzņēmumiem, kuri savus pakalpojumus piedāvā ārvalstu platformās, Saeima ceturtdien, 12.decembrī, galīgajā lasījumā...
Lasīt tālākSaeima nosaka stingrākas prasības amatu savienošanai valsts augstākajām amatpersonām
Šodien, 12. decembrī, Saeima galīgajā lasījumā atbalstīja Valsts kancelejas izstrādātos grozījumus likumā "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā", kas paredz stingrākas...
Lasīt tālākPlānots slēgt vispārējo vienošanos par centralizētu būvmateriālu iegādi Rail Baltica dzelzceļa būvniecības iepirkumā
Satiksmes ministrija (SM) ir sagatavojusi dokumentus par tālāko Rail Baltica projekta attīstību Latvijā: informatīvo ziņojumu “Par Rail Baltica projekta ieviešanas scenāriju Latvijas teritorijā”,...
Lasīt tālākIrēna Lejiņa: Vai uzņēmumi ievēro nodokļu riska vadības principus?
19. septembrī tiešsaistes konferencē "GRĀMATVEDĪBA UN NODOKĻI 2024" sertificēta nodokļu konsultante Irēna Lejiņa sniedza vērtīgu ieskatu par nodokļu riska vadību un tās nozīmi mūsdienu...
Lasīt tālākKaspars Banders: Transfertcenu aktualitātes – kas uzņēmumiem jāņem vērā?
19. septembrī tiešsaistes konferencē "GRĀMATVEDĪBA UN NODOKĻI 2024" "KPMG Baltics" SIA nodokļu konsultāciju nodaļas direktors Kaspars Banders sniedza ieskatu aktuālajās transfertcenu prasībās...
Lasīt tālākMazinās administratīvo slogu būvniecības jomā
2024. gada 22. oktobra sēdē Ministru kabinets apstiprināja izmaiņas virknē būvnoteikumu, lai mazinātu administratīvo slogu nekustamo īpašumu attīstīšanas jomā, novēršot datu dublēšanos...
Lasīt tālākĀM: Jāturpina stingri ieviest esošās sankcijas un jāizskauž “ēnu flote”
“Sankcijas pret Krieviju strādā – Krievijas ekonomiku un tās ienākumu avots, kas “baro” tās militārās spējas un kara mašinēriju agresijas karā pret Ukrainu, sankcijas ietekmē negatīvi. Krievijas...
Lasīt tālāk