Uzņēmējiem iespēja pieteikties reklāmas aktivitātēm, kas sola augstāku efektivitātes līmeni
Jauns gads uzņēmējiem nāk ar jaunām iespējām. Praktiskā Mārketinga Akadēmija, kas savā ikdienā ne tikai pēta dažādu biznesa nozaru efektīvākos mārketinga veidus, kā arī tos ietekmējošos faktorus, bet arī piedāvā saviem klientiem un jomas speciālistiem skaidru izpratni par mārketinga jomas izmaiņām un sekmē to veiksmīgu ieviešanu uzņēmumu darbībā, nāk klajā ar jaunu un līdz šim vēl nebijušu sadarbības iespēju mārketinga jomā.
Sadarbībā ar Rīgas Psiholoģijas skolu, uzņēmumiem ir radīta iespēja pieteikties jauna veida individuālu reklāmas kampaņu plānošanas modelim, kas spēj panākt minimālāko auditorijas pretestību reklāmas uztverē un, līdz ar to, sniedz maksimālu efektu tās iesaistē, kas parasti rezultējas pārdošanas apjoma pieaugumā.
Mārketinga un psiholoģijas eksperti ir vienisprātis un uzskata, ka šāda, vēl nebijusi sinerģija ir vērtējama ar plus zīmi un uzsver, ka divu jomu ekspertu apvienība ir dubults spēks un jauda ikkatra uzņēmuma mērķu sasniegšanā, jo, galu galā, kurš gan cits labāk par psihologiem spēs izprast klientu vajadzības un patērētāju attieksmi pret reklāmu?
Biznesa psihologs Jānis Roze, kurš jau vairākus gadus ir praktizējies mārketinga jomā, ir pārliecināts: “Reklāma joprojām ir efektīvākais veids, kā ātri piesaistīt jaunus klientus un veicināt preču vai pakalpojumu tirdzniecību. Reklāmas būtībai ir likt uzrunāt cilvēkus un likt tiem aizdomāties, tāpēc ļoti nozīmīgs ir vēstījums, kādu vēlāties caur to paust. Lai panāktu pēc iespējas labāku rezultātu, nepietiek ar tirgus pieprasījuma pētījumiem. Šodien uzsvars tiek likts uz klientiem – viņi ir tie, kas nosaka produkta veiksmi un panākumus. Pievēršot pienācīgu uzmanību klientu vēlmēm un vajadzībām, mūsdienās ir iespējams panākt, ka reklāmas kampaņa patiesi strādās jūsu uzņēmuma labā”.
Turpinot šo pašu domu, Praktiskās Mārketinga Akadēmijas eksperts Ivars Oškalns piebilst: “Visi apzināmies, ka katrs uzņēmums ir unikāls, arī katrs produkts un pakalpojums ir ar savu unikalitāti, taču, lai tas nezustu, arī reklāmas kampaņai ir jābūt unikālai. Tādēļ eksperti neiesaka uzņēmumiem aizrauties ar standartizētu reklāmas kampaņu piedāvājumu izmantošanu, jo, kā labi zinām – kas der visiem, tas, visdrīzāk, tā īsti neder nevienam. Tāpat ir novērota tendence, ka uzņēmēji bieži uztraucas par to, cik maksās reklāmas izvietošana, bet mazāk uzmanību pievērš tam, cik maksās pašas reklāmas izstrāde, aizmirstot, ka tieši izstrāde ir galvenais posms. Tieši tāpēc pats galvenais ir atrast un piemeklēt katram unikālu reklāmas “recepti”, kas nestu vēlamos rezultātus un vēlāk neradītu vilšanos reklāmas pasūtītājam.”
Šīs sadarbības ietvaros jau tagad ir realizētas vairākas reklāmas kampaņas un dažādas mārketinga aktivitātes. Viena no tām ir mārketinga kampaņa miltu un konditorejas izstrādājumu ražotāja “Vidzemes Maiznīca” atsevišķiem mērķa auditorijas segmentiem ar inovatīvu līdzekļu izmantošanu komunikācijas veidošanā. AS “Vidzemes Maiznīca” valdes priekšsēdētāja Ligita Liepiņa-Eglīte atklāj: “Mārketinga eksperti un psihologi izstrādāja inovatīvu pieeju, lai mūsu uzņēmums maksimāli īsākā laika posmā sasniegtu jaunu nišas auditoriju. Varu droši atzīt, ka šāda sadarbība starp mārketinga ekspertiem un psihologiem ir sevi attaisnojusi un solītie rezultāti kampaņas izstrādes laikā patiesi ir rezultējušies ar uzviju”.
Plašāka informācija un iespēja pieteikties: http://pieteikums.lv/reklamas-kampanas
Vēl par tēmu:
Martā vērojamas mēnesim raksturīgās cenu pārmaiņas
Šī gada martā, salīdzinot ar februāri, patēriņa cenu līmenis pieauga par 0,9%. Precēm tas pieauga par 0,7%, bet pakalpojumiem – par 1,3%. Martā patēriņa cenu līmenis tradicionāli pieaug...
Lasīt tālākPopulārais Rīgas bārs “Sapņi un Kokteiļi” svin 15 gadus
Viens no Rīgas populārākajiem bāriem un izklaides vietām “Sapņi un Kokteiļi” svin savu 15. jubileju un ielūdz uz svinībām jau šo sestdien, 12.aprīlī, Rīgā, Blaumaņa ielā 32. Pasākumā...
Lasīt tālākLSKA: Brīvprātīgajā darbā vajadzētu vairāk iesaistīt augstas raudzes profesionāļus
“Latvijas senioru kopienu apvienība” (LSKA) iesaistījusies brīvprātīgā darba popularizēšanā starp LSKA ietilpstošo senioru organizāciju biedriem visā Latvijā. Brīvprātīgais darbs...
Lasīt tālākAtlaiž “airBaltic” vadītāju Martinu Gausu
Neuzticību Gausam akcionāru sapulces laikā pauda Satiksmes ministrija. 2025. gada 7. aprīlī notika Latvijas nacionālās lidsabiedrības “airBaltic” kārtējā akcionāru sapulce, kurā...
Lasīt tālākLBAS piedāvā četrus rīcības virzienus atbalsta pilnveidošanai vecākiem, kuri par bērnu rūpējas vieni
2025. gada 2. aprīlī Latvijas Brīvo arodbiedrību savienība piedalījās Saeimas Sociālo un darba lietu komisijas sēdē, kurā tika skatīts Labklājības ministrijas ziņojums par pētījumu...
Lasīt tālākPagarina Krievijas un Baltkrievijas lauksaimniecības un lopbarības produktu importa aizliegumu Latvijā
Aizliegums patēriņam Latvijā ievest lauksaimniecības un lopbarības produktus no Krievijas un Baltkrievijas būs spēkā vēl gadu, paredz ceturtdien, 3.aprīlī, Saeimā galīgajā lasījumā...
Lasīt tālākApstrādes rūpniecība palielinās jau trešo mēnesi pēc kārtas, februārī sasniedzot 4,1% izaugsmi
Apstrādes rūpniecības apjomi šā gada februārī pieauga par 4,1%, liecina jaunākie Centrālās statistikas pārvaldes dati. Apjomi pieauguši jau trešo mēnesi pēc kārtas, turklāt pieaugums...
Lasīt tālākParedz īsākus termiņus iestāžu atbildēm uz iedzīvotāju iesniegumiem
Lai mazinātu birokrātiju iedzīvotāju saziņā ar iestādēm, Saeimas Valsts pārvaldes un pašvaldības komisija trešdien, 2. aprīlī, konceptuāli atbalstīja rosinātās izmaiņas Iesniegumu...
Lasīt tālākValsts kontrole: Ostu attīstības fondā no 2019. līdz 2023. gadam vismaz 161 770 EUR izmantoti neekonomiski, bet atsevišķos gadījumos – prettiesiski
Valsts kontrole lietderības revīzijā atklājusi, ka būtiska daļa Ostu attīstības fonda (fonds) līdzekļu izmantota neekonomiski, bet atsevišķos gadījumos – prettiesiski. Lielākā daļa...
Lasīt tālākLatvijas Restorānu biedrība aicina samazināt svētku dienu skaitu Latvijā
Latvijas Restorānu biedrība (LRB) ir vērsusies pie Latvijas Republikas Saeimas frakcijām un atbildīgajām komisijām, aicinot pārskatīt un samazināt valstī noteikto svētku dienu skaitu. Biedrība...
Lasīt tālāk